poniedziałek, 15 maja 2017

Jaka Pani taki Kram – czyli ELYTA ELFÓW



No to kontynuujmy rozmowy w Krainie Elfów:

Ach cóż za faux pas popełniłem - chyba przeoczyłem... 
URODZINY KRÓLOWEJ... albo I NIE..

URODZINY LAUROASI BYŁY… albo… BĘDĄ – bo biedaczka nie tylko rocznika urodzin zapomniała od lat, to nawet dnia i miesiąca nie zna i podaje za każdym razem  inne..



Dość długo Laurasia trzymała się wersji swoich urodzin w sierpniu i pisałem już o tym tu:
Ale Boldusia wiedziała przynajmniej o jednym INNYM terminie - 18 kwietnia i już z samego rana nie omieszkała życzeń złożyć dość długich nawet, bo aż do końca posiadanej chwilowo WAZELINY.
Jakoś tam minął dzień urodzinowy i następnego dnia  (19 kwietnia) – jak widać – Laurasia PODZIĘKOWAŁA za TELFONY, SMS-y i życzenia urodzinowe na forum.. 
Za to wszystko PODZIĘKOWAŁA LAURASIA … BOLDUSI, bowiem watek urodzinowy składał się z JEDNEGO POSTA Z ŻYCZENIAMI – właśnie od .. Boldusi – PODOBNIE JAK CAŁA RESZTA!
W poprzednim wątku Naszego Bloga pokazałem Wam przedstawiając 100% dowody, że bagienna Królowa LaurAsia posługuje się głównie KŁAMSTWEM I MANIPULACJĄ
Jeszcze ciekawszym jest fakt, że pomimo iż przy każdej okazji LaurAsia zarzeka się że NIGDY Naszego Bloga – NIE CZYTAŁA, to nie ma cienia wątpliwości iż są w nim.... same KŁAMSTWA…a jak ją ktoś … broni to:
 
Tu do dyskusji włączył się merytorycznie i sensownie (co na Bagnie jest rzadkością!) – Bilbo
A Niemra bezczelnie, bez żadnej żenady – jak to ma w zwyczaju – ŁŻE!!
To pokaż niemiecka durnoto ten komentarz, który cię na Blogu bronił i nie został opublikowany z tego powodu? Żeby cię bronić – to taki desperat musiałby mieć jakieś argumenty na twoją obronę!! JAKIE???
Jakoś doprosić się nie mogę tego „posta” (chyba raczej komentarza!!) – co to LauroAsię broni i chętnie wejdę w polemikę z kimś, kto znalazłby argumenty na jej obronę..
Niestety nie ma ani jednego PRACOWITEGO i ODWAŻNEGO ELFIKA, który w 237 odcinkach znalazł by przecież jakieś choć jedno, malutkie moje kłamstwo i mi je pokazał!!>> .. niestety….  DUPA BLADA..
Po publikacji ostatniego wątka Bloga, na Bagnie zawrzało, a LaurAsia wznowiła mailowe ponaglanie biednych Krasnoludków o chwalebne posty na jej temat i tępiące tego niedobrego Brata Dominika -  o czym napisała mi m.in. ta Elfinka i Nasza Czytelniczka:
Gestapowiec … już Cię lubię…


Zauważyłem już czas jakiś temu, że im głupsze posty ku czci Królowej pisze jakiś Krasnoludek Niemiecki – tym większe ma szanse awansu w bagiennej hierarchii – stąd im mądrzejszy Elf - ale bez wazeliny – tym NIŻEJ jest ceniony..
Zajrzyjmy więc na Bagno aby skonfrontować realia z wynurzeniami tamtejszych skrzatów zapędzonych mailami do pisania DOBRZE O LAURASI I BAGNIE.
No i zobaczmy KTO konkretnie dostał POPĘDU po otrzymaniu maila od Laurasi
Ostatnio do lizania Laurasi od zadniej strony – pierwsza jest Boldusia doskonale wiedząca że kłamstwa na temat Bloga Brata Dominika - to miód na serce Laurowe….                                                                                                                      

