czwartek, 13 lutego 2014

DWIEŚCIE razy z Wami..;)



Wierzyć się nie chce, ale to PRAWDA!

JUSTYNA MA ZŁOTO!!!
(ze złamaną kością stopy!)

A U NAS:
ODCINEK NASZEGO BLOGA!!!

Wydaje się że tak niedawno otwieraliśmy szampana dla uczczenia SETNEGO odcinka:

Potem STO PIĘĆDZIESIĄTEGO:

A tu już czeka szampan dla każdego naszego Sympatyka, 
a i dla Niedowiarków wystarczy:


Motto Naszego Bloga sprawdziło się:

KROPLA DRĄŻY SKAŁĘ,
- psy szczekają, a my robimy swoje!
Praktycznie WSZYSCY Rozumni Ludzie z Bagna Gieni się ewakuowali - czasem nader szybko, a czasem po długim dochodzeniu do prawdy własną ścieżką.
Pozostała garstka tych, którzy tego nie potrafią.
Prawie zawsze miał w tym udział Nasz Blog, bo obnażyliśmy tajemnice Bagna, a sztuczki Larwy jakimi manipulowała jeszcze niedawno zwabionymi na Bagno Skrzatami, zostały prawie WSZYSTKIE ujawnione na Naszym Blogu i trzeba być Jetpilotem, albo inną Dziadzią żeby kupować się na tak prymitywne zagrania.

Larwa się boi, co widać po jej kompromitującym projekcie „ugody” w jaki wrobił ją ostatnio And1951.
Zabawa Laurki i Anda w robienie z Elfików idiotów i tym razem UDAŁA SIĘ!
Odstawili cyrk dla garstki otumanionych Elfików jaka tam została, po czym And (jak zwykle) wycofał się rakiem, kiedy co rezolutniejsze Elfiki połapały się że ktoś z nich tu robi Idiotów:

Zapomniałeś Andzie że zabawy (nawet w przedszkolu), też mają swoje reguły!
A Larwa została sama z ręką w nocniku:

Andrzeju... gdzie twoje dowody na tego co to ma nicka brat?

 
Zapomnij Laurko - DOWODÓW NIE BĘDZIE (!) – na przestrzeni DWUSTU odcinków Naszego Bloga NIGDY, NIKOMU nie udało się udowodnić ŻADNEGO KŁAMSTWA na twój temat w treści Bloga!

Pisałem już o celnych uwagach moich Czytelników, a m.in. tej którą cytowałem już w tym wątku:
...żaden argument nie dociera do zakutego łba... jak tylko przywdzieją czerwony kubrak, to od razu im odbiera rozum...co to za ludzie, jaką oni mają radość w tym żeby tej starej .... (piiiii).... się podlizywać?
Odkąd stamtąd odszedłem - KAŻDEGO kolejnego tzw. Admina Larwy przypadłość ta dotknęła.
Nawet Marka > zdawać by się mogło i niegłupiego i pełnego chrześcijańskiego miłosierdzia oraz treści biblijnych.
Ledwo zdążył ubrać laurowy Czerwony Kubraczek, a już:
 w Kaznodziei obudziły się fałsz i nienawiść do bliźniego swego.

Świąto(je)bliwy Mareczku – czy zdarzyło Ci się rozumieć jakiś inny tekst poza Ewangelią?
PRIMO – zawiesić to Ty sobie możesz to czym dysponujesz – czyli wazelinę w jakiej się właśnie ubabrałeś, pod warunkiem, że masz ją w naczyniu z wieszadłem!

SECUNDO – gdzieś Ty w Twoim chrześcijańskim zaślepieniu zobaczył kłamczuchu jakieś ...”ataki, próby niszczenia forum, obelgi”?
Jakbym chciał niszczyć ten Wasz grajdoł, to byłem niedawno wystarczająco długo JEDYNYM JEGO PANEM I WŁADCĄ - mając wszelkie uprawnienia!  
CZAISZ TO??

TERTIO – o jakim wpuszczaniu Ty piszesz? Bez żadnego „wpuszczania” jestem przy Tobie od ZAWSZE – ślepy jesteś?
Zapraszam do mnie – mam tu kopię Waszego Bagienka włącznie z dzisiejszymi Twoimi postami!
QUATRO – o jakich funkcjach Ty piszesz? Funkcje , to ja sobie wybieram SAM! 
Ostatnio byłem Adminem na OBU Bagnach Laurki, tak długo jak dałem radę w bagiennej atmosferze wytrzymać - a Ty zdaje się.. tylko na jednym??
QUINTO zaraziłeś się nieuctwem od Gadziny, więc kup sobie Słownik języka polskiego - to się dowiesz że w języku polskim, rzeczowniki własne pisze się z DUŻEJ LITERY – zrozumiano?
A zanim znowu zaczniesz wypisywać podobne brednie:

- ogarnij się trochę i nie brykaj z „wybrykami”, bo:
 Stwórca na Ciebie z góry patrzy, a Ty robisz z siebie błazna laurowego!
Nie wstyd Ci ??



I pomyśleć że Marek to był do niedawna całkiem niegłupi Gość (bo choć ortodoks - to niegroźny), dopóki się bakcylem lauryzmu nie zaraził i czerwonego kubraczka nie założył!
====================================================
Na tym Bagnie Laurowym są  tak naprawdę już tylko TRZY osobowości.

Jedną jest Tosiek12 Donosiciel, a na jego przypadku mógłby się doktoryzować niejeden specjalista od krętych czeluści ludzkiego umysłu, więc i ja poświęcę mu jakiś osobny odcinek Bloga np. p.t. „Myśli Tosia..”
Kolejną osobowością jest jedyny w swoim rodzaju Norbuś.
Norbuś wie że.. gdziekolwiek indziej się pokazał – został wyśmiany i opluty, więc nie ma wyjścia – MUSI przy Pani Laury!

Obydwaj wyżej wymienieni - szczerze nie lubią Anda1951, bo And cokolwiek by o nim nie powiedzieć - ma IQ stanowiące sumę IQ tych dwóch + dodatkowo Królowej.

