czwartek, 7 lutego 2013

Jak Forum Gonza Laurę ratowało przed Bratem 2



Witam znowu..












Mądrzy ludzie mówią że nie ma sensu kopanie się z koniem. Z JEDNYM koniem!

Więc dlaczego ja się kopię z DWOMA KOŃMI ??


chyba:

W IMIĘ ZASAD !



Nauczyła mnie mama , że człowiek tym się różni od bydlęcia, że ma 
SUMIENIE I ZASADY !

Ale pal diabli prolog, bo nie skończyłem opowieści, jak to z tym drugim koniem było.


Nie powiem żebym był przekonany , ale miałem cichą nadzieję, że fakt iż  Forum „Kim jest Psychol Brat?” zawiaduje Przydupas Laury – Subtelna Hybryda, zapali  czerwoną lampkę przynajmniej u Admina, ale nic takiego się nie stało.




Wręcz odwrotnie – reakcją była próba opublikowania na Naszym Blogu przez Subtelną Hybrydę takiego steku bredni:


Poleciało to rzecz jasna od razu w kosmos i żeby raz na zawsze było jasne:

– Nasz Blog to przyzwoite miejsce w sieci i żadne łgarstwa Laurowych Przydupasów publikowane na nim NIE BYŁY I NIE BĘDĄ !

Poleciała więc zaraz Laurowa Przydupaska na  Forum „Kim jest Psychol Brat?” i tam złożyła skargę :


Ironia tej skargi polega nie tylko na tym że Subtelna Hybryda stanowczo protestuje w niej przeciwko temu że czytelnicy Bloga WIERZĄ w to o czym pisze Brat.


Dodatkowo Laurowa Przydupaska zarzuca ... Bratu – „laurową szkołę”!



Pozazdrościć tupetu !



Co ciekawe – na Forum „Kim jest Psychol Brat?” skarga Subtelnej Hybci znajduje poklask i zrozumienie !


Admin Gonzo rusza Laurowemu Przydupasowi na ratunek podpowiadając jak się z demaskacji Brata wyłgać, a jednocześnie wyraża swoje zażenowanie i obrzydzenie faktem ujawnienia przez Brata kolejnego draństwa Laury, wespół z Subtelną Hybrydą.



No bo unurzać Brata w gównie to jest sprawa fajna i najlepiej to robić stadnie, bo wtedy Hybcia jest zadowolona i wdzięczna!


Rodzi się też u Gonza podejrzenie że Brat uległ relatywizmowi etycznemu, czyli od zbyt długiego pobytu na bagnie ... popierdoliło mu się we łbie!




Cieszy się Laurka, cieszy się Hybryda – skoro mają wsparcie Gonza – Brat nie ma szans!


Hybcia leci więc na Blog by czym prędzej go zablokować chamskim spamem, ale Brat blokuje spam i moderuje komentarze, dając stosowny komunikat na Blogu:


Sorry , ale zdrowy na umyśle i nie będący „pod wpływem” człowiek nie publikuje nigdzie takich bredni.


Hybcia naturalnie idzie „w zaparte”, bowiem nie wie Hybcia że ja tu mam taki ekranik który mi rejestruje poza adresem IP „autora”, również jego geolokalizację, oraz konfigurację jego komputerka, a to wszystko razem wzięte jest jak odcisk palca !


Adresu IP nie podam bo to dana osobowa, a ja nie jestem kryminalistką Laurą, ale niech może Hybcia sprawdzi czy aby jej kompik nie ma zainstalowanej przeglądarki Firefox, systemu operacyjnego Windows 7 (NT 6.1), albo monitorka ustawionego na rozdzielczość 1600x900x24

Hybcię nawet jak używa TOR-a (jak w przypadku Czarnulki bywało) – nietrudno zidentyfikować w sieci!


Zakładając przypuszczalnie że Hybcia coś zażyła trollując na Naszym Blogu, przyjąłem że jest ona zdrowa na umyśle (!) a wówczas wpływ czynnika zewnętrznego jest oczywisty!

Z informacji ludzi znających Hybrydę wynika, że jest to najpewniej alkohol którego za kołnierz nie wylewa!


Hybcia wie że nie wszyscy są pod urokiem jej kłamstw i nie wszyscy wierzą w jej nieprzyjazny stosunek do Laury, (którego zresztą od czasu jak zarejestrowała Subtelną – nigdy nie wyraziła, pomimo że Laura zarzeka się że Forum Gonza nie czyta).

Kombinuje więc jak by tu umniejszyć rolę Bloga Brata:


Wychodzi na to że Czytelnicy i Komentatorzy Naszego Bloga to ... 10-osobowa SEKTA!




Sekta ta, z braku lepszego zajęcia od rana zasiada na Blogu i przegląda go średnio ponad 500 razy dziennie, (w porywach do 1000 razy).

Niezłe zajoby co?



Tu niepełne wyniki ze stycznia (bo z lutego są jeszcze za mało reprezentatywne):


Przy okazji – wie ktoś może, gdzie to ja niby napisałem że „wiem o Laurku wszystko” ?


