piątek, 21 lutego 2014

Nad wszystkim czuwa Gospodarz Debaty..



















Kiedy And 1951 wyjechał na Bagnie ze swoją kandydaturą na ...
GOSPODARZA DOM... (tfu!).. DEBATY..
– zaraz przypomniał mi się Stanisław Anioł:

Posłuchaj tedy Andzie1951... 
Jeżeli masz ambicje zostania:
GOSPODARZEM  DEBATY
- to musisz mieć minimum obycia z ludźmi, a w szczególności być poza podejrzeniem o stronniczość, jak też w szczególności o ŁGARSTWO!
Od dawna wiadomo że dzień w którym nie nałgałeś – uważasz za stracony, a to całkowicie dyskredytuje Ciebie do tej roli – co Ci zaraz udowodnię po raz n-ty!
Chcę wierzyć że tylko rżniesz GŁUPA, a nim  nie jesteś (boś inteligentny Gość!), tylko ta laurzyca Cię dopadła..:(

WSZYSTKIE GŁUPOTY jakie zdołałeś zawrzeć w tym bezsensownym poście na Bagnie:

- dawno były wyjaśnione na Naszym Blogu!
Niestety Ty Andzie1951 - jak zawsze ciemny niczym tabaka w rogu, choć to wciąż do Ciebie niepodobne (no.. chyba że zwyczajne głupa rżniesz!).

Ponieważ jednak (nauczony doświadczeniem), nie mam pewności, czy w ogóle rozumiesz tekst pisany (nie rozumie go - było nie było – ponad połowa dorosłej populacji polskiej!)spróbuję Ci JESZCZE RAZ WYTŁUMACZYĆ jak milicjantowi:

Już w części adresowanej do Twojej ukochanej Lauruś – bredzisz jak Hybryda jakaś (którą poniekąd uważasz za kretynkę!), jakbyś nie rozumiał że Brat, eskimos czy gagarin - to zupełnie odrębne projekty, stworzone dla absolutnie różnych celów.

Wierzę, że Twoja wyobraźnia jest w stanie pojąć iż  AzjaTuchajbejowicz, Kmicicobabinicz, czy Tuhaj-bej, to niekoniecznie jest Daniel Olbrychski, ale Ty z uporem maniaka zniżasz się do poziomu Hybrydy, co wyraźnie uwłacza Twojej inteligencji!

Próbowałem to wyjaśnić tutaj w sposób przystępny dla średnio rozwiniętego szympansa, ale chyba bez skutku:

Ty jak widać Andzie też do czytania się nie garniesz (już raczej do pisania bzdur), a szkoda bo dalej - dajesz jeszcze głupiej:

Jakbyś tak nie miał wstrętu do czytania PRAWDY, a pisałem o tym tutaj:
– to nie musiałbym Ci pokazywać dowodu że:

to - KTO ZLIKWIDOWAŁ byłe forum Laury 
– wyjaśniła już sama Laura dawno temu...

Niestety Ty jak zwykle nie załapałeś, albo byłeś ... (powiedzmy).. zmęczony..

Nadal twierdzisz że BRAK ODPOWIEDZI a ja ZAKŁAMANY??

To zobaczmy dalszą część tego elaboratu GOSPODARZA DEBATY:

Równie mądrze mógłbym zapytać Cię Andzie1951:
„Czy Norbusia to Ty nadal posuwasz analnie, czy przeszedłeś na oral?”

Twoje pytanie nie jest pytaniem, ale STWIERDZENIEM - nie mającym nic wspólnego z prawdą!
Póki co mogę Cię jedynie poprosić ZAŁGANY PRZYDUPASIE LAUROWY - pokaż mi choć jeden przypadek gdzie „realizowałem politykę Laury, chwaląc ją wszem i wobec, gnojąc userów przeciwnych Laurze”??
Albo ODSZCZEKAJ - jak masz resztki honoru!
Zaczynam nabierać przekonania, że na trzeźwo tego też nie pisałeś!
To że Ty lizałeś Larwie odbyt z upodobaniem - czego dowody pokazywałem dziesiątki razy, nie świadczy że ja jestem pozbawiony szacunku do samego siebie, którego to oznaki u siebie pokazałeś ostatni raz tutaj, (zresztą tylko pozornie!):

Przypomnę Ci więc że to Ty (będąc i Modem i Szefem Modów i w końcu Adminem) - byłeś tak rozżalony że przez pół roku nie mogłeś pozbyć się z ówczesnego Forum Elfów pupilki Laury – Kari, która w wieku Twojej wnuczki – olewała Cię totalnie i  nazywała... „KOLEŚ”:

Kari szalała jako Moderator Globalny, a Ty co?
Postanowiłeś się z tym, „pogodzić, albo to polubić”- realizując politykę jej opiekunki!

