poniedziałek, 6 maja 2013

Prawda jest tam, gdzie nie ma kłamstwa..



Cześć..



  



Za każdym razem gdy Gienia uskuteczni na swoim Bagnie nowy patent obliczony na ogłupienie swoich Elfików i przekonanie ich że bez niej żyć już nie mogą (co w przypadku niektórych już się udało!) – zastanawiam się czy działa tu syndrom iluzjonisty do którego ludzie zanoszą pieniądze po to, aby ich oszukiwał ?
I tak sprowadza wielu na samo dno tego szamba, które sama stworzyła i co ciekawe wielu przyzwyczaiła do tego, że ten smród już im nie przeszkadza.
Spietrany Elfik gotów na wiele upokorzeń (choć nawet przed samym sobą się nie przyzna), spuszcza łepek, podwija ogon (jak ma) i myśli:
- Gnoi kogoś z kim jeszcze wczoraj tak sympatycznie mi się pisało? Nic to – ważne że na mnie nie zaskoczyła, spryciarz jestem, nie przekraczam granic i się nie włączam.
- Wywaliła z BAN-em kogoś, kto próbował coś zmienić? To nauczka dla mnie żebym nie próbował!
- Śle obelgi na Naród Polski, na Polskę – ja jestem z Mazur to może to mnie nie dotyczy? No przecież Mazurem jestem, a nie Polakiem.
- Wciska Elfikom ciemnotę że to Polacy powinni przepraszać Niemców i Żydów za holocaust? A co mnie to obchodzi – ja tu przecież dla głoszenia Ewangelii jestem i szerzenia miłości bliźniego. A poza tym to Ślązak jestem więc i tak do Niemiec wyjadę.
- Wyśmiewa i opluwa kogoś, kto nie zrobił jej nic złego, a jedynie nie chciał posłusznie wykonywać rozkazów? Ważne że to nie na mnie jeździ – będę jej słodził to mnie nie ruszy..
A Gienia obmyśla jaką kolejną szczepionką wyleczyć służalcze Elfiki z poczucia godności, honoru, szacunku dla samego siebie.
Uczy Elfiki służalczości, uniżoności, bezrozumnego przyjmowania za prawdę wszelkich łgarstw, węszenia, podjudzania, donoszenia...
Niepodatne na indoktrynacje – eliminuje przy okazji dając pokaz dla pozostałych.
Nie wszystkie Elfiki dają się kupić na takie kretyńskie traktowanie jako hodowlanej gromadki z misiem w nagrodę -  ich .. dorosłych ludzi w końcu !
No, ale kto nie chciałby być .. wyjątkowy, niepowtarzalny, wspaniały..

Nie wszystkie Elfiki przyjmują bezkrytycznie popędzanie i zachwyty prawej reki Gieni – Debila Poganiacza:

Wszak nietrudno w sieci sprawdzić że Bagno Gieni (znane jako Kraina Elfów) jest szambem pośród społeczności Forów Dyskusyjnych. Wystarczy poczytać opinie!
Spektakularnym jest jednak, że wbrew naturalnemu kierunkowi, gdzie to głupsi starają się równać do mądrzejszych – na Bagnie kierunek ten jest odwrotny – wielu całkiem z pozoru niegłupich ludzi (aby przypodobać się Gieni) – stara się równać do poziomu bagiennego Debila, który bawi się dobrze, bo Bagno to jego jakby naturalne środowisko. 
Konsekwentnie też nie doszukuję się żadnej winy, po stronie tego uposledzoinego umysłowo chłopaka.  
On robi to na co mu ... POZWALA i co KAŻE Pani Laury !
Gad posilił się ostatnio „Marychą vel aldek za to że napuszczal tej idiota ludzi”.
Co przytomniejsi na czele z samą Marychą płci żeńskiej (dziewczynką!) zastanawiają się co to za vel (?) i jak ONA „napuszczal tej idiota ludzi" ??
Nikt tego nie rozumie, a Smoczuś /Kapuś .. TAK !!



Ale jak Gad głodny - to każdy pretekst dobry!

Mam duży szacunek dla ludzi pokroju Marychy, którzy mają swój honor i nie pozwalają starej niemieckiej służącej pluć sobie i nam w twarz:

Kogo razi język Marychy, powinien zrozumieć, że Ona .. nazywa rzeczy po imieniu!
Pierwsze bagno Gieni istniało od 21 lipca 2008 roku, tak więc wszystkie trzy razem nie mają jeszcze pięciu lat, ale Tosiu (który jest w sumie dobrym człowiekiem, niestety ogłupionym przez Gienię totalnie) – współpracuje z Elfami (czyli Bagnem Gieni) od 16 lat.