I tylko Jupi z Kontrabasem zachowali na koniec roku filozoficzny spokój:



 =========================================================
Nowy rok  na Gonzowym Forum „Kim jest Psychol Brat” rozpoczęła Hybcia wejściem mocnym!

Najpierw pomna iż tak Forum jak i Ona sama jako Subtelna Hybryda, jest na służbie u Laurki – przypomniała wszystkim Czytelnikom że „Brat chciał WYSADZIĆ ELFY W KOSMOS!” więc za karę laurową na Forum Gonza gnębionym ma być.



Na swoje usprawiedliwienie mam tylko to, że Subtelna Hybcia pominęła tu całkowicie fakt, iż podejrzanymi w sprawie była cała Grupa Przestępcza z Jupim (który się przyznaje) i Alicją (która nijak tego faktu przypomnieć sobie nie może i idzie w zaparte), jak też ostatnio pojawiło się podejrzenie że maczała w tym palce również Ramka.

Na dodatek Przydupas Laury ujawnił też, iż rozszyfrowała moją największą tajemnicę że jestem ... „podły”


Wniosek z tego wyszedł Subtelnemu Przydupasowi Laury taki że Brat jest NIEUK i CHAM i „do tego alkoholik na co jest dowodem wznoszenie toastu”.


No to .. zdrówko:










A na Forum Gonza pojawiła się świeża krew o imieniu WERONIKA, która (co zrozumiałe) usiłuje pojąć o co w ogóle chodzi?

Nie stanowi dla Gonza problemu wyjaśnienie co było zaczynem Jego Forum, bo NIKT nie kwestionuje że było ono pionierem w walce z laurowym procederem i zrobiło kawał dobrej roboty.. KIEDYŚ!


Jednak jak wytłumaczyć WERONICE dlaczego Blog Brata kłoci się z Hybrydą czy Gonzem skoro nie jest przyjacielem Laury?


Prawdy że Forum przejęła Przydupaska Laury i zamieniła jego formułę z „Kim jest Laura?” na „Kim jest Psychol Brat?” w ramach ratowania Laury i jej bagna przed Blogiem Brata, który brutalnie dzień po dniu obnaża draństwa Laury i jej przestępcze działania - raczej by WERONIKA nie zrozumiała.


I w taki niepojęty sposób zażegnane zostało niebezpieczeństwo utraty DOSKONAŁEJ TUBY PROPAGANDOWEJ LAURY, służącej Laurze do neutralizowania Brata i Czytelników oraz Komentatorów jego Blaga.

Tuba ta – jaką jest Nowe Forum Gonza pod hasłem „Kim jest Psychol Brat?” pozwala Laurce za pośrednictwem jej Przydupaski Hybrydy opluwać Brata i jego Blog z miejsca teoretycznie neutralnego, pozostawiając Krainę Elfów sterylną od tej blogowej zarazy.

Czytanie Forum Gonza staje się niemal zwyczajem Elfów, a co wyczytają o Bracie to ślad pozostawi.



Kataloguje więc Laurowa Hybcia pracowicie te „kłamstwa Brata” a ma ich .. ho ho !:


Jednak jej podstawowy problem polega na tym że ma tych kłamstw Brata.. ho ho (albo jeszcze więcej), ale żadnego nie może znaleźć - więc udowadnia że Brat ma 2 nogi, a chodziły słuchy że 4.


W akcie rozpaczy zwraca się też Hybcia o pomoc w wyszukaniu jakiegoś malutkiego niechby kłamstewka, kłamsteweczka Brata ... a tu znikąd pomocy.


Ale Kontrabas z Jupim maja gdzieś głębiej rozterki Hybci i wzięli się za wspominki – niestety chłopaki ... pamięć już nie ta.



Na szczęście macie mnie, a ja mam pamięć jak słoń który po 100 latach rozpozna człowieka, czy miejsce:


Niestety Kontrabas – jak Cię lubię za ten szczególny rodzaj sarkazmu i talent do tekstów satyrycznych – tak obiektywna ocena faktów sprzed 1,5 roku - nie jest Twoją mocną stroną.


NIE – nie poczułem się urażony żadnym „chłodnym przyjęciem” (Jupi wie o co chodzi).

NIE – nie było żadnego rozwalania forum, bo ono cały czas istniało na kopii zapasowej wykonanej przez Laure po godz 21-szej, 10 wrzesnia 2011 r. Musiałbym być ślepym Adminem, aby w panelu Administratora nie widzieć po lewej stronie, na dole strony, komunikatu o „wykonaniu kopii zapasowej”.

NIE – nie postanowiłem działać „na własna rękę”, bowiem AKCJA była uzgodniona, zaplanowana i przeprowadzona wspólnie z Jupim (choć z uporem maniaka ta kretynka Laura dopisuje do niej Alicję, bo jej to do komentarzy pasuje).

NIE – nie było żadnej epidemii „rozwaleń” krokodylowego forum. Pomyliło Ci się zapewne z kasowaniem dużej ilości postów przez Moderatorów Krzyśka i Grzegorza.

