środa, 15 maja 2013

Bartek Zalewski padł..



Czee..

 










Bartek Zalewski padł..

Gienia fakt ten ogłosiła na Bagnie, iżby inne Elfiki nie próbowały iść w ślady Bartka.


Jak widać Gienia wyraźnie podała przyczyny nagłej banicji Bartka Zalewskiego i żeby jakiegoś niedoświadczonego Elfika klawiatura nie swędziała, aby zadawać głupie pytania – wątek natychmiast ZABLOKOWAŁA.
Jako dodatkowy akcent zastraszający, zastosowała Gienia „pobagienne przyznanie Bartkowi plakietki Purpurowego Banity", którą został udekorowany KAŻDY Jego post:

A było tak:

Znana koneserka sztuki Gienia, zwana u swoich, Larwą Bagienną – zainwestowała w sztukę przez duże „S” i nabyła drogą kupna znane dzieło, nieznanego autora pt. „Słoneczni...” (tfu).. „Gerbery”.
Wyeksponowawszy Dzieło na swoim strychu gdzie zamieszkuje, nie omieszkała faktu owego ogłosić na Bagnie, dzierżawionym darmowo od jednego Mazurka, w oczekiwaniu zachwytów biednych Elfików Polaczków, nad jej statusem materialnym, jaki uzyskała w ukochanych Niemczech:


Patrzą po sobie Elfiki, bo choć Gienia uważa ich Polaczków za ociężałe umysłowo tępaki (!), to one nijak nie widzą w tej kiczowatej, sztampowej grafice .. obrazu który nieodłącznie kojarzy się z malarstwem.
Raztamon (bo On taki odważniejszy jest), zaryzykował: ..”ee.. u nas to sprzedają w hurcie za grosze”

Gienia  spojrzała groźnie, ale nic .. czeka.. (w końcu jakby co, to są jeszcze niewodne KLONY o  Norbusiu nie wspominając!).
A tu wyłazi Merdevsky (jeszcze jako Globalny) i powiada:


No Gieni mało szlag nie trafił – nie podoba im się moje dzieło za całe 9, 99 EURO..? Trudno!
No i żeby ten gówniarz Merdewsky miał jakieś, te no .. reprodukcje co ja nie mam?


I co to jest ten van Gogh?.. no bo Beksiński to jakaś .. beksa pewnie.

„Już ja cię wyleczę z tego Beksińskiego!” – myśli Gienia - (bierze czarny kajecik i pisze..)
Na szczęście Norbuś zna się na prawdziwej sztuce:


Myśli Norbuś gorączkowo.. :”co by tu jeszcze„ i  .. jest (!) – przypomniał sobie jeszcze inne dzieło sztuki jakie posiada Pani Laury:

Z tego wszystkiego zapomniał Norbuś o tym, że Pani Laury ma też pralkę która .. sama pierze..

A Gienia odkrywa tajemnicę swego dzieła:

A tu jeszcze ten Merde:


Co takiego ..? Mój tandetny „obraz”???




Zapomnij że byłeś Moderatorem! 
Globalnym nie wypominając!

Masz ohydne obrazy (wprawdzie nie widziałam ale wiem !), jesteś brzydki cham i swołocz i dla chamów nie ma tu miejsca, więc następnym razem – wypad!


I zapamiętaj że u mnie na feng shuiach Moderator ma się znać!

Aha.. dupek jesteś Merdewsky:

I tak.. Elfiki jakby podleczone, zaczynają powoli przytakiwać że i owszem, dlaczego nie, skoro się Laurce podoba  itd.. itp..
A Merde nie pęka:

Myśli Gienia:
To czym ja mam się chwalić jak to wszystko co mam??
Chyba jeszcze tylko Moim Bagienkiem i Wami Elfikami – Śliczności Moje:

A ta co znowu??


Malarka się znalazła, od siedmiu boleści! Już ja cię wyleczę z tego pędzla!
Bendys - wiesz co masz robić?? 



Brutus...(tfu) .. Marianno – i ty przeciwko mnie ??