And ma chyba za złe Norbusiowi (podejrzanemu o pedalstwo?), że chciał od niego wyłudzić ten STARY aparat cyfrowy:

Ale tu And dopuszcza się pewnych nieścisłości:

Aparat nie był STARY, bo to nowy, jeden z lepszych modeli kompaktowych firmy SONY, model DSC W-80, 7,2 megapixeli, zoom optyczny, flash itp. bajery.
Do zakupienia za jedyne 599 PLN w tym sklepie:
No chyba na pierwszy rzut oka widać, że Norbuś SAM sobie go kupić TAM nie mógł nawet mając taką kasę, bo by go nie wpuścili!
To co miał w zamian oferować>?
OFEROWAŁ > TO CO MIAŁ NAJLEPSZEGO!!
Czyli... Norbusia:



Jakby co.. to ja z tym nie miałem nic wspólnego, bo Tosiek DONOSICIEL już tam jakieś DONOSY wypisuje i o...
> STRĄCZYCIELSTWO na mnie z przyzwyczajenie do prokuratury chyba śle:

Ja nie wiem czy And z Norbusiem sie spotykali i w jakim celu ewentualnie...
O aparacie też nie wiem..


Ja nic nie wiem , nie znam się, nie orientuję się...

ZAROBIONY JESTEM!!

A że na Bagnie jest BURDEL od zawsze to i And pisał:

- i Larwa również:

Ale to jeszcze nie powód żeby robić ze mnie .. sutenera!
Ja tam zostawiłem porządek, a widoczne gołym okiem Bagno i Burdel - to już robota Puffmutter Laurki z pomocnikami!
A skoro And napisał w swoim czasie że „Brat ma chrapkę na Admina Bagiennego” to najwyraźniej wiedział co pisze:

Jak zwykle niedoceniająca Brata - Smoczuś-Kapuś wróżyła iż: „będzie musiał obejść się smakiem”, (a Laurka mu wtórowała).


 A TO - TO CO?

Na Bagnie:
















Na Tajnym Bagnie zwanym Topielą:


I jak ty teraz wyglądasz Kapusiu..??
Zastąpiłem Twojego Bendyska!
A ty wisisz nadal na publicznej liście Wazeliniarzy Lurowych pod patronatem Tosia Donosiciela, herbu szlachetny i prawy”:

Dostałaś kopa w odwłok i nawet tony wazeliny nie pomogły – za wierną służbę, zostałaś nazwana przez Laurkę: BYDLĘCIEM, MENDĄ i ŚWINIĄ - (dokładnie w tej kolejności!)

I pamiętaj że nic się nie ukryje, bo Sołtys Laurce .. doniesie!


A ty Laurko też nie ciesz się na zapas – twoje szczęście że ukrywasz się na tym niemieckim wiejskim strychu – bo prokurator to raczej tobą dawno powinien się zająć, zważywszy na notoryczne łamanie prawa na Twoim Bagnie (co udowodniłem wielokrotnie!).
Skąd ci przyszło do głowy że w Polsce są głupi prokuratorzy, że aż biednemu Tosiowi to wmówiłaś – to tylko lekarz psychiczny by mógł zdiagnozować:

Nawet tak ogłupionego Norbusia zniesmaczyłaś, aż się zreflektował:
Wszyscy maja w dupie – Pani Laury też, to co tak będę siedział.. idę z tego CYRKU..
Na to And mu po ojcowsku:
A idź sobie Norbusiu.. idź a najlepiej > WYPIERDALAJ!!
Norbusiowi ciśnienie pod kopułą górną skoczyło, nabrał powietrza i wygarnął:
No.. twoje szczęście psychopato, żeś mi tego w Krakowie nie powiedział, bo jak bym ci lunął, to byś w Smoczej Jamie wylądował!
Oryginał tutaj:

Zasępił się tedy Mędrzec Norbuś i dodał sentencjonalnie:
A po reszcie to szkoda nerw, bo dobre ludzie odchodzą i mało kto zostaje.
To chore miejsce..jest!
Może by mu nazwę zmienić na : „FORUM ZŁYCH ELFÓW” ?

TAK.. TAK – to są wnioski Norbusia – jeszcze parę miesięcy temu nie do pomyślenia.
A przecież (poza paroma Obserwatorami) - już tylko jemu podobni inteligencją  tam zostali.
Nasze krople drążą skałę i osiągnięcie celu,
jest tylko kwestią czasu!
- 200 ODCINKÓW – każdy na odrębny temat związany z Naszą Misją,
- codziennie do 1 000 WIZYT na Naszym Blogu,
- niemal 10 000 opublikowanych komentarzy Czytelników,
- blisko 200 000 WYŚWIETLEŃ Bloga przez jego Czytelników.

To napawa optymizmem, ale i zobowiązuje!

A tymczasem licznik bije i niebawem spotkamy się w 201 wątku Naszego Bloga.

No to.. do poczytania.


Wasz Brat Dominik.

95 komentarzy:

  1. Gratulację dla Justyny za ZŁOTY MEDAL.
    Granulację dla Braciszka za 200 WĄTKÓW BLOGA .

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratki wielkie Justyna i Brat mają, co świętować
    Laura trzyma Norberta, dla zabawy, nie ma w niej czystych intencji. Bo Norbi zawsze zrobi zamieszanie i nie musi się męczy z kopiuj- wklej, bo ma gotową atrakcję. Dobrze wie, że jest uzależniony od forum, samotny i niepełnosprawny.
    Larwa i wywiad- ha ha ha - to chyba żart ?
    Chyba, że ktoś lubi bajeczki, to może jej posłuchać. Baju, baj, baju, baj proszę państwa ja nie jestem taka lepsza, pierwsza Laura, ja jestem Najpiękniejsza, Najuczciwsza i Najmądrzejsza...
    Każdy to zna, jak chcecie powtórki z rozrywki to można zadac pytania, ale powiem Wam to, co Laura ma do powiedzenia to już wiecie.
    Pozdrawiam i sto lat dla Dominika. Anulka

    OdpowiedzUsuń
  3. Dominiku - gratuluję cierpliwości :) A tym którzy przejrzeli, gratuluję powrotu do rozumu. Sobie też :)
    ReKa

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i życzę dalszej wytrwałości w uświadamianiu Elfików, bo to w głównej mierze Ty wyciągnąłeś większość normalnych ludzi z Bagna. And to rozrabiaka, lubię popatrzeć na jego wygłupy które apogeum osiągają w weekendy, na jego ułańską fantazję po kilku głębszych i robieniu Laurki w uja, tylko ciekawam bardzo - czemu? Może też jej nie trawi, może wysypki jakiejś na jej widok dostaje?
    LILIANNA

    OdpowiedzUsuń
  5. Bracie, gratki dla ciebie za wytrwałość...jestem z tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A mnie się marzy, aby gadzina doszła w końcu do wniosku, że jest największą zakałą polskiego Internetu, ale to chyba tylko niemożliwe. Ten chory łeb sobie wmówił, że jest piękna i inteligentna ha ha