W całej historii serwera typu Apache o nazwie NS5.KASSERVER.COM znajdującego się w Friedersdorfie, na którym wisi Forum Bagienne, od dnia zarejestrowania serwera 13 lipca 2009 r. zdarzył się tylko JEDEN przypadek odzyskania bazy danych z kopii zapasowej, a było to w dniu 11 września 2011 r. i są to przypadki niezmiernie rzadko spotykane.


NIE – ani nie wymagało to żadnych przygotowań, ani się przy tym nie dało napracować. Sztuką było raczej zostać (wcześniej!) Adminem na OBYDWU (wówczas) Forach Elfów.

NIE – efekt mógł być mizerny dla Ciebie bo go tak naprawdę nie widziałeś, dla mnie był dokładnie taki jaki zaplanowałem! Przy okazji wszyscy zbanowani przez Laurę (zostali wtedy .. przeze mnie .. ODBANOWANI) - tryumfalnie weszli sobie na Elfy, więc dla nich też efekt nie był mizerny. Piszesz jak ślepy o kolorach, bo nie byleś i nie widziałeś satysfakcji w tekstach ludzi, co było dla mnie dodatkową nagrodą, choć nie było celem tej Akcji.

Laura otwierając wtedy Forum, znalazła tam zamiast Forum – wielki pływający BANNER (wykonany przez Jupiego) i taki liścik ode mnie:


Widzę Kontrabasie że nie pojmiesz łatwo o co tak naprawdę chodziło , więc żeby nie pisać książki, przedstawię Ci tylko jeden post z Forum którego to Ty jesteś userem, napisany przez VIP-a w 3 dni po pamiętnych zdarzeniach odnotowanych w historii serwera. Jesteś inteligentny, więc jest nadzieja że coś Ci on wyjaśni:



 Jupiemu zaś odpowiem za Radiem Erewań:

TAK - to prawda że obaj byliśmy Adminami u Laury, tylko Ty byłeś Adminem byłym i już zbanowanym, a ja aktualnym,

TAK - to prawda że udostępniliśmy sobie hasła, tylko to nie Ty mi je dałeś, tylko ja Tobie,

TAK - to prawda że doszło do wpuszczenia na Forum jedno i drugie, tylko to nie Ty mnie wpuszczałeś, ale ja Ciebie wpuściłem na oba Fora Elfów,

TAK - to prawda że nadaliśmy sobie rangi Admina , tylko to nie Ty mi nadałeś , tylko ja nadałem Tobie, bo ja już Adminem na obu Forach byłem,

TAK - to prawda że obaj przeprowadziliśmy ta rozpierduchę, ale to ja ją zainicjowałem a Ty mi pomagałeś. Ty nie mogłeś zainicjować, bo byłeś już banitą i nie miałeś wstępu na Elfy nawet jako zwykły Elfik.

Ale poza tym to była to zabawa świetna i tylko MY to wiemy, bo nikt inny w historii Elfów nigdy tego  nie zrobił.

==================================================

A Hybcia tymczasem usiłuje mi swoje miejsce NAJWIĘKSZEGO PRZYDUPASA  LAURY odstąpić , ale miesiąc mija i jak nie mogła sobie przypomnieć tego mojego nicka co to miał wszystkich .. zadziwić – tak nie może.



Suma sumarrum, stanęło na tym w połowie stycznia b.r. że Forum „Kim jest Psychol Brat?” staje się coraz mniej wiarygodne i jego Administrator się martwi bo ten fakt chcąc / nie chcąc zaczyna do Niego docierać:


Ten Podpuszczasz Brat nie robi więc nadal większego wrażenia na Gonzie, ani tym bardziej - mającej takie wsparcie Subtelnej Hybrydzie, więc Przydupas Laurowy się nie śpieszy, na gonzowym Forum ma się jak pączek w maśle i postanawia poczekać aż Brat .. sam się pogrąży


A jak się pogrążałem – opowiem Wam w następnej części historii o tym, jak na Forum Gonza ratowali Laurę przed Bratem.


Wasz Brat Dominik









Spisane będą czyny i rozmowy

67 komentarzy:

  1. Bracie- Tyci sprostowanie- jeszcze nikt nie zarzucił mi, że wraz z tobą i Alicja rozwalałam forum. Jednak to,że weszłam z tobą w spółkę- i owszem oraz to,że jestem członkinia twojej sekty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam nie wiem czy rozwalałaś, czy nie rozwalałaś, ale chodzą słuchy że byłaś zamieszana w rozwalanie!...;)))
      Było coś o tym chyba na Forum Gonza, a jak tam coś jest napisane to nie może być nieprawdą!
      D.