Dopiero ja, kiedy już byłem Adminem i miałem od tego uprawnienia jak Ty pół roku wcześniej – wbrew polityce Laury - dałem delikwentce kopa w odwłok i Laury protesty nie pomogły!

Jeszcze na parę dni przed moją rezygnacją z Admina – Kari próbowała wrócić i po raz któryś - wybiłem to Laurze z głowy:

To może jak już nie widać abym gdziekolwiek (cyt.):  „realizował politykę Laury” – pokażesz GDZIE I KIEDY (cyt.): „chwaliłem ją wszem i wobec”??

Możesz pokazać KŁAMCZUCHU??
Tak myślałem - więc lećmy dalej:
Co tam jeszcze:

A mógłbyś podać OSZUŚCIE choć jeden Nick Usera przeciwnego Laurze, którego ja rzekomo ...”gnoiłem”?
No chyba że za takiego uważasz Jetpilota,  którego wprawdzie skutecznie ucywilizowałem (nie bez oporów ze strony Laury), no ale jego raczej trudno posądzać, że był przeciwny Laurze?


To może za takiego uważałeś tego załganego gnojka moderatoru krakruku?
(z upodobaniem łgał, manipulował, obrażał, a zwłaszcza przekręcał nicki jak stary UB-ek):


Łgarstwem Twym kolejnym GOSPODARZU  DEBATY, jest też stwierdzenie że „straciłem funkcje Admina” bowiem tylko problemy z pamięcią nie pozwalają Ci Andzie1951 odtworzyć faktów z tak nieodległej przeszłości:

Więc Ci po raz kolejny przypomnę:
Funkcji Admina na Forum Elfów (już wtedy przerobionym na Bagno przez Larwę) - nie STRACIŁEM, ale z niej ZREZYGNOWAŁEM! (czaisz różnicę??)
Paradoksem jest, że kiedy decyzję o rezygnacji z Admina podjąłem (14.10 2012), miałem jeszcze na tyle szacunku do Ciebie, że to właśnie Tobie zamierzałem ją przekazać:



A przecież kiedy przejmowałem rolę Admina pół roku wcześniej - knułeś żałośnie, aby to Tobie ona przypadła - a nie mnie, choć ja tak znowu o nią nie zabiegałem, ale to Laura mnie prosiła abym ją przyjął.
Już zapomniałeś jak ŁGAŁEŚ, że „załatwiłeś mi Admina” ?

Dopiero następnego dnia (15.10.2012 r.) do Laury dotarło, że ja:
NIE CHCĘ JUŻ BYĆ ADMINEM!
Laura jeszcze 5 dni później (19.10 2012r.), wierzyła że wrócę i nadal będą Adminem – zapomniałeś?:

Wtedy to (będąc z wyboru, od dawna poza Krainą Elfów!) - zorientowałeś się, że ja NAPRAWDĘ ZREZYGNOWAŁEM z administrowania Bagnem, bo wyposzczona Laura którą przez pół roku trzymałem na smyczy ... zerwała mi się i zaczęła przerabiać (zresztą z widomym skutkiem!) - całkiem już fajne forum na .. Bagno!
Wtedy to UKNUŁEŚ (wespół ze wspólniczkami: Laurą i Smoczusiem-Kapusiem, zwaną wtedy Oczy Smoka), paskudną intrygę, by wykorzystać ten moment i publikując na Bagnie prywatne maile Brata - zostać GWIAZDĄ BAGNA I ADMINEM WIELKIM (póki jeszcze Brat nie odszedł całkiem z Bagna).

A teraz nagle zauważyłeś że:

Jeśli już to „odsądziłem”!
Ale nie musiałem – to że Laurka ma pole do takiego robienia za przysłowiową „małpę” – zawdzięcza takim osobnikom jak TY!
Laura – jaka jest .. każdy widzi (zwłaszcza jak poczyta naszego Bloga!).