Więc powiadasz Boldusiu, że to „same kłamstwa”..?
I że „zaistniał tu taki przypadek że wpis zmanipulowano” i że „nic Ci się nie zgadza?”
A mogłabyś tak chociaż JEDNO takie KŁAMSTWO pokazać?? Tak Cię PROSZĘ >> POKAŻ! Chociaż jedno … małe … malusieńkie.. tycie - tycie
Nie możesz? A piszesz że „zaistniał przypadek” na Naszym Blogu? JEDEN?????
Qrwa….. tu jest Boldusiu PIĘĆ I PÓŁ TYSIĄCA takich przypadków w postaci waszych popisów i przez PIĘĆ LAT SIĘ NIKOMU NIE UDAŁO ZNALEŹĆ ZMANIPULOWANEGO, a Ty majaczysz że „TU ZAISTNIAŁ”??? I „CI SIĘ NIE ZGADZA”????
Boldusiu – uczyła mnie moja babcia, że jak nie mam żadnych argumentów na obronę swoich wypowiedzi, to nie powinienem się wypowiadać wcale , bo od razu poznają – ŻEM GŁUPI!!
Żal, że Twoja babcia Cię niczego nie nauczyła..
A tu jeszcze lepszy ARTYSTA:


Chłopcze… jakby Cię tam zwać - Jimmy, czy Francik - (albo jeszcze inaczej)
- siedzisz na tej podlaskiej wsi i GŁUPIEJESZ coraz bardziej , mimo że czterdziecha ci przeskoczyła!!!
Wziąłbyś się za coś pożytecznego, zamiast bredzić - jak niedorozwinięty idiota//;/
Tyś się chciał ZAREJESTROWAĆ na Moim Blogu? JAKO KTO? ADMIN ??
Więcej się musisz nauczyć, niż potrafią twoje psy - o tym „co to jest Blog!”
No i musisz dać do celów rejestracyjnych (obowiązkowo) - takie dane jak to :
- czy  używasz skarpet czy onuc?
- czy się myjesz i dlaczego tak rzadko?
- czy śpisz razem ze swoimi psami, czy one razem z Tobą
- nr buta (nie psa tylko Twój!) – osobno lewego i osobno prawego!!
- itp. bo przecież piszesz jak napity: 
  „dużo danych osobowych potrzebne przy rejestracji na tego bloga”.

Ogarnij się chłopaku i nie rób z siebie sługusa, który na gwizdnięcie pisze takie bzdury – byle Niemra Cię pochwaliła.
Aha –  NIGDY nie byłem „współzałożycielem” żadnego forum, więc miarkuj co Ci się uroiło  w Twojej głowie, a co pochodzi z realnego świata - kto tu ŁŻE i czy aby na  pewno jest to Brat Dominik z Bloga. Walcz o siebie.. Jimmy!!
Kolejna w kolejce wazeliniarzy ustawiła się .. Marzenka – pasjonatka sił nieczystych , wampirów itp.

Tu muszę przyznać, że Marzenka trafiła w sedno rzeczy i przyznaję się iż pod osłoną nocy, jak jaki WAMPIRZ - zakradam się do tej niemieckiej wsi Edermünde, opodal Kassel w Hesji, aby się wspiąć do Laurasi na poddasze i zdradziecko spijać jej krew, oraz wysysać z niej zdrową, aryjską energię:

Dalej w kolejce …następna Świeżynka-Madzia wydaje swoja diagnozę opartą o miłosierdzie chrześcijańskie i współczucie:

Ach Madziu – nie pisałabyś tego, gdybyś wiedziała że socjopaci nie znają uczucia empatii, czy chociażby współczucia.., a Twoja Laurasia - to podręcznikowa socjopatka.
Zresztą sama przyznajesz że piszesz o czymś, o czym pojęcia nie masz – czyli o Blogu!
Gdybyś bowiem mocno zaangażowała swoje szare komórki do pracy, to dostrzegła byś absurdalność treści tego posta:

Twoja Pani pisze w nim bowiem, iż (cyt.): „KŁAMSTW NIE CZYTAM”
Czy Ty też myślisz Madziu, że aby rozpoznać KŁAMSTWO – trzeba go......... NIE czytać??

Ale to to jeszcze nic w porównaniu z tym ŚWIĘTOJEBLIWYM MANIAKIEM!!

Mareczku… azali zapomniałeś Ty o Bogu i jego przykazaniu dla Ciebie??
>> „Nie mów fałszywego świadectwa przeciw bliźniemu swemu”.<<

Jezus zapowiedział Ci sąd, na którym będziesz musiał się rozliczyć z każdego Twojego słowa:
 “A powiadam wam: Z każdego bezużytecznego słowa, które wypowiedzą ludzie, zdadzą sprawę w dzień sądu. Bo na podstawie słów twoich będziesz uniewinniony i na podstawie słów twoich będziesz potępiony.
(Ew. Mt 12,36-37).