      Usuń
    2. Anonimowy Internauta7 lutego 2013 11:38

      Jak tak czytam te wszystkie fora i blogi to zaczyna się z tego robić czeski film:)
      W końcu nie będzie wiadomo kto komu, gdzie, z kim, dlaczego, po co:)
      Najlepszą metodą na sprostowanie i zakończenie tych potyczek
      polsko-polskich jest zabranie netu... WSZYSTKIM BEZ WYJĄTKU i to najlepiej jak najdłużej.
      No ale to jak porwanie się z motyka na słońce i smród od bagien dalej będzie się ciągnął zatruwając coraz nowszych dając im pretekst do wzięcia klawiatury w dłoń i bratobójczej walki tak naprawdę o nic.
      Pozdrawiam

      Usuń
    3. Anonimowy Internauto - to powyżej Twojego komentarza to sarkazm rzecz jasna, (na wypadek gdyby ktoś wziął na serio!).
      Jestem jednak pod wrażeniem Twojej chłodnej, a trzeźwej oceny sytuacji z którą się identyfikuję, bowiem do podobnych wniosków mnie ona skłoniła również.
      To co teraz robię to .. pokazuję to "polskie piekiełko" przed którym ostrzegałem Gonza zaraz po "reaktywacji' Jego Forum.
      Daj mi jeszcze kilka dni...
      Pozdrawiam.
      Dominik.

      Usuń
    4. Alicja spoko. Porzo a ty?

      Usuń
  2. Przeczytałem to, co napisał Brat, ale jak to jełop durnowaty i tak nic nie zrozumiałem.
    Toteż zapytam Cię Dominiku, bez zbędnych metafor:
    O co w tym wszystkim chodzi? To już forum KJL - jest be ?
    I jeszcze jedno: " po kiego grzyba" Wszystkich szpiegujesz?
    Dla mnie to zadziwiające, że zadajesz sobie tyle trudu, by swój Blog prowadzić w ten sposób.
    Nie powiem, jest to oryginalne podejście i masę czasu musisz spędzić by w tak atrakcyjnej formie graficznej przedstawić swoje argumenty.
    Ale: po co ?
    Andrzej Susłowski.
    ps. co do ilości wejść. Sam wchodzę z 10 razy dziennie, by poczytać komentarze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Durnowaty to Ty Andrzeju nie jesteś!
      Ty zwyczajnie nie masz ZASAD, więc mojej odpowiedzi pewnie nie zrozumiesz :(
      A odpowiedź ta (w kwestii zadawania sobie trudu), jest na samym wstępie tego wątku!
      Co zaś do szpiegowania, to nie wiem o czym piszesz, bo zdaje się że obaj czasem zaglądamy również na inne fora oprócz Mojego Bloga? Po to one są!
      A jak wchodzisz na Nasz Blog (na trzeźwo!) - to jesteś, jak każdy - mile widziany ;)
      Dominik.

      Usuń
    2. A więc za każdym razem wchodzę na trzeźwo i może wytłumaczysz z łaski swojej, dlaczego doklejasz do moich wypowiedzi nieznanego mi pochodzenia?
      Dlaczego nie przedstawisz ANI JEDNEGO dowodu na to, że ja w Twoim mniemaniu jestem Subtelną?
      Hybryda

      Usuń
    3. Susłowski zawsze głupa palisz.

      Usuń
    4. Jesteś podobna Hybryda do A. Susłowskiego lubisz lizać ... laury łe...taczkę?

      Usuń
    5. Niby jak to robię? Myśl trochę zanim coś napiszesz.
      Hybryda

      Usuń
  3. Myślę,że Andrzej miał na myśli ten fragment:
    ".. ja tu mam taki ekranik który mi rejestruje poza adresem IP „autora”, również jego geolokalizację, oraz konfigurację jego komputerka, a to wszystko razem wzięte jest jak odcisk palca !"
    I szczerze mówiąc,też mi się to nie podoba.
    Po co te dane rejestrujesz? Wkraczasz w prywatność ludzi,którzy sobie może tego nie życzą,nie pomyślałeś o tym?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He he .. widać że nigdy nie byłaś/łeś Administratorem Forum lub Bloga.
      KAŻDY ADMINISTRATOR Forum i niektórych Blogów ma taki podgląd ! ;)))
      Uspokoję Cię, że (wbrew temu co twierdzą Laura i Gonzo) - adres IP jest daną osobową i podlega ochronie prawnej, zatem nie może być przekazany komukolwiek poza organami ścigania. Zauważyłaś/łes pewnie że kilkakrotnie już pokazywałem na tym Blogu różne skany na których adres IP wymazałem.
      Co do "rejestrowania" to również Cię uspokoję ale w przypadku zachowań niezgodnych z prawem (np. spamowania, trollingu itp.) - Administrator MA OBOWIĄZEK UTRWALENIA DANYCH SPRAWCY dla celów ew. późniejszego śledztwa.
      Dane Hybrydy łamiącej prawo mam oczywiście zarejestrowane, Twoje mnie nie interesują bo i po co, a nawet gdyby to i tak nie mógłbym do niczego ich wykorzystać bez konfliktu z prawem?
      Nie jestem internetowym przestępcą jak rzekoma Adminka Forum Elfów - Laura!
      Ubolewam przy tym nad tak niską świadomością prawną Anda mieniącego się być "prawnikiem", ale Tobie jako zwykłemu internaucie nieznajomość takich niuansów prawniczych w niczym nie uwłacza.
      Pozdrawiam.
      Dominik.