    Barcie, gratuluję wytrwałości w tępieniu głupoty - rey pozdrawia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Braciszku 200 odcinków Bloga to piękny wynik, wolałabym jednak by niedługo (mimo wszystko) stał się nieprzydatny ;)
    z tego względu że Larwowisko przestanie istnieć.
    Tego Tobie życzę z całego serca i uśmiecham się do Ciebie serdecznie.
    witch

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było by to wspaniałe. Larwa nie "huśtała" by się po Polsce i Polakach, przy pomocy (i za aprobatą) Polaków, którym raczej obce jest pojęcie patriotyzmu. A może tylko zdrowego rozsądku..?
      Jest jedno ale...myślę, że dożyjemy kolejnych "setek" postów na Blogu Dominika. Bagnisko będzie dalej zalewało rozumki kolejnym elfikom. A ci co tam są..? jak myślisz..? gdzie oni mają szansę pójść pisać..?. Samym faktem udziału w tym procederze, odbierają sobie możliwość "normalności" w sieci. (nie wnikam w ich życie w realu).
      Jedyna rada dla nich. Wziąć "rozwód" z larwą, Pożegnać się z dotychczasowymi nickami i narodzić się na nowo, z dala od oparów bagiennych.

      Usuń
  8. Dałem na Elfach propozycje doprowadzenia do rozmów Laury i Brata, na naturalnym terenie..Jeśli Brat ma taka wole to proszę o potwierdzenie, link z bloga (lub zrzut) dam na Elfy żeby wszystko było jasne. Potem podam link do forum gdzie będzie rozmowa i ustalimy godzinę..

    Atrax

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię Atrax na Naszym Blogu, choć obyczaje masz cokolwiek .. nietuzinkowe.
      Nie wiem co „dałeś na Elfach’ (jak to określiłeś), ale zdajesz się mieć jakąś sprawę do mnie, jednak formułujesz ją zdecydowanie nieczytelnie.
      Rozumiem tylko, że piszesz o bliżej nieokreślonej rozmowie...? O_O
      Jeśli mogę coś zasugerować, to na Twoim miejscu zaczął bym nie od zagadek, ale od cywilizowanych sposobów porozumiewania się, czyli - przedstawienia siebie i sprawy Czytelnikom Bloga (jeśli masz sprawę do Nich!), ew. skorzystania z poczty elektronicznej (jeśli masz sprawę do mnie!).
      Mój adres e’mailowy znajdziesz na dole strony Bloga.

      Dominik.
      Administrator Bloga.

      Usuń
    2. Kontynuuje to co zaczął And, czyli kwestie rozmowy Twojej z Laurą, czyli chce sprawdzić czy jest wola rozmowy, czy to tylko gra. Dlatego pisze wszystko jawnie a nie za pomocą e-maili.
      Podobno masz wgląd w tamto forum wiec nie cytowałem mojego wpisu, jednak dla tych co nie maja takiej możliwości zamieszczam mój post :

      "Ok. jeśli zatem jest wola porozumienia to mogę załatwić spotkanie Laury z Bratem na neutralnym forum w dziale ogólnie otwartym, tak że każdy będzie mógł śledzić rozmowę.

      Podobno Brat jest na takie spotkanie gotowy - jeszcze z nim nie podjąłem dialogu, ale jeśli Laura się zgodzi to z nim pogadam."

      Ot i tyle..

      Atrax

      Usuń
    3. Atrax – kimże Ty jesteś, iż uzurpujesz sobie mieć wiedzę na co ja jestem gotowy, a na co nie??
      Dlaczego sądzisz że Czytelnicy Naszego Bloga to same Skrzaty Laury, które siedzą w jej zamkniętej Krainie, znają Cię na co dzień i czytają to co Ty tam napiszesz, (mnie nie wyłączając!)?
      Może na początek wypadało by się przedstawić i napisać w jakiej roli tu występujesz?
      Ja rozumiem że jesteś wysłannikiem Laury i robisz to na co ona „się zgodzi”?
      Bezpośrednim, czy reprezentujesz kolejnego posrednika - jak to miało miejsce niedawno ?? hehe.
      Możesz nie wiedzieć, ale jakbyś poczytał naszego Bloga to znalazł byś moje wiadomości do Laury w których namawiam ją do rozmowy przy odsłoniętej kurtynie > odpowiedzi nie dostałem do dzisiaj.
      Czy Twoja Pani zaniemogła i sama mi odpisać nie potrafi??
      Czy też organizujecie nową „szopkę”, na Bagnie bo wysycha?
      A może zwyczajnie chcesz zareklamować to „swoje forum” o którym wspominasz?
      Chodzi o dyskusję z Tobą , czy z tzw. Laurą (?) > bo jeżeli z Laurą to (bez urazy), ale jaka tu Twoja rola??
      Napisałem już Belialowi, Andowi i teraz Tobie > na rozmowę jestem ZAWSZE OTWARTY, a kiedy Laura do tego dojrzeje > mój adres zna!
      Mogłem ja jej wyraźnie zasygnalizować swoją gotowość > może i ona (jeśli jest gotowa!).
      Transparentność dyskusji załatwią Nasz Blog i jej Forum i nie potrzeba do tego reklamy tzw. Forum Szuj, czy teraz Twojego.

      Dominik

      Usuń
    4. Nie jestem niczyim wysłannikiem, bloga czytam od pewnego czasu. To moja gra. Sam chce wiedzieć kto naprawdę chce się spotkać i dojść do ewentualnej zgody, dlatego postanowiłem Was "spotkać".
      Raczej nie liczę ze do tego spotkania dojdzie, ale dla mnie to żaden problem podjąć taka probę.
      W przeciwieństwie do prób Anda, moje są całkowicie jawne i odkryte.
      Jeśli masz dostęp do mojego IP to zobaczysz ze nie jestem nowy w okolicy.

      Wspominam o forum jednak nazwy nie podałem, możesz podać dowolne byle ewentualnie Laura tam przyszła..Mnie jest wszystko jedno czy pójdziecie do Terminatora, czy gdzie indziej pogadać.
      To raczej sprawdzenie samej istoty dobrej woli z Waszej strony.

      Atrax

      Usuń
    5. Wrzucę Twój wpis na tamto forum skoro jest Twa zgoda..Moze sami się dogadacie.Chyba dalsza moja misja nie ma sensu..