- a na to Mart„wspaniały !! – moja Ty Kochana Laurko!”

A kiedy już TRZYNASTEGO minęła TRZYNASTA - pojawił się Bartek Zalewski i wyraził swoją opinię:

No to żeś sobie Bartku... nagrabił – tak jawnie swoje zdanie wygłaszać??

Takie jest bagienne prawo w Gieni Dystrykcie i każden ELF (czy to młody czy najstarszy) ma o tym pamiętać i podporządkować się !!!
A kto się za bardzo interesi losem innych – będzie następny!

I tak oto..
Bartek Zalewski padł!

Może za dużo wiedział?
A może za dużo chciał .. wiedzieć?

tak.. tak – PLEBS Elfowy niech się przygotuje do kwarantanny!
ELITA SIĘ BĘDZIE BAWIĆ!

A PLEBS - pisać tam.. pisać !


Ostrzegał Bartka Zibi:

Ale Bartka poczucie humoru nie opuściło:



I niech ktoś spróbuje zgadnąć , dlaczego:

BARTEK ZALEWSKI PADŁ..


Wasz Brat Dominik
       >mój mail<

31 komentarzy:

  1. Anonimowy Internauta15 maja 2013 11:06

    Obraz jak obraz ale te salony w pałacu o którym mówi i mieszka Laura to dopiero coś:D Wystarczy spojrzeć na zdjęcie. A obraz na zdjęciu? Jak najbardziej komponuje się z tym przepychem pałacowym:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Panelowy pałac z kiczem wokół.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy Internauta15 maja 2013 12:58

    Limuzyna przed domem też wypasiona musi być:) Nic dziwnego że Norbuś tak ochoczo chce na szofera do Laury iść:)

    OdpowiedzUsuń
  4. He, he, takie obrazy są w każdym markecie za grosze.
    Odcinek bardzo fajny, ubawiłam się po pachy, a koneserka przechodzi samą siebie. Jakaż ona musi być samotna na tym poddaszu, a niech ją ten aniołek na komodzie ma w swojej opiece ha ha
    Elita, to Norbuś dyslektyk i Marianna, co to boi się własnego cienia ha ha

    Marycha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest część jakiejś całości.

      Usuń
  5. Na bagnie Gieni albo rozplywasz sie w zachwytach o niej albo ladujesz w koszu jak juz wyladowal nie jeden. Bagnisko ma jej sluzyc do dowartosciowania siebie bo nigdzie indziej i nikt jej tego nie okazuje, bo kto? Kot?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy Internauta15 maja 2013 13:44

      Jakby się zachowywała inaczej to by i ludzie by ja inaczej postrzegali a tak to jest jak każdy widzi.

      Usuń
    2. "Jakby się zachowywała inaczej to by i ludzie by ja inaczej postrzegali a tak to jest jak każdy widzi."
      .
      Tak właśnie rozumowałem kiedyś i naprawdę chciałem jej pomóc wkładając w to chyba setki godzin.
      Jako Elf a zwłaszcza Admin Elfów napisałem z nią pewnie ponad tysiąc PW, maili i spędziłem (live), dziesiątki godzin na GG. Udało mi się ją otrzymać pod kontrolą przez prawie pół roku - Forum rozkwitło jak nigdy przedtem ani potem, ale Gad ma naturę Gada i nie da się go zmienić. To było ponad jej siły i musiała zacząć kąsać.
      Czy było warto ? Przynajmniej mam czyste sumienie że zrobiłem co było można.
      Dziś wiem że kiedy małpa ma w ręku brzytwę, to nie ma co z nią dyskutować - trzeba jej tą brzytwę .. zabrać, więcej nie oddać i niech sobie żyje w zdrowiu i spokoju.
      Dominik.