      Usuń
    2. Jakie niby Twoim zdaniem łamię prawo? Daj JEDEN PRZYKŁAD!
      Hybryda

      Ps. I nie wymiguj się od odpowiedzi bo to szkodzi Tobie, nie dla mnie.
      Ludzie oczekują tych dowodów bo nadal na nic nie przedstawiłeś a jak ja prowadziłam blogi to Ty na chleb, mówiłeś pep. A więc nie ma żaden admin bloga takich danych oprócz numeru IP.
      Hybryda

      Usuń
    3. Wymień chociaz jednego usera ,jeden nick ,kto tego oczekuję :Laura ????
      Zresztą nie będę karmic trolla :):)

      Usuń
    4. No jasne, wygodniej jest kogoś oczerniać bezpodstawnie.
      Hybryda

      Usuń
    5. Dlaczego Ty nie umiesz odpowiedzieć na pytanie -proste pytanie ???
      Chociaz raz coś napiszesz mądrze ,nie zasłaniając się dziwnymi odpowiedziami ,czy pytaniami-chociaz raz??

      A Ty zastanawiasz się co piszesz ??
      Ja Cie nie oczerniam ,tylko zadaje pytanie . Nie odpowiesz . Nie ma nikogo kto by wierzył Ci na słowo oprócz Laury ,ale ona wykorzystuje Cię do swoich celów

      Mówisz o oczernianiu ?
      A to zdanie :
      Ps. Dziwię się jednego, że nie obawiasz się osierocić własne dzieci gdy będziesz odsiadywała wyrok.-do Ramki .
      Masz dzieci ? Chyba nie ,bo żadna matka nie napisała by cos takiego drugiej matce .
      Nie jestem Ramką pisze od razu ,ani innym klonem Brata

      Usuń
    6. ODPOWIEDZI OD PANI HYBRYDY BRAK !!
      Czyli prawda jest ,że zastrasza innych , a sama się żali ,że inni na nią psy wieszają .
      Nie masz dowodów i jesteś żałosna!!

      Usuń
    7. Na głupoty nie odpowiadam.
      A to teraz, to tylko z grzeczności.
      Hybryda

      Usuń
  4. Znamy sie tylko z pisana, a jedno o drugim nic nie wie i ja się dziwię tej Hybrydzie, Laurko, Andowi, że im się chce toczyć te internetowe wojenki ! NA TAKĄ SKALĘ!
    czy to nie można być w sieci normalnym i sobie spokojnie pisać, wymieniac poglądy, a nie szczuć jednych na drugich.
    Bracie, dobrze, że obnażasz to internetowe piekiełko bab i chłopów, co to nie mają nic innego do roboty, tylko
    klikać, wyszydzać, zastraszać i nie szanują drugiego czlowieka, bo to takie mendy są!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy Internauta7 lutego 2013 12:57

      Zauważ Anonimowy że nie tylko tutaj takie rzeczy zaczynają się dziać.
      Kolejny front wojenny powstał na polskim YouTube. Schemat masz dokładnie ten sam jak tu, a na dodatek zaczyna przybierać na sile co powoduje że na YouTube zaczyna się czuć delikatny smrodek wojenek
      polsko-polskich i naszych głupich zachowań, zawiści, zazdrości i innych negatywnych cech.
      Zamiast nagrywać dobre Vlogi zaczynam coraz częściej oglądać riposty i odpowiedzi do innych Vlogów i Vlogerów oczywiście w znakomitej większości niepodpartej konkretnymi i rzeczowymi dowodami, tylko półprawdami lub niedopowiedzeniami.
      Zupełnie jak tu w tej naszej wojence.
      Niestety ale nic nie wskazuje aby było lepiej a tym bardziej normalnie:)

      Usuń
  5. Andrzej a Twoja pani wie, ze tutaj i u Gonza piszesz razem z Hybrydą zresztą. Dała wam pozwolenie?
    Hybrydo ty poczytaj swoje kłamliwe posty hipokrytko w których kłamstwo kłamstwem udowadniasz.
    Byłas nawet skłonna napisać, ze jakoby Braciszek przerobił twoje zdjęcie by za wszelka cenę go skompromitować. To samo zrobiłaś z kontem Polany na elfach by oczernić z premedytacją Ramkę.
    Alicja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja Pani ?
      Alicjo, znasz mnie na tyle dobrze i wiesz doskonale, że ja nigdy nie mam Pani.
      Natomiast prawdą jest, że ZAWSZE jestem panem swoich Kobiet.
      Prawda, Alicjo ?
      Andrzej Susłowski.

      Usuń
    2. Nie mam pojęcia Andrzej czy jesteś Panem swoich kobiet. Może jedna z Twoich pań to potwierdzi, wszak dała Ci się poznać, że tak powiem od środka, haha.
      Prawda Andrzej!
      Alicja

      Usuń
    3. Alicjo, większej hipokrytki od Ciebie, niestety nie ma! Jesteś w tym mistrzynią.
      Sprawę ze zdjęciem wyjaśniłam więc nie szukaj dziury gdzie jej nie ma, prowokujesz JAK ZAWSZE do zwady.
      Hybryda

      Usuń
    4. Wow. Hybryda daje PoPiS.