      Atrax

      Usuń
    6. No to - albo czytasz Naszego Bloga fragmentarycznie i wybiórczo, albo niewiele go czytałeś, bo ODPOWIEDŹ NA TWOJE PYTANIE pada w nim wielokrotnie.
      Nie będę teraz przeszukiwał 200 odcinków Bloga, ale zalecam poczytać jego wczesne wątki – bo tam jeszcze wierzyłem że jakikolwiek dialog jest możliwy.
      Jak dojdziesz do tego odcinka i następnych:
      http://rozmowy-w-krainie-elfow.blogspot.com/2013/02/przegieas-suko.html
      - i nadal nie będziesz znał odpowiedzi – TO JESTEŚ ZWYCZAJNIE NAIWNY (żeby nie powiedzieć głupi!).
      D.

      Usuń
    7. Pewnie go czytałem mimo to zrobiłem eksperyment. Może jestem głupi, może nie..
      Takie eksperymenty są dobre do analizy materiału ludzkiego.

      Miłej zabawy

      Atrax

      Usuń
    8. Jeżeli to wszystko czytałeś i wiesz - toś głupi - nadal służąc Gadzinie, bo to dzięki takim jak Ty - może krzywdzić ludzi? Nie rozumiesz tego ?? O_O

      Usuń
    9. Nie jestem niczyim narzędziem, nikomu nie służę. Jeśli obrażanie mnie czyni cie wielkim w swoich oczach możesz to robić przy każdej okazji. To twój blog.
      Dla mnie obrażanie gościa ( a jestem tutaj gościem) z powodu różnicy poglądów to prostactwo, widać jestem z innej gliny.

      Atrax

      Usuń
    10. Anonimowy Internauta13 lutego 2014 23:54

      Eksperymenty do analizy materiału ludzkiego :)))) Coś się ostatnio psychologów namnożyło widzę :)
      No ale kolo bagna przejść nie sposób obojętnie więc i psychologóf nie brakuje :)))))

      Usuń
    11. Atrax - już sama Twoja obecność na tym Bagnie i chęć usługiwania tej niemieckiej Gadzinie, która skrzywdziła tylu dobrych ludzi – wydaje o Tobie świadectwo, więc nie pochlebiaj sobie – szanuję Cię jako Gościa i niczym Ci nie uchybiłem - ale to nie zmienia Twojego statusu.
      Niewiele z tego chyba zrozumiałeś, choć czytałeś, jak twierdzisz!
      Spojrzyj sobie lepiej w lustro!
      D.

      Usuń
  9. Proponuję poczytać troszkę bloga. W ostatnim chyba odcinku jasno Brat napisał, ze jest jak najbardziej gotów do spotkania ale w 4 oczy. Nie na forach czy blogu, tylko u niej np. na kanapie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy Internauta14 lutego 2014 00:05

      Na kanapie w cztery oczy powiadasz? :)))) No ale jak rozmawiać to rozmawiać :)

      Usuń
  10. Gratuluję profesjonalizmu i trzeźwego spojrzenia na każdą sytuację :)

    madzia

    OdpowiedzUsuń
  11. "Anonimowy Internauta14 lutego 2014 00:05

    Na kanapie w cztery oczy powiadasz? :)))) No ale jak rozmawiać to rozmawiać :) "
    --------------------------------------------------------------------------------

    W jej wieku pozostało już tylko rozmawiać ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Atrax wybacz ale Twoja naiwność i głupota poraża. Znam na tyle Laurę, że wiem iż to jest gra pod publiczkę. Niczego nie wnosi, a jedynie ma pokazać, że niby Laura chce się pogodzić, na co absolutnie nie ma ochoty. Ona doskonale wie, kto jest kim i to, że na swoim forum nie ma żadnych przyjaciół, a wszystkich Was traktuje przedmiotowo. Rozmawiałam z nią przez telefon o tym. Jesteście zabaweczkami w jej rekach, którymi zastępuje sobie swoją samotność i wyalienowanie. Przy czym jest egoistką i despotką, albo robisz i myślisz jak ona tego chce, albo jesteś jej wrogiem do grobowej deski.

    pepe


    OdpowiedzUsuń
  13. Braciszku znów będziesz tym "niedobrym, leczonym psychiatrycznie w zakładzie zamkniętym". Atrax, szkoda Twoje zdrowia i strata czasu. Larwa, gadzina robi to wszystko na pokaz, by mieć nowe argumenty na to by oczerniać Braciszka. Sądzę, że jak powstał temat o ugodzie na bagnie powysyłała wszystkim na maila powiadomienie by zabrali w nim głos. Coś cieńko ostatnio z użytkownikami na bagnie To chwyt by na nowo pozyskać "utraconych" użytkowników.

    OdpowiedzUsuń
  14. To pisałam Ja Alicja. Zapomniałam sie podpisać.

    OdpowiedzUsuń
  15. Atrax jak Cie czytam to tak jak bym czytał samego siebie z przed kilku miesięcy . Też mocno twierdziłem że nie jestem niczyim narzędziem jak się myliłem czas pokazał. Otrzeźwiej im szybciej tym lepiej. Jesteś narzędziem nawet jeśli jeszcze o tym nie wiesz.
    Belial71

    OdpowiedzUsuń
  16. Atrax, tak na spokojnie sobie pomyśl. Czy to, że w ciągu ostatnich kilku miesięcy, odeszła z Bagna większość użytkowników nie daje Ci nic do myślenia? Nie wiem jak długo jesteś na tamtym forum, ale pewnie wiesz, że nie ma szans dokopać się do postów, gdzie ludzie próbowali wyrazić własne zdanie bo te posty leciały w kosmos ?
    Więc nie znajdziesz żadnego, gdzie są jakiekolwiek wątpliwości co do postępowania Laury, ani z jakiego powodu jakiś użytkownik został wywalony z forum.
    Na prawdę nie widzisz jej jadu na Polaków i Polskę? Przecież sam Polakiem jesteś...
    Nie widzisz tego, że zabronione jest mieć własne zdanie?

    Na forum się dyskutuje, każdy powinien mieć prawo wyrażenia swojego zdania, spróbuj to zrobić na bagnie. Mam nadzieję, ze i Ty sie obudzisz.

    Brat nie jest hipnotyzerem, żeby omamiać ludzi i ściągać ich z bagna. On jedynie otwiera oczy i każdy ma wybór co zrobić z tym dalej. Mam nadzieję, ze i Twoje się otworzą, zanim ona zrobi Ci krzywdę.

    Polecam, na prawdę poczytaj bloga, zobaczysz jaka jest prawda, poczytasz posty których już nie znajdziesz na bagnie.
    Zobaczysz też, że od wielu miesięcy Brat prosi o wskazanie w którym miejscu kłamie... jak dotąd tylko puste słowa Laury i ani jednego dowodu.

    Nie wierz w jej chęć pojednania.... to wszystko na pokaz...