Ale nawet ten starszy, jak widać choćby po tym jego poście - nieogarniający rzeczywistości i ogłupiany systematycznie przez Gienię – człowiek, kojarzy że coś tu nie tak, w tej Krainie Szczęśliwości!
Że Norbus jest „fizyczny” nie tajemnica, bo do nauki ma za słabą głowę.
Nie nowina też, że Bagno jest Obozem Pracy Przymusowej polegającej na przymusowym (pod groźbą wywalenia na pysk!), pisaniu postów i zakładaniu tematów, to też jest poza sporem, o czym  Norbuś przypomina co bardziej umysłowo leniwym:

Jeżeli Tosiu – człowiek który ma większe prawo nie ogarniać rzeczywistości, bo jest z kategorii tych których Gienia ceni sobie najbardziej, jako najłatwiejszych do indoktrynacji  - potrafi zrozumieć że Bagno Gieni to miejsce które nauczyło go że:

- aby być Dobrym Elfikiem Gieni, trzeba seryjnie zakładać nowe tematy, bez względu na to o czym będą traktowały i może to być nawet ...”Liczymy do miliona”, albo „Ankieta - Czy lepiej się w majtki zesrać czy zeszczać?” itp. jakich na Bagnach wiele.
- aby być dobrym Elfikiem trzeba cierpliwie znosić chamstwo i wulgaryzmy ze strony Debila który rządzi pośrednio tym Bagnem i nie próbować mu się stawiać, bo to grozi ekskomuniką bagienną i dozgonnym odznaczeniem tablicą „Purpurowego Banity”:
- aby być Dobrym Elfikiem, należy podczas poniżania i poniewierania innego mniej subordynowanego Elfa, udawać że nas to nie dotyczy, a najlepiej też mu dołożyć od siebie
- aby być dobrym Elfikiem należy bez szemrania wykonywać polecenia Gieni i nie zwracać uwagi na to że inny Elfik jest właśnie niszczony a potem plugawiony!
- aby być dobrym Elfikiem należy pisać takie posty aby nie musiały być one wyrzucane do kubła!

Te oczywiste prawdy potrafi (jak powyżej widać), zauważyć Tosiu – ten sam Tosiu który jest zakochany w Pani Laurze, bo ta zawsze go przygarnie po kolejnych jego odejściach i pochwali.
DLACZEGO WIĘC nie zauważają ich inni z pozoru lepiej ogarniający rzeczywistość Userzy ?
Weźmy takiego (nadal twierdzę – niegłupiego), Elfika chmielewskiego:
Daje nadzwyczaj (moim zdaniem), trafne porównanie:

I co ? I NIC !! Zero wniosków...

Pisze Mu Raztamon konkluzję wydaje się - oczywistą:
„Prawda jest tam , gdzie nie ma klamstwa.”
A on odpowiada że:
„Każdy ma swój rozum”

Zapomina niestety że nie żyje na pustelni, ale w środowisku innych ludzi, określonej narodowości, posługujących się jednym językiem, wyznających podobne normy współżycia i kultury.
I zapomina też że istotnie wprawdzie „Każdy ma swój rozum”, ale organ ten funkcjonuje w podobie do .. spadochronu i:
- działa tylko jeśli jest .. otwarty !!

===================================================================

No i komuś się nie podobały Bartka nieprawomyślne rozmowy na SB:

Jak ja się znam na gieniowym Kodeksie Kar, to zadawanie niewygodnych pytań jest jednym z cięższych przewinień i był tu np. taki Cogito który właśnie za zadawanie takich pytań, dorobił się pięknej plakietki Purpurowaego Banity, więc ..kto wie....

A po tym „niewygodnym” pytaniu Bartka, dostęp do SB zarówno na Bagnie jak na tajnych Moczarach - gdzie plebs elfowy nie ma prawa wstępu, a jedynie WYBRANI PRZEZ GIENIĘ i Gonzo czyli ja!
Przy okazji Elfików olanych przez Gienię a zaciekawionych – co ona ukrywa przed nimi na tajnych Moczarach – zapraszam:


A prawda jest taka że Panel Shout-boxa jest niezależny od Panelu Admina na Bagnie, wobec czego blokadę na IP Bartka na obu Shout-boxach nałożył KTOŚ komu się nie podobała dyskusja Bartka tamże. Mogła to być (nie będąca Adminem) Tola /Wazelina, (jeżeli miała udostępnione hasło do panelu Shaut-boxa), ew. znająca to hasło Gienia (o tym za chwilę), ale nie mógł to być Nowy Admin Bendys.