To dla Ciebie LAURUŚ była i jest  „CACY” – POMYLIŁO CI SIĘ COŚ!!
Bez Was Przydupasów  - Laurka nie istnieje, tak jak nie istnieje poza swoim Bagnem i nie trzeba jej „osądzać”WYSTARCZY POKAZAĆ NIECO PRAWDY , co zresztą ja czynię!


Nadal twierdzisz Andzie, że to ja ZAKŁAMANY??

Czy te wszystkie ŁGARSTWA DAJĄ Ci mandat do uzurpowania sobie roli:
GOSPODARZA DEBATY?
TAK Ci trudno być przyzwoitym, prawdomównym człowiekiem?
Nawet Twoi interlokutorzy na Bagnie - nie mają o Tobie zbyt wysokiego mniemania, nie wspominając już o opiniach w sieci:




A TY CHCESZ BRYLOWAĆ JAKO GOSPODARZ DEBATY??


Azali nie napisano Andzie?:

Inna sprawa - że do mnie bardziej przemawia sentencja niejakiego „Snajpera” który nie zabawił długo na Bagnie, a to pewnie z racji właśnie takich celnych stwierdzeń:

I tak to jest...



Wasz Brat Dominik











13 komentarzy:

  1. Dominiku! Świetny odcinek, jak zwykle.
    And już nieraz dał popis swojego prymitywizmu pod wpływem alkoholu i było jak w cyrku, hehe! Osobiście nie chciałabym z nim pić, bo złośliwa menda się z niego robi, ale o tej starej zdzirze pamięta! Czyżby wolał ją bardziej jak Norbusia? Andrzeju, wszyscy ciekawi - odpowiedz... Znów błyśniesz, hehe.
    LILIANNA.

    OdpowiedzUsuń
  2. Już gdzieś pisałem,ze jak Bóg chce kogoś ukarać,to najpierw mu rozum odbiera!
    Jeśli facet sześćdziesięcioletni jest tak infantylny,to czego innego mozna oczekiwać w jego wypowiedziach?!
    Zresztą,czym tu się martwić?! Niech się koń martwi,ma po temu warunki :))
    Mediator

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i doczekałem sie! Wieczorkiem chciałem zajrzec co na bagienku słychac i przeczytałem: "Zostałes wyrzucony z tego forum dozywotnio.."He,he,to i tak długo trwało,myślałem,że już po mojej akcji z Andem1951 zostanę wywalony,ale wtedy tylko moda mi zabrała! I co ja teraz biedny zrobię??Musi,rozpłakać sie przyjdzie :))

      Mediator

      Usuń
    2. To i tak dobrze że chama z Ciebie nie zrobiła i nie masz podpisu jak wiele innych osób
      Zostałem zbanowany za chamstwo.

      Usuń
  3. Anda coś nie widać na bagnie, pewnie go gadzina cichaczem zbanowała.


    Alicja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. And na Bagnie jest niemal cały czas, bo tylko tam znajduje poklask, a przy okazji stara się równać poziomem do swojej Laurki.
      Laurka zaś po siedemnastej obietnicy, że And JUŻ U NIEJ - ŻADNEJ RANGI MIAŁ NIE BĘDZIE (!) - wytrzymuje rekordowo długo, więc And ciągle .. zielony..:((

      Usuń
    2. Dominiku, odnoszę wrażenie, że pisząc w tym poście (ciekawym) o inteligencji Anda, czyniłeś to niejako z kurtuazji i przez szacunek do człowieka.
      Inteligencja (jeżeli się takową posiada) zobowiązuje, całkowicie jak w przypadku "Noblesse oblige". Nie ma od tego żadnego odwołania, czy innej dyspensy...(jak kto woli). A już najmniej ma do powiedzenia stan (jak mówią) "po spożyciu"
      And to prostak i z jaką taką inteligencją nie za bardzo miał do czynienia, no chyba że bidulka (ta inteligencja Anda) dała nogę już dosyć dawno temu i nie chce mieć z nim (Andem) do czynienia.
      And 1951 w temacie (nomen omen) "user And" w odpowiedzi na wpis -
      cyt.
      "...Jaką blokadę ?
      A zbanować Tę, która obnaża Naszą polską hipokryzję.
      Co się będzie, dziwka, tu panoszyć ?
      Wy, Polacy, z dziada pradziada, Królewski Szczep Piastowy, nie pozwolicie, by byle łachudra, najprawdopodobniej wyslanniczka Brata, zakłócała Wam blogi spokój.
      A... wypi.rdolić ( zbanować ) ku.wę przebrzydłą !
      Niech na tym forum zatriumfuje życiowa GŁUPOTA kurdich, norbusiow, jetpilotów... !
      Dalej, żwawo, budujcie, gnojki, Polskę swoich marzeń.....