      Usuń
  6. Jak Wy nic nie rozumiecie, to nie o ten kiczowaty "obraz" chodziło, on ma tyle z obrazem i Feng Shui wspólnego co Szuja Gienia z prawym i dobrym człowiekiem. O co w tym wszystkim chodziło? Ano o to, na co wszystkim elfikom zwrócił uwagę przewspaniały książę i zarazem rycerz w srebrnej zbroi Norbosław I, a mianowicie chodziło o odkurzacz zdalnie sterowany, samo sprzątający, ful automat co się zowie RoboJet bodajże. Gdyby chodziło tylko o ten kicz na ścianie, (notabene ścianie potwornie źle okablowanej, gdzie kabel do wyłącznika prądu, zamiast biec w owej ścianie, biegnie sobie pod tapetą, czy też po chamsku na ścianie), no więc gdyby chodziło tylko o ten obraz, to zdjęcie zrobione byłoby z innej perspektywy i nie rzucałby się nachalnie w oczy (ale tylko Norbusiowi, który chyba wcześniej został poinformowany o tym fakcie) ów cud techniki, dostępny tylko w Niemczech bo Polska to zacofany kraj.
    Gienka nie ściemniaj, że ten kicz się tobie podoba i że ma coś wspólnego z Feng Shui bo na komodzie stoi złoty anioł, obok srebrny wazon, a w nim sztuczne kwiaty, zaraz za nim muszla z Hiszpani, faktycznie zasady Feng Shui zajebiście zachowane. Pragnę ciebie Gieniuchna poinformować, że w Polsce też można to cudo kupić już od 1100-1290 PLN.
    Szkoda mi jest tylko Merda, który poległ za wyrażenie opinii o tym kiczu i Bartka za prawdę objawioną, dotyczącą Merda, daliście się chłopaki wkręcić, a gad był głodny, więc Was pożarł, wprawdzie Merda wypluł nie strawiwszy, ale modem już nie będzie.

    Viki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. he he Viki na gruponie były jakiś czas temu w promocji po niecałe 500 zł,

      Usuń
    2. he he myślisz, że Gienka ma swojego z grupona:)

      Viki :)

      Usuń
    3. O, cóż za zaszczyt mnie spotkał! Cały wpis na blogu jakby na mój temat...chociaż? nie, nie cały - i bardzo dobrze, bo ciężko znoszę sławę...
      Zasadniczo, w kwestii formalnej to Gad mnie zbanował tylko na Bagnie. na Moczarach, zgodnie z deklaracją Laury, wciąż mam aktywne konto. Nic to, że już tam nikogo nie ma i wisi do likwidacji... Forum, znaczy się.
      Najbardziej mnie boli (jednak, chociaż wstyd się przyznać...) to, że mam tabliczkę - "Zbanowany za chamstwo". Sam ban, tak samy w sobie, to pikuś; ale nazwanie mnie chamem, kiedy moje wypowiedzi (lubo czasem nieco złośliwe i impulsywne) nigdy nie przekraczały norm ogólnie przyjętych w Necie, to zakrawa na kpinę. Zawsze starałem się stosować do netykiety... Zdaję sobie sprawę, że moje posty (przynajmniej niektóre...), jak też słownictwo w nich zawarte mogło czasem odbiegać od języka szarej społeczności forumowej, ale to wynikało tylko z tego iż hobbystycznie pisuję opowiadania i takie tam teksty - stąd być może fonetycznie moja polszczyzna była cokolwiek wybujała, ale z całą pewnością nie było tam chamskich odzywek (a i wulgaryzmów jak na lekarstwo...). Skąd więc ten ze wszech miar krzywdzący wpis - "Zbanowany za chamstwo"?
      BZ