Wracając do Gieni, to Gienia .. przepadła na dwie doby z okładem, czego omal nie przypłacił Norbuś ciężką nerwicą.
Norbuś bowiem olewa katalogowo Nowego Admina i dla Niego Adminem to jest Pani Laury !!!

Bartek za to jak zawsze sensownie – zadaje pytanie: czy to kolejny manewr Królowej?

Idziesz dobrym tropem Bartku!


Wystawiła Pani Laury Norbusia na ciężka próbę, bowiem ponad 2 doby osierocon był biedak i za nic miał fakt że na bagnie jest jeszcze podobno jego rodzicielka..
Ulżyło mu dopiero po dwóch dobach:

Tymczasem Tola/Wazelina niezbyt speszona brakiem widoku Gieni – na samą myśl o tej Wielkiej Myślicielce i Nauczycielce - dostała orgazmu i wydaliła z siebie takie coś:

Inni ( z Nowym, Adminem na czele) wprawdzie jakby mniej się przejęli dwu-dobową absencją Królowej, ale i tak bawiłem się nieźle czytając czasem  relacje na naszym Blogu

Ach – biedne Elfiki – jak łatwo wam w główkach pomieszać!
Już w początkach tego Bagna, jeszcze jako Administrator Eskimos, bawiłem się z Gienią w chowanego, na tym samym terenie, na którym teraz Wy nie dostrzegacie często Waszej Gieni, a ona i tak o Was wszystko wie!
A kiedy w niedzielę wieczorem Gienia zdecydowała się w końcu ujawnić, od razu wiedziała kto i co, no i że Bartek był niegrzeczny, więc spotkała go natychmiastowa reprymenda z ostrzeżeniem wpisanym w kajecik Gieni:

I tyle z długiego weekendu bagiennego!

A z newsów to jeszcze zmartwychwstał w sposób ”cudowny” Bendys, ale to póki co nic nie znacząca postać – psychicznie całkowicie podporządkowana Gieni, więc z Norbusiem powinni się dogadać.
Temat na zupełnie odrębny wątek, jednak póki co - nie bardzo jest o czym:


====================================================================

A na Naszym Blogu rozkwitła twórczośc wierszowana i warto by zachować choć jej najlepsze kawałki dla potomnych.
Stąd mój pomysl o stworzeniu "Wierszowni" gdzie będziemy je publikować.
Autor będzie ujawniany, jesli taka będzie Jego wola.

WIERSZOWNIA:

NA BAGNISKU (autor anonimowy):

Na Baginsku w dzień i w nocy, taka się rozmowa toczy;
- ach Geniuśku mój milutki, daj mi jakiś znak malutki,
..... dam Ci za to niezabudki!

Na to Gienia podejrzliwie:
-Wszak to już jest niemożliwe, młoda ja już ci nie jestem, co za licho z takim gestem?

Na to Mgiełka się zjawiła, Gieni prawdę objawiła:
- nie wybrzydzaj ma Gieniuchno, wszak nie zdarzy się predziuchno
by kto kwiatki tobie dawał, ten ostatni padł na zawał,
jak twe lico ujrzał wreszcie, nie masz konkurencji w mieście

Gienia minę wygładziła, usta w dziubek ułożyła i w te słowa się odzywa:
- nie bądź Mgiełko taka miła, nie bądź dla mnie tak nadęta,
sama nie masz konkurenta, ten ostatnio ten z kurzajką co miał tylko jedno jajko,
jak zobaczył twoje wdzięki, nie chciał już twej zmiętej ręki.

Mgiełka na to:
- cóż powiadasz? kto by chciał takiego gada, co to niby ma serduszko,
a pod czaszka strasznie pusto, co to gra anioła niby, a każdego wsadza w dyby.

Gienia aż się obruszyła.
- w dybach wszak jest moja siła, kto się z dybów wydostanie ten dostanie w mig po banie, czyżbyś Mgiełko także chciała zamiast dybów tego bana?

Na to Mgiełka przerażona:
- ach królowo, wszak ty żona tego księcia co jak bajki na ślub zabrał was w Jamajki,
pięknyś on jest jak ten rumak, a jak go rozpiera duma, ze ma żonę tak tak przepiękną,
że każdemu nogi miękną, mądra, zacna i wspaniała jesteś dla nas Gienia cała.

Geni tors się napiął dumnie, nic że dupą siedzi w gównie i tak rzecze:
- Mgiełko aż się tak nie zżymaj, mów jak teraz i tak trzymaj,
a włos z głowy ci nie spadnie, bo w łysinie ci nie ładnie.
Będzie Gienia dbać o ciebie, będziesz miała tu jak w niebie.
Męża też ci ugadamy, za Norbusia cię wydamy,
będzie piękne weselisko na Bagnisku gdzie jest wszystko,
od kwiatuszków po motylki tylko czasem bolą tyłki elfów co ich nieco spiorę,
ale za to nic nie biorę, nawet żadnej czekoladki,
to przypadek bardzo rzadki, by za kopy nie brać kasy,
...... cóż nastały takie czasy.