A Ty co robisz BEZBOŻNIKU?? Łżesz jak pies i bredzisz o jakichś … „bajkach”!
Zarzucasz mi że mam gorsze forum niż ktoś, a nie chce Ci się sprawdzić że:
NIGDY NIE MIAŁEM ŻADNEGO SWOJEGO FORUM!!
Pacnij się profilaktycznie w tą łysą glacę, a może się nawrócisz do PRAWDY!!
Dobrze Ci napisała Sara , abyś modlił się o zdrowie , bo z rozumem to raczej przegrana sprawa!!

Sara w całym tym gronie niemieckich skrzatów, zdaje się wyraźnie wyróżniać z tego towarzystwa - kojarzeniem ludzi i faktów i rozumiem że nie znając mnie – nie wypowiada opinii o mnie, ale ja mam do Niej APEL:
 – Saro… co Ty jeszcze robisz w tym niemieckim Bagnie? Jest tysiąc polskich Forów z czego setka przyzwoitych, pełnych humoru i zabawy.
Każdy tu dzień Twój - jest bezpowrotnie stracony!!

Posty hym’a4444 i Toma68 i pozostałych - pominę, jako nic nie wnoszące do sprawy.

Przyznam Wam się jednak że od dawna hobbystycznie param się socjologią i niemieckie Bagno pełne polskich Krasnoludków – jest doskonałym poligonem w tej dziedzinie.

Czy zauważyliście że najbardziej przegranej sprawy ich Królowej, bronią te Elkfiki których zaszczyciła kolorowymi kubraczkami:

- Admina (Boldusia40)
- Zasłużonego (Jimmy)
- Moderatora (Marek)
Bagno Laurasi to również doskonały test na inteligencję i samodzielność Elfików:  
– ludzie błyskotliwi i rezolutni, błyskawicznie orientują się gdzie trafili i zazwyczaj znikają
- ludzie średnio rozgarnięci, nie chcąc lizać od tyłu odwłoka Królowej - musza dostać ostro po łbie za nieposłuszeństwo, albo wręcz plakietkę „CHAMA” - aby zapaliła im się czerwona lampka.
- nierozgarnięte durnie o dalece rozwiniętej służalczości - potrafią siedzieć tam latami cierpliwie znosząc wszelkie upokorzenia, straszenie, reprymendy itp. – no, chyba że są wiernymi sługami swojej Pani i o wazelinie nie zapominają

Napisał na Naszym Blogu Piotr (nick Belial71) - stary weteran formowy, co to niejedno forum poznał, a i na Bagnie Laurasi (ówczesne jej imię „Gienia”) – moderował. Z nim tez Laurasia próbowała swoich sztuczek, ale .. niedługo!


Co ciekawe większość bagiennych skrzatów  - woli osobiści wyważać (jak przyjdzie  pora) - drzwi do tajemnic Lauroasi, pomimo że dawno zostały zdemaskowane i opisane – również na tym Blogu..

Pozdrawiam wszystkich moich Czytelników a w szczególności Elfików.





C.D.N.

Wasz Dominik


17 komentarzy:

  1. Jak tak patrzę na posty elfów to widzę siebie z przed kilku lat .
    Szanowni forumowicze forum " Rozmowy w Krainie Elfów " nie wierzcie Laurze to podstępna stara baba , która nienawidzi Polaków / nie jeden raz z nią miałem spinę o Powstanie Warszawskie , wojnę 1939 roku .Kazała tak KAZAŁA mi zapomnieć i wybaczyć Niemcom !!!!!! Nie wierzcie w jej przyjaźń bo to farsa .Będziecie tolerowani dopóki nie będziecie mieć własnego zdania lub dopóki będziecie jej w jakiś sposób potrzebni . Potem skończycie z łatką " Zostałem zbanowany za chamstwo " Co jeszcze macie możliwość zostać narkomanami , rozwodnikami , złodziejami , wyłudzaczami , zdrajcami , pedofilami itd. Wiem bo przez to wszystko przeszedłem i nie tylko ja zapewne 99,99% piszących na tym blogu. Ten blog nikogo nie szkaluje / ja też tak kiedyś myślałem / opisuje tylko prawdę i to jak larwa Wami manipuluje jak kłamie. Ona ma kilka profili na swoim forum i przeskakuje z jednego na drugi w miarę rozwoju sytuacji na forum. W ukrytym przed większością forumowiczów dziale wiekszość z Was jest opisywana jako ludzie , których nazwy podałem wyżej . Kiedyś na Elfach uzyskałem pomoc prawdziwą pomoc finansową od ówczesnych forumowiczów co się stało później ? Larwa zbanowała tych ludzi , którzy mi pomogli i próbowała sobie przylepić łatkę dobroczyńcy co oczywiście było nieprawdą.Wasze PW jest doskonale kontrolowane przez larwe. Życze Wam elfiki szybkiego otwarcia oczu .