      Usuń
    4. Skąd więc ten ze wszech miar krzywdzący wpis - "Zbanowany za chamstwo"?
      ..
      Bartku, od dawna wiadomo że Gad Bagienny jak każdy wampir energetyczny, żywi się EMOCJAMI innych.
      Nie wszystko (jeszcze) wiadomo w tej kwestii, ale bez wątpienia ma taki kompleks, że przez kilkadziesiąt lat na słuzbie „u Niemca”, wycierała dupy starym Niemcom czując się zapewne poniżana i poniewierana, a teraz na starość zapragnęła odbic to sobie i wreszcie poczuć się tą lepszą w stosunku do biednych Polaczków. Do tego służy Bagno i inne jej siedliska!
      Tu nie ma znaczenia czy jesteś "chamem" i musiałbyś poczytać kim ja jestem .. hehe.
      Tu chodzi o to żeby Cię poniżyć, najlepiej publicznie!
      Żebyś się poczuł upokorzony tak, jak ona była upokarzana – ona tą energią żyje.. Twoimi emocjami!
      To dla niej taka wirtualna krew! Nie jesteś pierwszy, bo przez to przeszło setki jej "ofiar".
      Trudno było Tobie zarzucić że jesteś chory psychicznie, a "cham" to takie nieweryfikowalne za bardzo. Ze mną poszła daleko dalej!
      Plakietka Twoja jest po to żeby każdy wiedział, że coś tam za uszami masz, skoro trzeba Cie było aż wyrzucić z Forum, bowiem nie umiałeś się kulturalnie zachować.. hehe
      Rotacja Elfików jest tak duża że wkrótce niewielu zostanie tych którzy coś wiedza o przyczynach Twego odejścia, a i ci nie odważą się pisnąć.
      Tak to działa od pięciu lat i cel jest zawsze ten sam, choć metody Gada ewoluują.
      Pozdrawiam.
      Dominik.

      Usuń
    5. Pomimo wieku, wciąż mnie "dotyka" niesprawiedliwość. Niby wiem jaki jest świat, a jednak od czasu do czasu coś mi nadwyręży kręgosłup... Nic to, Baśka - jak powiadał Mały Rycerz.
      I pomyśleć, że jeszcze niedawno byłem: "Naszym Wielkim Pisarzem"! A teraz "Zbanowany za chamstwo". Krótka, oj krótka jest kariera na Bagnie - jeśli się chce być sobą. Albo co gorsza mieć ideały i wzorce moralne...
      Cóż, Elfy to przeszłość. Było, minęło... Czas wracać do swojego hobby. Mierne, bo mierne - ale przynajmniej wiem, że jak skopię tekst to wyłącznie moja wina.
      A Czytelnikiem Bloga pozostanę wierny - bo inteligentne toto ma teksty, a i rozbawić potrafi nietuzinkowo.

      BZ

      Usuń
    6. Bartku, Braciszek w swojej odpowiedzi do Ciebie, cudownie scharakteryzował gadzinę, która karmi się emocjami innych. Niech Ciebie nie boli owa plakietka bo to, iż nazwano Ciebie "chamem" cieszy najbardziej prawdziwych chamów i maluczkich ludzi, którzy sami są chamami, jak nimi nie są w życiu realnym bo tam są cisi i nie mogą odpyskować, takimi stają się w necie bo net jest anonimowy i wiele przyjmie, chociaż prawdziwie prawy człowiek wszędzie jest prawy i nikogo, kim nie jest nie udaje. Taką przypadłością zarażone są słabe i mierne jednostki, które w życiu codziennym są pomiatane i gdzieś muszą odreagować, a takie pole na odreagowanie znaleźli w necie. Bo cóż Ciebie obchodzi zdanie jakieś Laury, która sama przez wiele lat była nikim, a teraz zgrywa bogatą mężatkę z bogatym mężem Niemcem i dzieciątkiem przy kształtnej piersi, kiedy wiadomo, że owo bogactwo, jej wiek, mąż i dziecię to wytwór jej wyobraźni, co Tobie po zdaniu takiego księcia Norbusława I , który tylko na Elfach może być KIMŚ i tylko tam pod skrzydłami Gieniuchny takim się stał bo w całym necie zwykli jego użytkownicy, dawno wyrobili sobie o nim zdanie i przepędzali go z wszystkich for. Taki Dziadzia-Krzyś, też niejedno forum nawiedził, ale nikt nie pozwolił się jemu tak na tych forach panoszyć jak panoszy się u Gienki, albo Tosiu, który pisze tak, że aby jego zrozumieć, naprawdę trzeba wiele się domyślić co chciał swym pisaniem przekazać, myślisz, że miałby jakiś posłuch gdzie indziej? Tą listę nieudaczników życiowych mogłabym ciągnąć w nieskończoność bo elfie forum jest dla maluczkich nic nie znaczących ludzi RAJEM, to oni mają się tam czuć wspaniale i tak się czują i liżą dupę Gieni bo nigdzie w całym necie nie znajdą takiego forum dla wybranych nieudaczników, ,gdzie królowa tego forum ma ich pod swoją opieką i pozwala na chamskie traktowanie każdego mądrzejszego od niej i jej przydupasów. To według mnie jest powodem popularności elfiego forum i popularności Gienki, tego, że ludzie skrzywieni przez życie, mają tam swoje miejsce i czują się tam silni, mogą dokopać każdemu, kto jest lepszy od nich, czego w realnym życiu dokonać nie mogą, a takich skopanych przez życie jest i będzie wielu, wystarczy pociągnąć za odpowiednie sznurki, żeby marionetki robiły to na czym Gience zależy, a Gienka jest w tym mistrzynią.
      Dlatego też nie przejmuj się ową plakietką chama bo Braciszek oprócz chama był jeszcze psychopatą, zboczeńcem i Bóg wie jeszcze kim. Normalnie myślący człowiek wie swoje i nigdy nie pomyśli, żeś cham.