    Pozdrawiam Cię i życzę przemyśleń i podjęcia słusznej dla Ciebie decyzji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy nikt nie dostrzega że moja propozycja, taka przejrzysta, miała na celu pokazanie czy i komu tak naprawdę chodzi o pojednanie. Efekt - tam zero odzewu, tu napisano mi że jestem głupi. Wnioski niech każdy wyciągnie sam.

      Myślałem że po pseudo akcji Anda moja wyklaruje sytuacje i tak się chyba stało.

      Nigdy nie oceniajcie innych zbyt pochopnie.

      Atrax

      Usuń
    2. "Czy nikt nie dostrzega że moja propozycja, taka przejrzysta, miała na celu pokazanie czy i komu tak naprawdę chodzi o pojednanie. Efekt - tam zero odzewu, tu napisano mi że jestem głupi. Wnioski niech każdy wyciągnie sam."
      Słowo "głupi" napisano w sensie - naiwności, w kontekście tego, że nadal wspierasz Laurę będąc na jej forum pomimo, że wiesz jaka jest, bo czytałeś to na blogu. Znasz ją, a mimo to nadal tam trwasz. I tylko tyle. Nie napisano, że jesteś głupi w sensie braku wiedzy ogólnej.

      Usuń
    3. Mam nadzieję że celna odpowiedź Naszego Komentatora WRESZCIE do Ciebie trafi.. Atrax!
      Jeżeli inni zrozumieli sens mojej prostej wypowiedzi, to dlaczego Ty miałbyś jej nie pojąć??

      Usuń
  17. Gratuluję 200 odcinka Bloga :)

    Miałam się nie odzywac ale...

    Drodzy "ugodowicze".

    Tak Brat jak i Laura są dorośli. Wiedzą jak się ze sobą skontaktować w razie chęci wyjaśnienia sobie wszystkiego,wiec odpuśccie sobie te starania uklepania gruntu, pod spotkanie w sieci.

    Ja wiem że jest takie przysłowie "Na to ma kowal kleszcze, aby sobie rąk nie sparzyć", ale nie wydaje mi się aby to Laura osobiście Was prosiła abyście pobiegli czym prędzej do Brata inicjować spotkania na neutralnym gruncie.

    Byłabym w niemałym zaskoczeniu,gdyby Laura napisała do Brata i sama wyciagneła rękę do ugody,ale wiem że ten dzien nie nadejdzie :)

    MaLena.

    OdpowiedzUsuń
  18. Otworzył się nowy, intrygujący wątek: POJEDNANIE. Prawie jak w Krzyżowej.
    Najpierw And wyskoczył przed orkiestrę, bo chciał "wybłyszczyć" swój nick. Chyba kiepsko mu to poszło i ucichł.
    Nowa, ale podobna propozycja wyszła od Atraxa. Atrax wydaje się być rozważnym userem i wcale nie wygląda na głupiego, jak go ocenił Brat.
    Ale Atrax proponuje coś niemożliwego. Żadne spotkanie w sieci nic nie da. W sieci Brat z Laurą może "pogadać" na dowolnym PW.
    I co z tego? Ciągle będą to pretensje o przeszłość i żądania nie do przyjęcia przez żadną ze stron.
    Spotkanie w realu też jest niemożliwe, bo i tak niczego nie rozwiąże.
    Obydwie strony są mocno okopane, a warunkiem pojednania może być tylko równoczesne:
    1. zlikwidowanie forum Laury;
    2. zlikwidowanie bloga Brata;
    3. uwolnienie userów i czytelnków;

    Do tego nie dojdzie, bo dla obu stron jest to za duży koszt własny i w ten sposób będziemy mieli jubileusz 500 odcinka.
    Elfik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś nadmiernym pesymistą Elfiku.. hehe
      Trzeba wierzyć w ludzi, jeżeli tyle tysięcy wróciło do rozumu, to i na resztę może spłynąć łaska zrozumienia. A tych kilku nieogarniających rzeczywistości to norma w każdej społeczności.
      Gdybym nie był optymistą - nie było by tych 200 wątków Bloga.
      Kropla drąży skałę i nie sądzę by było potrzebne aż 500 kropel.

      Pozdrawiam.
      Dominik

      Usuń
    2. @Elfik
      Jak by się tak dobrze przyjrzeć, to nie chodzi o pretensje i o przeszłość.
      Blog Dominika jasno określa "adresata", a to się dzieje -tu i teraz- (oczywiście w przeszłości też).
      Podałeś trzy warunki "pojednania". Ja widzę to zupełnie inaczej :
      1. Nie potrzeba likwidować bagna. Jak wszyscy dojdą do rozumu, to samo padnie.
      2. Nie trzeba likwidować Bloga. Dominik sam zamknie, gdy bagno przestanie "nadawać".

      Zastanawia mnie natomiast punkt 3 i w związku z tym mam pytanie.
      Co to znaczy cyt. "...uwolnienie userów i czytelników".
      Czyż byś twierdził, że Ci "uiserzy i czytelnicy" są w jakiejś niewoli..? Jeżeli tak, to w jakiej..?(Twoim zdaniem)

      Usuń
  19. Do ‘shi-go’ …. („uwolnienie userów i czytelników”)

    Uważam, że wymienieni userzy i czytelnicy są w pewien sposób zniewoleni. Dzieje się to za przyczyną presji psychicznej wywieranej na nich w różny sposób (opisuje to blog).

    Userzy – są zamknięci w fortecy i są zobowiązani bronić jej przed „wrogiem zewnętrznym”.

    Czytelnicy – w pewnym sensie są również zniewoleni. A powodem jest jednopunktowy cel, taki „mono-cel”.
    Mono-cel zawęża widzenie, dyskusje, reakcje, komentarze, do jednego - do doprowadzenia „bagna” do upadłości.

    Shi-go.
    Chyba masz rację, że 3 punkt nie może być warunkiem pojednania. Bo przecież po spełnieniu dwóch pierwszych, wszyscy, zarówno userzy jak i czytelnicy zostaną zwolnieni z obowiązku walki o swoje pozycje i będą mogli rozejść się do „domów” – nastąpi demobilizacja.
    Elfik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. @Elfik.
      I wszystko jasne.
      Ciekawie porównałeś sytuację do działań wojennych
      Tutaj pasuje jak ulał Pierwsza W.Ś. ze swoimi walkami okopowymi.
      Jak wiadomo, trwało to bardzo długo i uczestnicy (co niektórzy) musieli korzystać z pomocy psychiatrów ( trench neurosis).
      Z tym "rozejściem się do domów" może być problem. Co niektórzy odczują to jako "pustkę" i gotowi nabawić się PTSD.