W dali elfik się odzywa:
-mogę rzygnąć?- nie wytrzymam :(

Gad ogonem machnął wściekle:
-obyś elfie piekł się w piekle

Po elfiku nie ma śladu, Gienia dalej .. gadu, gadu...

Tak się tam rozmowa toczy, nie daj Boże prosto w oczy, bo jak Gienia to wyłapie strzeli w japę lub .. po łapie.
===========================================================================

Wasz Brat Dominik












      >mój mail<

Niestety muszę też powiadomić moich Czytelników, że wobec powrotu do pracy zarobkowej, będę mógł publikować nie więcej niż połowę tego co dotychczas..



42 komentarze:

  1. Witaj Bracie po majówce. Jak zwykle celnie i dowcipnie, ale obawiam się,że do szajby gada nic nie dociera, albo ma skórę jak to krokodyle mają, albo jest jednak psychiczna, na prochach i dlatego nic do niej nie dociera. Takie durne elfiki zwabione, zmanipulowane, strachliwe i tak będą dupę jej lizać, bo nie mają życia w realu i bagnisko dla nich, to jedyna odskocznia, ale do cholery ile można znosić terror i batożenie, to ja tego nie pojmuję!

    na Facebooku powinna powstać strona o szkodliwej, wrednej akcji gada, aby większa rzesza ludzi dowiedziała się o tym kuriozum złego internetu.
    Ja u siebie podaję link do Twojego Bracie bloga, ale obawiam się, że to jeszcze za mało!
    Pozdrawiam z nowym tygodniem - Marycha!

    OdpowiedzUsuń
  2. He, he weszłam sobie na google grafikę, a tam wszystkie odcinki bloga Brata, a więc kto szuka coś o elfikach, to trafi i tutaj ha ha
    http://www.google.pl/search?hl=pl&site=imghp&tbm=isch&source=hp&biw=1366&bih=643&q=z%C5%82y+elf&oq=z%C5%82y+elf&gs_l=img.3..0.2221.5781.0.6242.7.5.0.2.2.0.102.376.4j1.5.0...0.0...1ac.1.12.img.weSRg9HDRS4#hl=pl&site=imghp&tbm=isch&sa=1&q=w+krainie+elf%C3%B3w&oq=w+krainie+elf%C3%B3w&gs_l=img.3..0j0i24l2.76383.83912.0.84320.15.9.0.6.6.0.103.632.8j1.9.0...0.0...1c.1.12.img.kHXOBgjEQwk&bav=on.2,or.r_qf.&bvm=bv.45960087,d.Yms&fp=25c2ca97ae03539e&biw=1366&bih=643

    Przymierzam się do założenia Fan Page o złym internecie i szkodliwej działalności gada!

    Marycha, wciąż i nieustająco w.... ona!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyli świnia (Laura) wczoraj świniła i oberwała się Bartkowi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomimo ze podoba mi się charakter bloga nie popieram szerzenia takich treści jakie zawarła Marycha w swoim mailu. Takie wyzwiska świadczą jak dla mnie o dużej frustracji, braku merytorycznych argumentów i przede wszystkim braku kultury osobistej która powinna być widoczna w każdych warunkach. Tu jak dla mnie nastąpiło znizenie do poziomu Laury.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fanto kulturalne maile czy posty nie docierają do kogoś takiego jak Laura. Myślę, że czasami trzeba użyć ostrych słów, może wtedy coś dotrze do takiego wampira. Pamiętasz mojego maila jaki do niej wysłałam o usunięciu mojego konta i co wtedy ze mną zrobiła na bagnie!

      Alicja

      Usuń
    2. Zrozumiałabyś Fanto ., gdybyś została sponiewierana przez nią i opluta jak chociażby właśnie Alicja, Zerocin, czy stu innych niczego jej nie winnych byłych userów.
      Kiedy pierwszy raz podziękowałem grzecznie za funkcję Moda Globalnego w proteście przeciw draństwom (i tylko tyle !) - mieszałą mnie z błotem przez 2 miesiące zakładając co raz to nowe wątki w których pisała wyłącznie Larwa i jej Klony
      Ja teraz (na prośbę Moich Czytelników) złagodziłem ton swoich wypowiedzi na Blogu, ale kiedy pewnego dnia stanę z tym Gadem w ludzkiej skórze, twarzą w pysk to nie będzie Wersalu, bo jak chcesz coś przekazać Papuasowi, to MUSISZ po papuasku. Inaczej nawet nie zrozumie!
      Dlatego rozumiem Marychę i nie potępiam. Chamstwo należy zwalczać "silom" i "godnościom osobistom". AMEN

      Pozdrawiam.
      Dominik.