      PS. gdzie publikujesz swoje opowiadania i gdzie mogę je przeczytać?
      Też uwielbiam pisać takie różne opowiadanka, ale raczej piszę sobie i dla znajomych.

      Viki

      Usuń
    7. Anonimowość w necie jest tylko pozorna.

      Pozdrawiam.

      zerocin

      Usuń
    8. Viki, w sprawie tych moich tzw.opowiadań - podaj z łaski swojej adres mail, to przekażę namiary. A może zechcesz się pochwalić swoimi osiągnięciami i spróbujesz sił we wspólnym pisaniu? Jest taka stronka, IBK. Tam (między innymi) działam, zapraszam.

      BZ

      Usuń
    9. To dobry pomysł! Viki ma nadzwyczaj lekką klawiaturę i lubię ją czytać, a Bartka opowiadań nie czytałem, bo psychopaty , pedofila zboczonego co pasjami rozwala fora internetowe - na Bagno nie wpuszczali i poczytać nie dali ..:((
      Ale liczę na mały donosik na maila z adresem Waszej twórczości... pliiizzzz ;)
      Dominik

      Usuń
    10. Zasadniczo zapraszam na:
      pk70.blog.interia.pl
      www.opowiadania.pl
      www.interebook.pl

      BZ

      Usuń
  7. Viko, chyba masz rację, że to chyba chodziło o tego latającego bąka po poddaszu ha ha

    Pozdrawiam, Marycha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marycha, właściwie to jestem tego pewna bo książę Norboaław I, "zauważył" latającego bąka dopiero o 20:05, a wcześniej o 18:45 widział tylko ładną komodę, aniołka i wszystko ładne :)

      Również pozdrawiam Viki :)

      Usuń
  8. Merdevski przecież powrócił na bagnisko jakoś dwa-trzy dni temu .

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli ktoś chce pójść w ślady Krokodyla, to identyczne "dzieła" dostępne są na ebay: http://www.ebay.de/itm/Bilder-Leinwand-feng-shui-120x80cmXXL-5049-Alle-Wandbilder-fertig-gerahmt-/190598673927