      Usuń
  6. A ja dzisiaj wyczytałam na KJL COS TAKIEGO :

    Ps. Dziwię się jednego, że nie obawiasz się osierocić własne dzieci gdy będziesz odsiadywała wyrok.


    To Hybryda do Ramki !!!
    Jak tak mozna ,to jest naprawde chora kobieta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To,że jest chora to wiadomo od dawna,ale najsmutniejsze jest to,że ona tego nie widzi i nic z tym nie robi.Jej choroba się pogłębia i będzie coraz gorzej.Ona jest niebezpieczna.Potrafi człowieka od pedofila wyzwać dla własnego widzimisię nie majac dowodów tylko po to by danej osobie dokopać.

      Usuń
  7. Qarwa to widaać i słychać Andndrzej Susłowski (imię napisało mi się jąka Norbus) działa na trzy fronty i melduje informacje jako pan swoich kobiebiet. Kobiecie nr 1 Laurze aby zyskać rangi na zawołanie na jej bagnistym forum. hahahaha.

    OdpowiedzUsuń

  8. Hybryda nie wie co pisze.W sztandartowej udostępnionej dla całego świata temacie "Jesteście super"; - hybryda - pisze zwątpiona:
    A Ty gdzie? Pisać mi tu Lauro!
    Pyta pytę o zgodę?
    Wcześniej czy później, dopóki nie zniesie jaja smoka zostanie zbanowawana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ,no tam to jeden wielki cyrk ,na tym widocznym .Nie wiem czy to ludzie czy marionetki ciągniętę za sznureczek .Jesteście cudowni ,kocham Was ,serduszeczka ,pączusie , aniołeczki .Czy to reakcje normalnych ludzi ,majacych swoje zdanie ????

      Ale chociaz można sie pośmiac ,hehehehehehe

      Usuń
  9. "NIE
    NIE
    NIE..."
    ;)
    Moja diagnoza jest wynikiem obserwacji tego co na powierzchni. Bo tylko to się dla mnie liczy, nigdy nie nasiąknąłem bagienną wodą podskórnych zależności.
    Dla mnie bracie VIP'ie się obraziłeś i już. Na mnie też.
    Reszta to trochę jak legenda Janosika. Po czasie fajnie się tego słucha.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak w filmie "Strzeż się Gonza(2010)" - dodalbym Hybrydy i i Laury.

    OdpowiedzUsuń
  11. A to z KJL :
    Zabawię się we wróżkę i zapowiem o czym jutro będą kłamstwa Barta. O tym, że On nigdy nikogo nie zbanował ALE może ma i rację bo banuje ostatecznie(lub nieostatecznie) laurek, jednakże to On i Alicja, jako pierwsi zawsze brali NOWYCH na spytki kim są i to Oni przyczynili się do zbanowania wielu Userów, to Oni podpowiadali KTO JEST KTO.
    To pisala Hybryda .

    Popatrzcie jaka to zmija ,jak się czytało ją wczesniej to suchej nitki nie zostawiała na Laurze .
    A teraz jest w zmowie z Laurą i ta co jej każe to nagle stwierdza ,że za wszystkim stoi Brat z Alicją -szok !!!

    Ciekawe kto uwierzy tym dwóm zakłamanym .
    Jedna warta drugiej .

    Chciała podburzyć Nutkę ,ale Nutka nie głupia . Ciekawe skąd wzięła screen Hybryda ,że Ala chciała Nutkę wyrzucić ??,napewno podesłała jej Laura .
    Obydwu chodzi o zniszczenie Brata !
    A teraz sobie tak pieknie z dziubków jedzą
    Hybryda -piekiełko na Ciebie czeka .
    Nawet Twoja ''bozia '' nie pomoże

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem z nikim w zmowie i nie jestem niczyim przydupasem. Piszę zawsze to co wiem, może faktycznie, nie zawsze mam na to dowody bo nie kopiuję nagminnie jak Wasz Brat a to niesyte jest prawdą bo sama tego doświadczyłam gdy i Alicja i Brat wypytywali mnie kim jestem na PW na elfach jak byłam pod nickiem Czarnulki.
      A to, że dzięki Nim wielu zostało zbanowanych to nie nowina, przynajmniej dla Nich.
      Hybryda

      Usuń
    2. A skąd masz screen ,że wiedziałaś ,że Nutkę chcą wyrzucić ???
      Jak zwykle WYMIGASZ SIĘ OD ODPOWIEDZI !!

      Jesteś Hybryda ,jesteś przydupasem (to Twoje wyrażenie ,żebyś mnie nie straszyła sądem ) Laury .
      Będziecie sobie z dziubków zjadać ,dopóty nie wyjdzie na jej/Twoje .

      Usuń
    3. A przecież pisałaś ,że na WSZYSTKO MASZ DOWODY I SCREENY ?!!?!??!
      Więc jak to jest-masz ,nie masz ?