      Usuń
  5. Wiem Alicjo. Ale Ty właśnie bronisz die świetnie kultura osobista i każdy kto miał na elfach przyjemność z Tobą konwersowac wie jak jest i to zachowanie Laury budzi nismak. Natomiast znizenie się do jej poziomu jak dla mnie swiadczy niestety o podobnym do jiej czyli Laury charakterze. Nie sztuka jest komuś naerzucać i go nawyzywac tylko jakie daje ci świadectwo dobrego smaku h

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze dodam ze czy napiszesz do niej grzecznie czy ja nawyzywasz to i tak do niej nie dociera a upublicznienie przez nią takiego maila utwierdza tylko elfow w przekonaniu ze oto dobrze ze laura pozbyła die takiej chamicy. Się to oczywiście tylko moje zdanie

    OdpowiedzUsuń
  7. Chamica miała być w cudzyslowiu ponieważ w żadnym przypadku moja intencją nie jest chęć obrażenia Marychy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fanto, sorry, ale gdybyś została wywalona dożywotnio z forum bez żadnych argumentów, ze strony gada, a do tego byłabyś posądzona, że jesteś jakims tam aldkiem, to wątpię, abyś
    trzymała nerwy na wodzy, bo takie praktyki jakie stosuje gad, uderza w każdego, kto wierzy w normalne funkcjonowanie w sieci i kto nigdzie indziej nie spotkał się z tak chamskimi metodami poniżej pasa i stąd moja reakcja.
    jesrem na innych forach i dla mnie to było jak plunięcie w twarz, na zasadzie ja tu rządzę i robę co mi sie podoba, a ja od Adminów oczekuję daleko idącej ostrozności i mądrości w ocenie innych uzytkowników, a tu spotkałam się z psychicznie chorą gadziną!

    marycha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marycha ależ ja jestem dożywotnio wywalona z forum po tym jak zostałam Modem na jej wielokrotna prośbę. Za każdym razem gdy zrezygnowałam z moda wręcz mnie blagala bym wróciła na niego. I mniemam ze jak bym teraz poszła i powiedziała ze chce wrócić to gwarantuje ze za tydzień znowu bym była Modem. Tylko w jakim celu powiedz mi się pokazać i stosować hej styl nazewnictwa. Ja ja traktuje jak to e piosence - ciepłym strumieniem :-)

      Usuń
  9. Laura » Pon 6. Maj 2013, 16:12
    Marycha wepchal/la sie jako baleras - juz to konto tez zbanowalam. Bezczelnie pcha sie do nas.

    OdpowiedzUsuń
  10. Już załozyłam na facebooku stronę poświęconą jej nędznym czynom.
    https://www.facebook.com/ZlyInternetSzkodliweForum?hc_location=stream
    Piszcie, zapraszajcie znajomych, będziemy jawnie protestować!
    Z pomocą Brata i jego bloga


    O patrzcie, teraz jestem jakiś baleras - już nie aldek ha ha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaproszenie musisz wysłac TY. :)

      pendolino

      Usuń
  11. Jak macie konto na Facebooku to szukajcie "Zły Internet, szkodliwe forum" i zapraszajcie swoich znajomych. O tym procederze musi wiedzieć jak najwięcej osób, którym na sercu leży szacunek do samego siebie i innych normalnych ludzi w sieci - polubcie stronę i podajcie dalej!

    marycha vel aldek, vel baleas hi hi

    OdpowiedzUsuń
  12. Marycho,nie wyszukuje mi tej strony na fb...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://www.facebook.com/ZlyInternetSzkodliweForum?hc_location=stream

      Usuń
  13. Wpisuj bez cudzysłowu i musi wyskoczyć.

    OdpowiedzUsuń
  14. z Norbus32 » Pon 6. Maj 2013, 18:25
    Od dziś szukam nowej pracy bo chce zmienić prace:)1 wade mowy lecze się pozbyje jakania to i prace poszukam inna jak wszystko pozmieniać to wszystko :)1 jak macie do mnie oferty to pisać tylko nie dawac mi takich ofert gdzie bym miał pracować z kapusiami i kanaliami zazdrosnymi durniami flejami społecznymi bo z takim kims nie wspolpracuje mam swoje zasady.

    OdpowiedzUsuń
  15. Norbus sam jest fleja spoleczna,zakala ludzkosci...