      Popieram tę Andową inteligencję, tez bym wiał od tego człowieka ja najdalej.

      Usuń
  4. Andrzejku, zielonyś jak Ufoludek jakiś, za mało sygnałków w Królewnę (tfu!) wysyłasz a i płodzenie kretyńskich pościków ci zbrzydło? A tak znowu czerwioniutki byłbyś - daj nam popis umiejętności, wszyscy znowu się pośmiejemy :)) Nawet bez gorzały, no!
    LILIANNA.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dość długie i karkołomne mrzonki napisał w komentarzach niejaki/a Kontremeryt – najwyraźniej nie ogarniający, ani realiów związanych z Bagnem, ani jego genezy i historii, a w tym roli Brata tamże.
    Mógłbym uznać że zwyczajnie pisze nie bardzo wiedząc o czym, bo są to stwierdzenia kuriozalne, np. o „układzie pomiędzy Bratem a Larwą Bagienną” albo o „kolejnych >adminowaniach< Brata na bagnie”...(ile ich - nie podaje! O_O) – ale zawierają cały szereg kłamstw - jakich i And by się nie powstydził.
    Nasz Czytelnik powinien mieć ten komfort, by nie musieć odławiać łgarstw - jak na Bagnie jakimś. Zwłaszcza że nie musi być weteranem bagiennym i mieć wiedzę w tym temacie!
    Dlatego Formuła Naszego Bloga wyklucza dezinformację przy pomocy kłamstw oczywistych, a w tym komentarzu aż się od nich roi!
    Stąd moja rada Pani/e Kontremeryt – jeżeli czegoś nie wiesz, albo nie rozumiesz (to żaden wstyd) – zamiast zmyślać czy kłamać wprost – ZAPYTAJ!
    Ja tak robię od zawsze i wierz mi – SPRAWDZA SIĘ!

    Pozdrawiam.
    Dominik.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha.. Kontremeryt - jak się wstydzisz otwarcie na Blogu - zawsze możesz zapytać prywatnie.
      Adres masz na dole strony..;))
      Chyba że lubisz być bajkopisarzem..:/
      No, ale TO NIE TUTAJ..

      Usuń
  6. Laura i And już trenują
    Nad wszystkim czuwa gospodarz debaty, nie da on krzywdy zrobić nikomu. Wszystkim pomoże, o każdej porze, mój Boże!"
    la la la la
    o mój Boże !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. and to wyjątkowe bydle, on jeszcze nie jeden numer wywinie...

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wydaje mi się, by And 1951 rzeczywiście był osobą z inteligencją wyższą od przeciętnej. Bywa czasami cyniczny, czasami uda mu się kąśliwa ironia, choć częściej jest po prostu wulgarny. Nieraz pozwoli sobie na autoironię i to chyba z tego powodu niektórzy biorą go za inteligentnego. Błyskotliwy to on jednak nie bywa.
    Ankoku

    OdpowiedzUsuń

Komu przeszkadza PRAWDA GŁOSZONA NA NASZYM BLOGU?
Już nie tylko Niemce nazywającej siebie LAURĄ a ostatnio ASIĄ, ale też pokoleniu jej naśladowców - również posługujących się KŁAMSTWEM I MANIPULACJĄ - coraz częściej w innych miejscach sieci!
Dokumentujemy i będziemy dokumentować ich DRAŃSTWA, a w szczególności - wykorzystywanie do niecnych celów ludzi z problemami psychicznymi i poszukujących bliskich dusz w sieci.
Dziękuję wszystkim wiernym Czytelnikom Naszego Bloga za wizyty i merytoryczne komentarze.
Wspólnymi siłami ograniczymy ten plugawy proceder!
Nie ma jednak na Naszym Blogu miejsca na komentarze zawierające:
- TEKSTY NIECENZURALNE,
- TEKSTY ZNIEWAŻAJĄCE INNYCH KOMENTATORÓW,
- OCZYWISTE KŁAMSTWA.
Takie komentarze lecą od razu w kosmos!
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Czytelników Bloga i nie zawsze się z nimi identyfikuję!

Pozdrawiam Czytelników i Komentatorów.
Wasz Brat Dominik.