      Usuń
    4. Nie wymigam się od odpowiedzi i napiszę zupełnie jawnie. Mam od Subtelnej.
      Hybryda

      Usuń
    5. Ps. Na wszystko mam dowody o czym ja piszę ale nie oznacza to, że wszystkie mogę opublikować.
      Hybryda.

      Usuń
    6. No a przed chwilą pisałas :

      nie zawsze mam na to dowody bo nie kopiuję nagminnie jak Wasz Brat a to niesyte jest prawdą bo sama tego doświadczyłam

      Ja nie rozumiem .
      To chociaz przedstaw jeden swój,może być od Subtelnej :):) -tak ,żeby ludzie zaczynali znowu Cię ''lubieć'' ale nie kopiuj jednego i tego samego od 2-3 lat ,tylko cos nowego ,chociaz jeden przykład .

      Usuń
    7. Publikuj!

      Usuń
    8. HYBRYDA -A UMIESZ ODPOWIEDZIEC NA PYTANIE SKĄD MASZ SCREEN ,ŻE NUTKĘ MIELI WYRZUCIĆ !!!
      SPECJALNIE PISZE DUŻYMI LITERAMI !!!

      I jak myslicie odpowie czy się wymiga ?:)

      Usuń
    9. Jest taka osoba na forum co lubi pisać dużymi literami to tosiek

      Usuń
    10. Hybryda -czekamy na odpowiedź ?Skąd masz screen ,że Nutka miała zostać wyrzucona ?

      Usuń
    11. No niestety, Bracie, sorki za spam tym razem ale zostałam sprowokowana a nie lubię spamować.
      ANONIMOWI, czytajcie dokładnie i po kolei, dałam już odpowiedź skąd mam ten screen.

      Hybryda

      Ps. I powtarzam- mam dowody na to co JA PISZĘ a nie na to co Wy chcecie.

      Usuń
    12. Nie jestem Bratem ! Co Ty masz jakąś fobię
      A pisze jako anonimowy bo siedze u Twojej Królowej . Jakbyście się dorwali do mojego nicka ,to nie zostawiłybyscie na mnie suchej nitki .
      Podaj godzinę ,gdzie pisałas skąd masz screen ?
      To daj dowody na to co TY PISZESZ ,anie na to co my chcemy .

      Usuń
    13. Nie pisałam, że Ty jesteś Bratem lecz to blog Brata i do Niego kierowałam te sorki za spam. I nie mojej królowej, tylko Waszej byłej królowej.
      7 lutego 2013 21:25
      Hybryda

      Usuń
  12. "Ps. Na wszystko mam dowody o czym ja piszę ale nie oznacza to, że wszystkie mogę opublikować.
    Hybryda"
    Proszę o publikuj.

    OdpowiedzUsuń
  13. Hybryda w/g wikipedi to: "Mieszaniec, inaczej krzyżówka, hybryda, hybryd (łac. hybrida) – osobnik powstały w wyniku skrzyżowania dwóch organizmów rodzicielskich należących do innych ras, odmian, podgatunków, gatunków lub rodzajów. Mieszańce uzyskiwane są na drodze rozmnażania płciowego lub wegetatywnego". - Laury i Gonza. Chyba.

    OdpowiedzUsuń
  14. Czyli nic nie masz !
    Jesteś Ty jak i Twoje wpisy NIC NIE WARTA !!
    Pogrążaj sie jeszcze dalej .
    Dobra jestes z tym pisaniem :ja mam dowody ,ale ja mam dowody ,napewno mam dowody ,mam ale nie moge dać wam dowodów ale mam .


    Więc masz czy nie masz ???

    OdpowiedzUsuń
  15. No ja czytam ,czytam i nie widzę żadnego wpisu mówiącego skąd jest screen mówiący o banie dla Nutki .
    Czyli wychodzi na to ,że dała Ci go Laura ,albo weszłas na FM w bagnie za zgodą lub i nie Larwy !
    Albo daj dowody :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Forum Gonzy i Laury z udziałem Krzyżówki Hybrydy u Laury zbanowanych jakiś czas temu to Psychomanipulacja.
      Psychomanipulacja wynikalająca prze Laurę.

      Przyznał to And obecnie - Susłowski, chcąc przejąć - odkupić forum, że łaura to Wampir.
      Wampiry internetowe aby mieć pokarm, grzecznie przebaczają aby mieć pożywkę.

      Usuń
  16. Ojcze - Bracie Dominiku. Proszę DAJ Im: Lawrze, SKrzyżowanej hybrydce, susłowskiemu - rozgrzeszenie - bo nie Wiedzą co czynią.
    A pokutę sami sobie wymyślą. Mam nadzieję^-^.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam a co ja niby czynię? Jak na razie to tutaj każdy jedzie po mnie na wszystkie możliwe sposoby, ja zaczęłam po tym jak Brat zaczął mnie wrabiać.
      A to jaki jest, to każdy sam z czasem się przekona, ja się przekonałam już ponad rok temu i dlatego nigdy nie uwierzę, że zacne cele, tym bardziej jak dał popis na tym blogu bardzo negatywny.
      Hybryda

      Usuń
    2. Hybrydo kochana ten cały cyrk stworzyła Laura i koło zaczyna się się zamykać. Nie czujejesz czarnej enegii jej forum?