    Juz polubilem strone na fb :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Norbuś i Gienia ha ha

    Tekst- Julian Tuwim Muzyka- Grzegorz Turnau


    Spotkali się w święto, o piątej przed kinem
    Miejscowa idiotka z tutejszym kretynem
    Tutejsza idiotko!- rzekł kretyn miejscowy
    Czy pragniesz pójść ze mną na film przebojowy
    Miejscowa kretynka odrzekła; z ochotą
    Albowiem cię kocham tutejszy idioto
    Więc kretyn miejscowy uśmiechnął się słodko
    I poszedł do kina z tutejsza idiotką

    Na miłym macaniu minęła godzinka
    I była szczęśliwa miejscowa kretynka
    Aż wreszcie szepnęła: kretynie tutejszy!
    Ten film mam wrażenie jest coraz nudniejszy.
    Więc poszli na sznycel, na melbę, na winko
    Miejscowy idiota z tutejszą kretynką.

    Tutejsza idiotka z kretynem miejscowym
    Następnie się zwarli w uścisku zmysłowym
    W ten sposób dorobią się córki lub syna
    Idioty, idiotki, kretynki, kretyna,
    By znowu się mogli spotykać przed kinem
    Tutejsza idiotka z miejscowym kretynem.

    OdpowiedzUsuń
  17. Norbuś prace chcę zmienić nieboże
    Bo dłużej już trupów wozić nie może
    Wymyślił przeto i tak też zapodał
    Że piwem w pociągach będzie handlował
    Nie żeby tak wszystko w legalu
    U niego nie ma legalu w realu
    Inny mu elfik pomysł zapodał
    By bimber ze śliwek sobie pompował
    Większa niż z piwa to będzie kasa
    Norbiemu ta opcja wydała się łasa
    Bo Norbuś kasę lubi ho ho
    To nic, że z bimbrem pójdzie na dno
    On jest bystrzacha i radę da
    Pliki banknotów już w oczach ma
    Na to Danusia za głowę się łapie
    Co też wydaje się mojej gapie
    Że biznesmena z siebie zrobi?
    Ależ mi wstyd tu kretyn robi
    Danusia w gniewie nogą tupnęła
    I tym Norbusiowi gębę zamknęła
    Co tam se roi Norbuś w swej głowie
    Tego już się nikt nie dowie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Takiej stagnacji na bagnie to już dawno nie było .
    Forum powoli umiera .

    rosa

    OdpowiedzUsuń
  19. Skoro wywaliła najmądrzejszą ekipę to co się tu dziwić, bo ile można sobie zyczyć miłego dnia kochane elfiki ha ha

    OdpowiedzUsuń
  20. Gienia wróciła, coś Bendysa nie widać, a tak się udzielał jak Gieni nie było. :D

    OdpowiedzUsuń
  21. To co napisał Tosiu jest wielkie, tylko jest małe ale...
    Tosiu zauważył, że na bagnie dowiedział się co to chamstwo i poniżanie, ale zdaniem Tosia, tego nauczył go Norbuś bo w nim widzi całe zło tej bagiennej krainy. Najdziwniejsze jest to, że ten sam Tosiu, nie widzi tego chamstwa i poniżania ze strony jego kochanej i wiernej przyjaciółki Laury. Norbuś jest obrazem uczuć i oczekiwań Gieni, takiego jego stworzyła, pozwalając na to, na co pozwala sobie ten biedny ułomny człowieczek, a pozwala sobie na wiele, a nawet na bardzo wiele. Zaczęło się bardzo niewinnie od kilku uwag ze strony Norbusia do ludzi coś znaczących na forum tuż po przyjściu tego niedojdy na bagno. Gienka podłapała, że ten kretyn może wyprowadzić w pole największych jej przeciwników, z którymi sama sobie rady dać nie mogła. Kretyn jak to kretyn wszystkich sprowadza do swojego poziomu, a ci którzy nie dają się sprowadzić do parteru to wrogowie numer 1 i trza ich eliminować. W taki oto sposób wszyscy, którzy byli na czarnej liście Norbusia, zostali zbanowani za jednym zamachem w sławetnej potyczce podczas niby oddania w dobre ręce bagniska (grudzień 2012) Po tym zdarzeniu Norbuś zaczął święcić swój triumf, władcy absolutnego, zaraz po Gience, rzecz jasna, stał się rycerzem owej Gienuchny, no i oczywistym jest to, że w owym czasie z piedestału spadł nasz Tosiu, który do tej pory dzierżył stanowisko przydupasa Gieni i przyklaskiwał jej we wszystkim co robiła i pisała, choćby to była najgłupsza z najgłupszych wypowiedzi Gieni, popierał ją we wszystkim, robiąc za bagiennego błazna. O ile do Tośka miałam jakiś sentyment bo to schorowany starszy człowiek, nie bardzo żyjący w realiach, gdzie jego całym światem jest ośrodek społeczny w którym mieszka i ludzie tam przebywający, często tak samo skrzywdzeni przez los jak sam Tosiu, oraz net i przyjaciele tam poznani, o tyle Norbusi przedstawia sobą chama i prostaka, którego też przyznam na początku zrobiło mi się szkoda i nawet próbowałam mu w jakiś sposób pomóc do czasu gdy pierwszy raz pokazał swoje pazurki i wyszło z niego chamstwo i skarżypyta bo nie mogąc sobie poradzić z ludźmi, którzy nie chcą się dać przerobić na takich jakim on sam jest, leciał na skargę do "pani laura", a ta jak wiadomo, aby zatrzymać tego debila na forum eliminowała tych których wskazał jej jąkający się rycerz w srebrnej zresztą zbroi. W taki oto sposób został też wskazany Tosiu, może nie został zbanowany bo Gienka nie jest głupia i w odsieczy trzyma Tosia przydupasa bo co biedna zrobi, gdy jej rycerz zerwie się ze smyczy? wtedy może liczyć na Tosia, który załagodzi sprawę i przytuli Gienkę do swego wątłego ramienia. Póki co rządzi Norbuś, a Tośkowi to się nie podoba, dlatego widzi w Norbusiu całe zło tego forum. tak na marginesie Tosiu z tą chłodnią to przeholowałeś bo ta chłodnia tak się Gience spodobała, że ze śmiechu brzuszek ją rozbolał, więc znowu straciłeś w jej oczkach, Ty niepoprawny romantyku.