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam!

    Odnośnie banowania... taka Laurasi parodia i Laurasiu, tylko nie kłam elfików, że to są podrobione screeny, bo to są screeny z Twoich forów i wielu te screeny widziało w takim właśnie oryginale.

    Zwróćcie uwagę na to co zaznaczyłam w czerwonych ramkach:

    https://www.hostmat.eu/images/04360185158696312913.jpg
    https://www.hostmat.eu/images/75900144232427750196.jpg
    I tu perełka z 2014 roku :)
    https://www.hostmat.eu/images/26433099240684401348.jpg

    Skojarzyła mi się taka zabawa z dzieciństwa z kwiatkiem i wyrywaniem płatków... lubi, nie lubi, zbanować, nie zbanować.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam już słów na tę parszywą niemrę!
    Jak ma szczelność, wysyłać mi jeszcze zaproszenie?
    Po tym jak nakłamała na mój temat, wyzwała od szmat, pijaczek, chamek i nie jestem w stanie przypomnieć sobie wszystkiego, jakich jeszcze epitetów użyła względem mojej osoby ale za co po latach przeprosiła... po to aby znów wyzwać.
    Psychicznie chora, bo kto normalny by się tak zachowywał?
    Link zakryłam, bo z tego co sobie przypominam, nie publikujesz Bracie linków do jej forum.

    To jest screen zaproszenia jaki otrzymałam od Laurasi:

    https://www.hostmat.eu/images/57556284628854752062.png

    I kto tu jest chamem? Włazisz na czyjeś forum i "dyskretnie" wysyłasz zaproszenia?
    Trzeba mieć tupet prawdziwego chama co słoma z butów wystaje aby tak postępować!

    Podła i fałszywa babo, w końcu treść zaproszenia zmieniłaś, może po ostatnich wpisach Userów na tym czymś co uważasz za forum? :)

    Dodam, że po wpisach nowych Userów u Laurasi, wielu nawet nie rozumie o co w tym wszystkim biega ale czy z drugiej strony, nie potrafią samodzielnie myśleć?
    Może dlatego idioci(pomijam wyjątki, których i tak nie rozumiem co tam robią), trzymają się idiotki, bo sami nie są w stanie sobie poradzić a wkupie zawsze raźniej i kupy nikt nie ruszy. xD

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. "nie potrafią samodzielnie myśleć?"...
    no wlasnie!
    Zastanawiam sie czy Wy wszyscy nie potraficie ?
    Nie rozumiem jak czlowiek "myslacy" nie zauwaza i daje soba manipulowac!
    Sorki...ale nie rozumiem tego!
    A teraz "gorzkie zale" do kogo? do czego?...Toz to ZENADA!
    A gdze byly wczesniej Wasze "szare komorki"..na urlopie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowa (z 24 maja 2017 23:30) - obleciałeś jak widzę wszystkie niemal okoliczne fora i nigdzie też nic nie zwojowałeś, ani nie zabawiłeś długo, podobnie na Bagnie gdzie Twój pobyt skończył się nieciekawie - jak chodzi o formę pożegnania Cię.. w stylu stosowanym przez Ferdynanda Kiepskiego… hehehe.
      Więc na Twoim miejscu nie martwił bym się tak o "cudze... komórki" ;)

      Usuń
    2. Bez przesady...raptem 3-fora;) ...( rejestrowalam sie z czystej ciekawosci) i po pobieznym rozejrzeniu sie ...szybko uciekalam w taki sposob jaki byl mozliwy na danym forum. Jestem na jednym i tak zostanie.
      Niemyslacy....ktorzy wciaz wracaja na bagno (w jakim celu?..nie wiem?)
      Przeciez wystarczy poczytac tylko pare postow aby mozna ocenic i wyczuc intencje.
      Jak mozna dac sie zmanipulowac przez jedna chora adminke?...to pozostanie dla mnie zagadka.
      Wiec ...elfiki ze slaba psychika ...lepiej zamknac kompa i pojsc na spacer.

      Usuń
    3. Ja na bagno wróciłem jako kobieta. Dlaczego ? bo mnie adminka upodliła a potem zbanowała tylko za to, że miałem rację. Teraz jestem tam pod damskim nickiem i czasem nawet coś napiszę (dla niewzbudzania podejrzeń) ale nie pisanie jest moim celem lecz obserwacja.