    Nawiązując do myśli przewodniej artykułu - napiszę coś, co jest truizmem i o czym z pewnością wiedzą stali czytelnicy bloga... jednak mam świadomość, że docierają tu ludzie, dla których informacje o bagiennych zwyczajach mogą kojarzyć się z gatunkiem fantastyki popularno-naukowej. Otóż miałem możliwość, a w zasadzie przyjemność czytania postów Bartka i jego opowiadań. Rozmawiałem z Nim na bagiennym ShoutBoxie i... ani przez moment nie odniosłem wrażenia, że mam do czynienia z chamem. Wręcz przeciwnie. Niestety nie mogę tego samego powiedzieć o wielu innych użytkownikach bagna, którzy korzystając z parasola ochronnego nie mają skrupułów i dają upust swoim najgorszym instynktom.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gonzo, cóż się dziwić maluczkim ludzikom, którzy chcą się przypodobać swojej pani, która prym wiedzie w chamskich odzywkach. Na bagnie, chamstwem jest prawda i brak wazeliny, a lizodupstwo i kłamstwo jest normą.
      Małe pieski zawsze najgłośniej ujadają.

      Viki

      Usuń
  10. Czy Merdevski skamlał jak pies u bram bagiennej Gieni, tak jak ostatnio?
    Jeśli tak, to straciłam do niego szacunek, bo inteligencja do czegoś jest i zobowiązuje!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nasze dochody.
    Norbus32 » Czw 16. Maj 2013, 12:36
    Tutaj możemy ujawnić swoje dochody zeznanie podatkowe :)1 umiechbz0.gif] jak to robia politycy. Ja podaje swoje 1150zl wyplaty umiechbz0.gif] i zero przekretow.

    OdpowiedzUsuń
  12. No Gienia tego swojego bogactwa to chyba nie ujawni (śmiech)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy Internauta16 maja 2013 17:23

      A dlaczego ma tego nie zrobić. Kto to sprawdzi? Nikt. Jedyny Norbuś się wyłamał w bo myśli że reszta napisze swoje prawdziwe zarobki:) A reszta może wpisać co chce i tak nikt tego nie udowodni:)

      Usuń
  13. W ''Gieni Dystrykcie i każden ELF (czy to młody czy najstarszy) ma o tym pamiętać i podporządkować się !!''
    W Geni Dystrykcie kojarzy mnie się, źle z " Dystrykt krakowski (niem. Distrikt Krakau) - jednostka administracyjna Generalnego Gubernatorstwa od 26 października 1939 do 18 stycznia 1945".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak mi się też skojarzyło – wszak to Gieni NIEMIECKI „Distrikt Sumpf“, czego Gienia, wierna Narodowi Niemieckiemu - nie ukrywa.
      D.

      Usuń
  14. Taaaakkk abraz Feng shui ma kobita fantazję hahhhaaa . A roombę to ja mam 5 lat i wielki mi haaaalllllloooo jedna wielka szmira toto jest :(
    Bartek nie martw się napisem , on jest nadużywany już od listopada , w stosunku do fajnych i za inteligentnych według Geni elfów, też miałam ale potem napis mi zdjęto bo na głównej stronie watek założony zapraszający prze zbanowanego elfa oj nie za ładnie się prezentuje prawda?
    13

    OdpowiedzUsuń

Komu przeszkadza PRAWDA GŁOSZONA NA NASZYM BLOGU?
Już nie tylko Niemce nazywającej siebie LAURĄ a ostatnio ASIĄ, ale też pokoleniu jej naśladowców - również posługujących się KŁAMSTWEM I MANIPULACJĄ - coraz częściej w innych miejscach sieci!
Dokumentujemy i będziemy dokumentować ich DRAŃSTWA, a w szczególności - wykorzystywanie do niecnych celów ludzi z problemami psychicznymi i poszukujących bliskich dusz w sieci.
Dziękuję wszystkim wiernym Czytelnikom Naszego Bloga za wizyty i merytoryczne komentarze.
Wspólnymi siłami ograniczymy ten plugawy proceder!
Nie ma jednak na Naszym Blogu miejsca na komentarze zawierające:
- TEKSTY NIECENZURALNE,
- TEKSTY ZNIEWAŻAJĄCE INNYCH KOMENTATORÓW,
- OCZYWISTE KŁAMSTWA.
Takie komentarze lecą od razu w kosmos!
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Czytelników Bloga i nie zawsze się z nimi identyfikuję!

Pozdrawiam Czytelników i Komentatorów.
Wasz Brat Dominik.