    Viki

    OdpowiedzUsuń
  22. Viki nie wiem jak to było wczesniej i jakim przydupasem był Tosiek, ale miałam przyjemność z nim kilkakrotnie rozmawiać i on bardzo dobrze zaczął zauważać grę Laury i zdawać sobie sprawę z jej prawdziwego charakteru, było to jakoś tak w lutym chyba.
    W przyjażni niesamowite jest to że choć 100 osób by Ci mówiło że Twoja przyjaciółka to "sucz" , Ty się z nią przyjaźnisz ileś lat, to w tej przyjaźni trwasz.
    Każdy chyba w życiu tak ma że ma znajomych przyjaciól niekoniecznie tolerowanych przez innych....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...miałam przyjemność z nim kilkakrotnie rozmawiać i on bardzo dobrze zaczął zauważać grę Laury i zdawać sobie sprawę z jej prawdziwego charakteru, było to jakoś tak w lutym chyba.

      Ale w kwietniu już mu się ..odwidziało:
      "To niewątpliwie wielka charyzma, która cechuje Ciebie, Lauro...
      Wielka osobowość, indywiduum...-osoby o wielkiej charyzmie...
      Charyzma jest częścią sukcesu...i charakteru...
      Niech te słowa zawsze Tobie towarzyszą."

      Wto 23. Kwi 2013, 13:20
      http://rozmowy.w-krainie-elfow.com/viewtopic.php?f=91&t=13216

      Cały Tosiu, ma nawroty rozumu, ale też (po kolejnych ucieczkach z Bagna, np. na inne forum gdzie dostanie po dupie), zawsze wraca kadzić Larwie, jaką to wspaniałą jest Królową.
      Co zostało biednemu staruszkowi na wózku inwalidzkim w Domu Opieki Społecznej?
      Dlatego go nie potępiam!

      D.

      Usuń
    2. Fanto, Tosiu, bardzo dobrze sobie zdaje sprawę jaka jest Laura, tak jak większość z piszących na Elfach, tylko... no właśnie tylko siedzą cicho i poddają się tej psychozie jaką im serwuje Gienka. Tosiu, jak już nie chce iść z potworem na udry, to wycofuje się cichaczem i nic nie pisze, a jak wiadomo milczenie jest też przyzwoleniem, na to jak Gienka traktuje innych. Samego Tosia też kilkakrotnie potraktowała tak, że będąc na jego miejscu nie pozwoliłabym sobie na to, ale Gienka otacza się ludźmi słabymi, a do takich należy Tosiu, do Gieni nie powie złego słowa, nawet wtedy gdy Gienka, odstawiła od cycka Kari, a zrobiła to wtedy po męsku,ale to zasługa Braciszka, że nie pozwolił na dalsze manipulowanie całym forum, przez rozkapryszoną gówniarę. Wtedy Tosiu nie pisnął słowa do Gienki, ale walczył o Kari z wyimaginowanym wrogiem, którego nie nazwał po imieniu, ale rzucając oskarżenia, pisał wy jesteście tacy czy owacy bo stłamsiliście biedną Kari, ale Gience tego nie napisał, a dlaczego bo w tym, jak i w Twoim przypadku, gdy rozmawiałaś z Tosiem o Gience, to on z Gienką był na telefonie, albo pisali do siebie PW i w nich omawiali, w tamtym przypadku podłego Braciszka, który nie chce Kari na forum, a w Twoim przypadku podłą Fantę, piszącą źle o Larwie.
      Tosiu nazywa swoim wiernym przyjacielem, każdego, kto z nim miło rozmawia, ja też byłam jego "przyjaciółką", ale jak napisałam na forum co myślę o Gience, ta "przyjaźń" prysła jak bańka mydlana.