      Usuń
    2. Elfik napisał: "Userzy – są zamknięci w fortecy"
      "Czytelnicy – w pewnym sensie są również zniewoleni" .
      Ha , ha, ha.. Ja byłem na bagnie, wywalili mnie z bagna i znów jestem na bagnie bom ciekawy i lubię śledzić sytuacje... Znalazłem nawet wpis laury , że zasiada ona w loży masońskiej... "o mało się nie posikałem ze śmiechu) Tu natomiast jestem, bo laura nam tego zabrania a ja jestem człek wolny i nikt mi paluchem nie będzie groził czy czegoś zabraniał....

      Usuń
  20. A na forum Terminatora kłótnia chyba od rana . ObiWan Kenobi daw. Belial71 zdjęty z funkcji Moderatora kłóoci się z Jackiem i Terminatorem. Ten Terminator zamyka ciągle tematy Bagno dwa jak Boga kocham . To już długo nie potrwa. Belial71 chciał tam coś zrobić jak widać go zakrakali. Zobaczymy co z tego wyniknie.
    OD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż.. od początku twierdziłem że Piotr (Belial71) - podjął się Mission Impossible...:(
      Onegdaj takiej misji podjął się And1951 (jeszcze wtedy nie kłamiący tak w żywe oczy), ale już wtedy wywróżyłem mu, że jego zamiar uczynienie Bagna Larwy .."FORUM WIELKIM" - to sprawa przegrana.
      Jak widać miałem rację wtedy i chyba będę miał rację i teraz. :/
      Nie zbuduje się niczego trwałego na KŁAMSTWIE I MANIPULACJI!
      Pisałem o tym tutaj, a nawet deklarowałem zakład z mojej strony.. hehe

      http://rozmowy-w-krainie-elfow.blogspot.com/2012/11/mission-impossible.html

      Usuń
    2. Tam jest dużo gorzej niż na elfach.Poza tym nuda, tam nie ma z kim i o czym pisać.

      Obiektywna

      Usuń
  21. o. Dyrektor napisał(a):Przestań, Termi, się wygłupiać.
    To jest forum dyskusyjne ( chyba, że się mylę)
    Zaczynam sie tutaj czuć, tak jak na Elfach.
    Pomyśl trochę, Durniu, Ty zasrany Administratorze.
    Chciałeś zrobić inną formę forum, niż Elfy.
    A kopiujesz to samo.....
    Może i jeszcze mnie zbanujesz ?
    Nie ma mojej zgody na zabranie funkcji moda Piotrkowi.
    Co, głupi palancie, kościólkowy przydupasie, nie podoba Ci się co napisałem o JPII ?
    A znasz angielski ?
    To Ci przedstawię artykuły o Twoim idolu z prasy zagranicznej.
    Ale, jak to to u solidarnosciowców, wiele wiedzą, a nic nie nie rozumieją.
    Brak znajomości języków.

    OdpowiedzUsuń
  22. Szybko wzięli się , że tak powiem za łby. A smoczyca zapewne udaje, że tego nie widzi. Tak samo robiła na bagnie, gdy gad banował użytkowników których lubiła i dyskutowała z nimi. To bydlęta- jak ich gadzina nazywa. Piotrek - Belial zmykaj stamtąd . Znajdź forum wolne od Larwy . Tylko, ze to chyba trudne będzie. Prawie na wszystkich forach jakie sa w necie jest temat o spamerce Larwie, słoneczku, Kasi , Laurze itd.


    Alicja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przez Smoczuś » dzisiaj, o 15:14
      Przepraszam z góry za słownictwo,ale....czy ja mam w końcu komuś tu dopierdolić do qrwy nędzy?
      Czy Wy jesteście pojebani?Nie umiecie jak dorośli ludzie dojść do porozumienia.Nosz qrwa mać!Ja pierdolę!!!!!
      Weźcie wy się za łby i niech się nawet poleje krew,ale ma być qrwa porządek i zgoda.Koniec fochów qrwa,bo komuś będę musiała dojebać!!!

      Usuń
    2. "Znajdź forum wolne od Larwy . Tylko, ze to chyba trudne będzie. Prawie na wszystkich forach jakie sa w necie jest temat o spamerce Larwie, słoneczku, Kasi , Laurze itd. "

      Alicja
      ====================================================

      O przepraszam bardzo, na jednym nie znajdziesz ani jednego tematu, baa nawet słowa nie znajdziesz :) Jesteśmy wolni o tego wszystkiego w każdym minimetrze forum i tak będzie zawsze !

      Usuń
    3. Przyglądałem ja się niedawno forom które nazwałem "po-bagiennymi" w jednym z odcinków Bloga, mając na względzie ich genezę.
      Rzeczywiście niektóre są wręcz wierną kopią Bagna Larwy, czego dowody mamy dzisiaj i mieliśmy niedawno również w bredniach na KjL.
      Jeżeli DZISIAJ miałbym uznać jakieś forum z tej listy, za wolne od choroby bagiennej (zwanej laurzycą!) - to przyznał bym rację Atyde:

      http://www.zwyczajni-niezwyczajni.czo.pl/

      Usuń
    4. U nas na Niezaleznych tez nie ma tematow w/w :)))

      currara

      Usuń
  23. Anda ostatnio nie poznaję. Dokopał gadowi wczoraj i dziś , a tu proszę jeszcze terminator oberwał. Andrzej tak już będzie, czy za parę dni znów powrócisz na fora i będziesz przepraszał, za prawdę którą dzisiaj napisałeś?


    Alicja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siemanko heh czytałem ten post Anda na gorąco i muszę przyznać że nie spodziewałem się aż takiej reakcji. Coż prawdą jest że And pisał o JP II ale Jack i Termi przeinaczyli to tak że wyszedł z tego dym . W sumie tylko oni dwaj zrozumieli to tak jak chcieli a reszta użytkowników zrozumiała o co Andowi chodzi. Gdy im to pokazałem że się mylą to najpierw Jack próbował na mnie zrzucić winę że niby porównałem JP II do Trynkiewicza kiedy kazałem mu to pokazać i mówię mu o tym do teraz to zaczął sie wymigiwać jakimiś szczeniackimi ripostami typu " Leki nie działają ? " no poziom 43-latka . Jak Jack osłabł wkroczył Terminator i zdegradował mnie / co za rozpacz / z moda. Próbowałem wyjaśnić o co chodziło Andowi i że źle zrozumieli to oczywiście elfowym sposobem Termi zamykał tematy . To tak pokrótce wygląda .Nie rozumiem dlaczego oni nie umieją się przyznać do błędu . A Terminator cóż jak był zwykłym userem na elfach to fajnie się z nim pisało ale jak jest adminem to nie dop poznania zwykły gbur złośliwy . Czy wirtualna wątpliwa " władza " może tak zmienić człowieka ?
      Belial71