      Usuń
    3. Przecież wiem i nawet o tym pisałam ale wcześniejsza moja wiadomość przy innym artykule na blogu, została skasowana. Napisałam, że wcale nie będę zaskoczona jak mnie zbanuje, ja miałam swój cel od dwóch lat i go osiągnęłam, to tyle.
      Nawet Gozno nie wierzył i Elmo, że to osiągnę. No taka właśnie ze mnie menda, że co postanowię to dopnę swego... życie mnie nauczyło.
      Hybryda

      Usuń
    4. Cel masz podobny jak Norbus?
      Forum Gonza Laurę ratowało przed Bratem - Do czasu.
      No tak na poważnie. Wróciłaś Hybrydo kochana z paluszkiem w buzi na nicku, na łono Laury gdy przeczytałaś na blogu, że nie jaki Norbus ma przybytek o długości wirtualnej 35 cm. (Dłuższego od Nosa Gonza). Od tej pory gdy pojawił się Norbus z takim wielkim fallusem wiele kobiet straciło pczucie rzeczywistosći. Nawet Laura. Nie łódź się. Laura i tak będzie trzymała ... Norbusa stronę, skoro zdasiła Anda i wszystkich po kolei emerytów i trzeżwo myśląch, komu nie były po drodze spermowe tematy.
      Dostał po palcach nawet And - widocznie ma za krótkiego.

      Usuń
    5. Cel masz podobny jak Norbus?
      Dotyczy oczywiście Hybci - Hybrydy!

      Usuń
    6. Zacznijcie książki pisać bo szkoda Waszych talentów z taka fantazja.
      Hybryda

      Usuń
    7. Oj Brydzia widzę,że twój ton zupełnie inny,nawet przepraszasz.Coś na elfach ci nie poszło tak z Laurą.Pewnie po łapkach dostałaś i pokazano ci gdzie twoje miejsce!
      Wrócę do smoczusia.W najlepsze sobie pisze na imladisie jako Rudzik.Ściągnęła też Jarowita z elfów.Ciekawe czy pochwaliła się Laurze,że Krzyś K ją zaprosił i podbiera userów z elfów.

      Usuń
    8. Nick smoka na imladisie to Rudzia, a nie jak napisałeś anonimowy Rudzik.

      ....

      Usuń
    9. Krzysiek napewno jej nie zaprosił :) To mądry facet ,ale może trzeba im napisac ,aby lepiej ją obserwowali :)
      Nie ma gdzie pisac ,na gnieździe został tylko Gizio z Baabcią ,se sami do siebie dialogują .
      Z Monte po jej ostanich ekscesach i kłamstawch ją wyeksmitowali ,to gdzie ma to robić .
      Teraz tam swoje zapachy zostawia na Imladis .

      Usuń
    10. Na Imladis już wiedzą kim jest Rudzia,może nie wszyscy,ale Ci co trzeba tak.

      ....

      Usuń
    11. Oprócz Gizia i Baabci jeszcze chyba wredna Far careczka pisze, haha.

      Usuń
  17. No nie, Dominik. Toż to swiństwo.
    7 raz, od bladego świtu wchodzę, by zobaczyć i poczytać nastepny odcinek serialu, a mimo, że juz 10:23, nic nowego nie ma.
    Andrzej S.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Susłowski panie, nie czytasz dokładnie, bo Brat zapowiedział, że ze względów zawodowych nie codziennie będzie publikował, ale ty czytasz tylko to co ci pasuje!

      Usuń
    2. Panu Susłowskiemu się zapewne nudzi na elfach,za spokojnie chyba się tam zrobiło.Niech sobie z Norbusiem popisze o jego nocnych wytryskach.

      Usuń

Komu przeszkadza PRAWDA GŁOSZONA NA NASZYM BLOGU?
Już nie tylko Niemce nazywającej siebie LAURĄ a ostatnio ASIĄ, ale też pokoleniu jej naśladowców - również posługujących się KŁAMSTWEM I MANIPULACJĄ - coraz częściej w innych miejscach sieci!
Dokumentujemy i będziemy dokumentować ich DRAŃSTWA, a w szczególności - wykorzystywanie do niecnych celów ludzi z problemami psychicznymi i poszukujących bliskich dusz w sieci.
Dziękuję wszystkim wiernym Czytelnikom Naszego Bloga za wizyty i merytoryczne komentarze.
Wspólnymi siłami ograniczymy ten plugawy proceder!
Nie ma jednak na Naszym Blogu miejsca na komentarze zawierające:
- TEKSTY NIECENZURALNE,
- TEKSTY ZNIEWAŻAJĄCE INNYCH KOMENTATORÓW,
- OCZYWISTE KŁAMSTWA.
Takie komentarze lecą od razu w kosmos!
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Czytelników Bloga i nie zawsze się z nimi identyfikuję!

Pozdrawiam Czytelników i Komentatorów.
Wasz Brat Dominik.