      Viki

      Usuń
  23. A to nie wiedziałam :-)D. Nie ma mnie tam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skopiuj ten link do przeglądarki i OTWÓRZ:
      http://rozmowy.w-krainie-elfow.com/viewtopic.php?f=91&t=13216
      Przy okazji zobaczysz jak wiele wazeliny nosi za Larwą - Joasia (Marianna).
      ;)
      D.

      Usuń
    2. Anonimowy Internauta7 maja 2013 19:23

      Hahahaha Marianna jak Marianna. Jeatpilot to dopiero się wyrwał z postem:))) Szczególnie o tym jak Jarosław Kaczyński pisze razem z nimi na forum:))) Niedługo się dowiem że oprócz Jarosława pisze Rydzyk a administratorka jest Pawłowicz:D Ludzie to maja wyobraźnię:D
      .
      A co do kanalii którymi tak lubią sobie gęby wycierać to proponuje aby przeczytali co to sowo znaczy a wtedy się okaże kto jest kanalią z ich administratorka na czele.

      Usuń
  24. Kogo dziś pożarła, bo mnie też tam nie ma, a raczej już nie chcę być!

    OdpowiedzUsuń
  25. O jeżu! Norbuś na pytanie o wykształcenie napisał ,,wyższe,ekonomista''
    Toż to śmiech na sali,idiota ekonomista po zawodówce :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Strona na fejsie żyje i ma się dosć dobrze,a więc przybywajcie, walczcie, nie pozwólcie, aby stłamsiła polskiego internautę.
    Bracie, staram się Tobie pomóc w walce z niegodziwością gada, a więc mam nadzieję, że się nie gniewasz - Marycha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robisz Marycha dobrą robotę i chwała Ci za to! Gad ma coraz trudniej, bo świadomość jego istnienia i procederu jakim się para jest w sieci coraz większa, dzięki m.in. ludziom takim jak Ty. Wspólnymi siłami uwolnimy Internet od tej antypolskiej kanalii.
      Dominik.

      Usuń
    2. potwierdzam :))

      pendolino :D

      Usuń
  27. Marycha,tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziękuję Dominiku, a gadzina niech się śmieje, że piszę sama z e sobą, choć strona ma kilkanaście godzin dopiero, ale ludzie powoli napływają i nie będzie lekko!

    Marycha pozdrawia Ciebie Bracie i wszystkich czytaczy Twojego Bloga.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja w sprawie Mulisława. Andrzej umarł w ubiegłym roku. K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak bardzo mi przykro ...:((.. polubiłem Go choć..
      znałem tylko wirtualnie, ale był fantastycznym dyskutantem i bardzo inteligentnym facetem.
      Niech tam gdzie jest, spotka godnych siebie rozmówców...
      Dominik.

      Usuń

Komu przeszkadza PRAWDA GŁOSZONA NA NASZYM BLOGU?
Już nie tylko Niemce nazywającej siebie LAURĄ a ostatnio ASIĄ, ale też pokoleniu jej naśladowców - również posługujących się KŁAMSTWEM I MANIPULACJĄ - coraz częściej w innych miejscach sieci!
Dokumentujemy i będziemy dokumentować ich DRAŃSTWA, a w szczególności - wykorzystywanie do niecnych celów ludzi z problemami psychicznymi i poszukujących bliskich dusz w sieci.
Dziękuję wszystkim wiernym Czytelnikom Naszego Bloga za wizyty i merytoryczne komentarze.
Wspólnymi siłami ograniczymy ten plugawy proceder!
Nie ma jednak na Naszym Blogu miejsca na komentarze zawierające:
- TEKSTY NIECENZURALNE,
- TEKSTY ZNIEWAŻAJĄCE INNYCH KOMENTATORÓW,
- OCZYWISTE KŁAMSTWA.
Takie komentarze lecą od razu w kosmos!
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Czytelników Bloga i nie zawsze się z nimi identyfikuję!

Pozdrawiam Czytelników i Komentatorów.
Wasz Brat Dominik.