      Usuń
    2. @Belial71
      Myślę, że w pojęciu niektórych, nie jest to wcale wątpliwa ta władza.
      Ludzie życiowo niezrealizowani, mający do tego przerost ambicji, każdą namiastkę "kierowania innymi" wykorzystają jako rodzaj władzy. Bo to jednak jest rodzaj władzy nad drugim człowiekiem, tutaj (w sieci) nad jego aktywnością na forum.
      "...teraz poszatkuję ci posta"
      "...teraz twojego posta wyślę w kosmos"
      "...teraz ciebie wyślę w kosmos"..........itd....itp.
      Przecież to jest nic innego jak - dziel i rządź - czyli władza.
      Gorzej jest tylko wtedy, jak takie - dziel i rządź - powoduje u takiego samozwańca erekcję. Na to już nie ma mocnych. Będzie to robił często i długo...to nałóg.

      Usuń
    3. @ shi-go
      Wiesz jeszcze bym zrozumiał żeby z tego dany administrator miał jakieś profity , nie wiem pieniądze , czy jakikolwiek zysk że rządzi forum twarda ręką , nie ma u niego to czy tamto itp. Ale to tylko net forum , napisy . A for jest mnóstwo w internecie można pisać gdziekolwiek nie koniecznie u ludzi z wybujałymi ambicjami
      Belial71

      Usuń
    4. Pietrek nie koomasz, ze przegrancy zyciowi tak sie wlasnie zachowuja? Maja ten swoj kawalek podlogi, gdzie sa panami zycia i smierci :))) Przynajmniej wirtualnie moga porzadzic :)))

      Olej to :))

      currara

      Usuń
    5. No nie kumam , ja też nie mam takiego życia jakie miałem mieć trochę z mojej winy , trochę nie . Mam rodzinę i dobrze ale też nie zrealizowałem wszystkich swoich planów czy dążeń i jakoś nie widzę się w roli admina despoty. Nawet zastanawiam się czy forum swojego nie założyć tak na próbę hehehe , może coś by mi wyszło ? Nawet mam szkic w głowie .
      Belial71

      Usuń
    6. No widzisz, a niektorym jak widac, jedyne co w zyciu wyszlo, to wlosy :)))

      currara

      Usuń
    7. Currara.. zostaw w spokoju Norbusia!!
      Bo on może .. przyłożyć :(
      And-owi już to zapowiedział..!

      Usuń
    8. @Belial71
      Takie profity, jakie realia. Wirtualna sieć, więc i wirtualne profity. To wystarczy. Można powiedzieć więcej - to wszystko na co takich samozwańców stać
      Widzisz...sam wiesz w którym miejscu (w realu) jesteś. Raz lepiej raz gorzej, raz mniej a raz więcej. To jest podejście konstruktywne do rzeczywistości.
      Nawet nie próbuj (propozycja) zrozumieć postępowania "...przegrańców życiowych", nie ma szans ich zrozumieć, a raczej ich postępowania. Praktycznie sami na własne życzenie, przegrali coś w realu, teraz próbują się odegrać (przegrywając) dalej w wirtualu.
      Cholera ich wie po co to robią. Oni chyba sami nie wiedzą po co i dla czego tak robią.

      Usuń
    9. @ shi-go
      Chyba masz rację , zrozumieć to wykracza ponad moją zdolność pojmowania
      Belial71

      Usuń
    10. @Belial71
      Nie masz się co przejmować. Wielcy filozofowie. psychiatrzy i psycholodzy łamali sobie na tym zęby i jeszcze nikt nie napisał że to pojął.
      Ot enigma...czy jakaś inna cholera...a działa.

      Usuń
    11. shi-go15 lutego 2014 22:59

      enigme zlamal Polak :)))

      currara

      Usuń
    12. Tych Panów było trzech -
      Rojewski, Zygalski i Różycki.
      ...rozgryźli to...jak wieść niesie, nawet bez pół litra..:))

      Usuń
    13. Braciszku, ze niby z grzywki mnie przylozy? Loooodzisas az strach sie bac :)))

      currara

      Usuń
    14. No Norbuś :)))

      currara

      Usuń
  24. Oj Pietrek, a nie pisalam, ze tak bedzie :)))

    currara

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałaś , pisałaś nie tylko Ty . Lecz " Niech żywi nie tracą nadziei " Nie przejmuję się tym ze straciłem moda . A nawet teraz zaczyna mnie fascynować mechanizm zachowań niektórych ludzi . Jack udając mojego kolegę wypisywał do mnie w smsach na Terminatora takie paszkwile i innych na userów Ferajny a teraza jak zobaczył że Termi wziął go w obronę bez wazeliny mu w odbyt wchodzi a za to na mnie teraz wiesza psy. Wszystkiego i tak już nie ma na forum bo usunięte . Tez cały Jack to jest typek podobny do Norbusia może troszkę mądrzejszy 43-latek , który doznał prześladowań UB , NKWD siedział w PRL-u za działalność antypaństwową a z płk. Kuklińskim wypił litry wódy nie ważne że miał wtedy 9 lat . Przynajmniej na takiego się kreuje . A Termi cóz zmienił się strasznie na niekorzyść . To jest fascynujące
      Belial71

      Usuń
    2. Skoro Cie to fascynuje Pietrek :)))) Mnie raczej napawa obrzydzeniem :)))

      currara

      Usuń
    3. No tak nie pisałem że to pochwalam czy że mi się to podoba . Wiesz byłbym skłonny zrozumieć to gdyby z tego mieli jakieś profity a to tylko net
      Belial71

      Usuń
    4. A jeszcze hehe ten cały Jack rozwalił mnie dziś twierdząc że ja współpracuję z Hybrydą i chcę rozwalić forum od środka .
      Normalnie J-23 rozpracował mnie hahahaha
      Belial71

      Usuń
    5. Pietrek, dla nich, to byc albo nie :))) Cel w zyciu, miec swoj kawalek podlogi, gdzie porzadza :)))

      currara

      Usuń
    6. Ale jaja jak arbuzy :)))

      currara

      Usuń
    7. Ten Wasz Jack to chyba ten sam, co to z Bagna odchodzi od września ub.r. i jest banowany kilka razy, ale wraca na kolanach liżąc łapę Pani Swojej Laurowej!
      Żałosna postać.. facet bez nabiału..:(( .. wstyd przynoszący męskiemu rodowi..!!

      Usuń
    8. Bardzo możliwe coś tam pisał że ją ostatnio przepraszał . JA go znam z elfów tylko zapomniałem jaki miał tam nick ale coś podobnego do Jack
      Belial71

      Usuń
  25. Koorza twarz, zapomniala, gratki Braciszku za 200 odcinek :)))

    currara

    OdpowiedzUsuń
  26. U mojego męża w pracy, jednego nazywają Czopek. Zapytałam czemu i powiedzieli mi, ze dlatego ze wszystkim w doope wchodzi. To sporo tych Czopków jest na "obgadywanym" forum :)

    Dominiku DZIĘKUJĘ :)Bardzo nam wszystkim zależało, żeby tak właśnie było postrzegane ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja to bym chciał pisać na takim forum , na którym jest na prawdę wolność wypowiedzi , nie ma zamykania trudnych tematów , usuwania postów. No wiadomo że jak ktoś rzuca mięchem to trzeba reagować . Gdzie nie ma wymogu cukrowania sobie wzajemnie i mieć takie same zdanie jak większość . Gdzie można mieć swoje poglądy nie narażając się na szykany itd. Nie wiem czy jest takie ? A jak nie ma to może ja założę hmm .
    Belial71

    OdpowiedzUsuń
  28. Na niezaleznych jest, na Szczesliwcach jest, na Zwyczajnych tak jest :)))

    currara

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż trzy fora . Hmm , i które wybrać ? Chyba się jutro porozglądam .
      Belial71

      Usuń
    2. Anonimowy Internauta15 lutego 2014 22:41

      Chodź do nas na Niezależnych :)

      Usuń
    3. Jakaś pełna nazwa lub link ?
      Belial71

      Usuń
  29. Zagraj w butelke :)))

    currara

    OdpowiedzUsuń
  30. http://www.polskieforumniezaleznych.pun.pl/forums.php

    currara

    OdpowiedzUsuń
  31. Dzięki już sie zarejestrowałem
    Belial71

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja tyż :D

    madzia

    OdpowiedzUsuń
  33. Piotrek, fajny i prosty (w pozytywnym tego słowa znaczeniu) chłop z Ciebie, taki do tańca i do różańca, wiem co piszę, bo znam Cię dobrze. Nadziwić się nie mogłam, żeś Bagno na Bagno2 zamienił, wszak Lucuś to szuja (słowa Lauruszki), a ona się zna - wszak taka sama! Pamiętasz zapewne, jak mnie Sołtys na kopach wyniósł, cały dział na Księżyc wysłał, bo prawdę mu w oczy napisałam, ale Regulaminu nie przekroczyłam, tylko niepochlebne fakty o nim napisałam, ale przecież sam na nie zapracował, donosząc wszystko i na wszystkich tej starej niemrze. Już wtedy Twe śliczne oczka powinny się otworzyć, a paluszki w ewakuację skierować!
    Jednemu Elfikowi tak się niedawno stało, linka mu na Zwyczajnych podałam i już ze dwa razy pochwały na maila dostałam, że zadowolony, jest fajnie, więc i Ty się Piotruś do innego forum przyzwyczaisz i chwalił se będziesz, czego Ci życzę z serca całego i buziaki przesyłam.
    Pozdrawiam Normalnych.
    LILIANNA.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałaś tak jak byśmy co najmniej z reala się znali :) ale dziękuję za piątkę z plusem
      Belial71

      Usuń
  34. Atydo i Curraro moje kochane kobitki, przepraszam Was za mój wpis. Mam tylko pytanie, czy aby Hybrydy tam u Was nie ma?

    Alicja

    OdpowiedzUsuń
  35. Odpowiedzi
    1. Jesteś pewna, że pod innym nickiem jej tam nie ma?


      Alicja

      Usuń
  36. Jeśli nawet by była, to nie pisze, ale bardzo w to wątpię, nie jest to na 100% nikt z piszących. Jest nas zbyt mało, zeby tego nie wychwycić. Jestem pewna ze nie ma. A czemu pytasz?

    OdpowiedzUsuń
  37. Bo nie mam przyjemności z tą harpią przebywać na jednym forum.


    Alicja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdaje się, że jesteś już u nas czy się mylę?
      Co do Hybrydy, nie znam jej e maila, zresztą jak zechce założy specjalnie po to by się gdzieś zarejestrować. Tak czy owak nie dała znaku życia jak na razie.

      Usuń
    2. Jestem, ale po ostatnich "wydarzeniach" na innych forach muszę trochę odpocząć i nabrać więcej dystansu.


      Alicja

      Usuń
  38. przez Smoczuś » dzisiaj, o 15:14
    Przepraszam z góry za słownictwo,ale....czy ja mam w końcu komuś tu dopierdolić do qrwy nędzy?
    Czy Wy jesteście pojebani?Nie umiecie jak dorośli ludzie dojść do porozumienia.Nosz qrwa mać!Ja pierdolę!!!!!
    Weźcie wy się za łby i niech się nawet poleje krew,ale ma być qrwa porządek i zgoda.Koniec fochów qrwa,bo komuś będę musiała dojebać!!!



    Cały smok, jak zawsze wulgarny i chamski.


    Alicja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co Ty chcesz??
      D A M A ... było nie było.. :)))))

      A moja babcia to mawiała: "JAKI PAN - TAKI KRAM!!"
      ..

      Usuń

Komu przeszkadza PRAWDA GŁOSZONA NA NASZYM BLOGU?
Już nie tylko Niemce nazywającej siebie LAURĄ a ostatnio ASIĄ, ale też pokoleniu jej naśladowców - również posługujących się KŁAMSTWEM I MANIPULACJĄ - coraz częściej w innych miejscach sieci!
Dokumentujemy i będziemy dokumentować ich DRAŃSTWA, a w szczególności - wykorzystywanie do niecnych celów ludzi z problemami psychicznymi i poszukujących bliskich dusz w sieci.
Dziękuję wszystkim wiernym Czytelnikom Naszego Bloga za wizyty i merytoryczne komentarze.
Wspólnymi siłami ograniczymy ten plugawy proceder!
Nie ma jednak na Naszym Blogu miejsca na komentarze zawierające:
- TEKSTY NIECENZURALNE,
- TEKSTY ZNIEWAŻAJĄCE INNYCH KOMENTATORÓW,
- OCZYWISTE KŁAMSTWA.
Takie komentarze lecą od razu w kosmos!
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Czytelników Bloga i nie zawsze się z nimi identyfikuję!

Pozdrawiam Czytelników i Komentatorów.
Wasz Brat Dominik.