      Usuń
  5. Anonimowy, z całym szacunkiem lecz czy ja chcę otrzymywać od niej zaproszenia i z resztą, po co te zaproszenie, jak i tak nie wpuści mnie na na bagno? I zauważ, że są osoby myślące, bo jakbym nie myślała, to może bym skorzystała z zaproszenia i weszła lecz wiem po co jest te zaproszenie. Po to abym tam weszła a ona znów napluje na moją osobę publicznie, wymyślając jakieś kłamstwo, tak jak to zrobiła lata temu. Ona szuka sensacji, dla swoich elfików, aby miały o czym pisać i żeby coś się działo. Nikogo nie zaprasza dla samej bytności na bagnie.Ta niejaka Boldusia40, napisała coś w komentarzach u niej, że piszemy o jej pani z zazdrości. Zazdrości czego? Tego, że siedzi na łasce syna, że nie ma nikogo bliskiego oprócz kotów, że piszą w większości na bagnie klony laurasi, że prowadzi najzwyklejsze forum, jakich istnieją miliony w necie? No czego jej zazdrościć pytam?
    Dawno nie mam nic z nią wspólnego i z jej bagnem lecz ona sama wiecznie się przypomina, jak niezamknięty koszmar!
    Jak tak bardzo się o to prosi, to wejdę i rozwalę w końcu te bagno i nie pomoże jej żadna kopia bazy danych ani serwisanci, bo potrafię, wystarczy że wpuszczę swego bota, tylko czekam aż całkowicie wyprowadzi mnie z równowagi. Wtedy to dopiero będzie żal, żenada, gorzkie żale i wszyscy zrozumieją, że w końcu laurasia się doigrała.
    I żeby nie było, że się laurasi grożę, bo nie robię tego. Jedynie ostrzegam, bo mam dość jej postępowania. Niech zniknie z moich oczu, to dam jej spokój.

    Pozdrawiam- hogan

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy jak to wygodnie pisać pod osłoną anonimowości . Że żenada ? nie widzę tu nic żenującego myślącego człowieka też można zmanipulować .No chyba że uważasz 90% czytelników tego bloga za ludzi , którzy nie myślą. Otóż właśnie oznaką myślenia jest po pewnym czasie zauważyć co się dzieje i wyjść z bagna . Coś czuję że jesteś kimś z bagiennej elyty skoro nie rozumiesz do kogo ludzie tu piszący mają pretensje .
    A co do zaproszeń to larwa też mi na maila przysyłała co drugi dzień . W końcu jej napisałem że nie życzę sobie i nie wrócę na bagno. Napisała mi : Piotrek wracaj przecież nie można gniewać się cały czas " . No bezczelna ale to była ostatnia wiadomość od niej i mam spokój.

    OdpowiedzUsuń
  7. He, he, przypomniałeś mi o czymś Piotrze, że po namowie Andrzeja(Anda, starego weterana i wyjadacza u laurasi) i przy okazji dla spełnienia tego, czego oczekiwałam od laurasi przez dwa lata(przeprosin) weszłam oficjalnie(bo bywałam pod ukryciem w wiadomym celu, chęci otwarcia oczu elfikom i wyciągnięcia ich z bagna w jak największej ilości, nic nie rozumiejących z tego co się tam dzieje) i co?! Było fajnie i miło przez bodajże dwa dni aż laurasia w swoim zwyczaju, znów mnie bez podstawienie wyzwała i zbanowała za chamstwo. Tylko, że ja nie zdążyłam nawet żadnego chamstwa zrobić, bo po zbanowaniu oni jechali po mnie jak po łysej kobyle a ja nie miałam żadnej możliwości, czegokolwiek odpisać. Jedynie ponoć odpisywałam na komentarze z innych kont(tak znajomi mnie poinformowali)ale kto był rozsądny, to wiedział, że to laurasia za mnie posty pisze lub jej podwładni pod innymi nickami. Ot i cała prawda o postępowaniu laurasi, bo tak robi z każdym. Na maile moje, laurasia nawet nie odpisuje, jak napiszę aby się w końcu odwaliła, bo prośby nie pomagają.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. http://bulgaricus.pl/forum/showthread.php?tid=870&pid=43690#pid43690
    Jeszcze tam baby nie było ? i tu się mylisz. !

    OdpowiedzUsuń
  9. Na jednym z forów dla niepełnosprawnych jest OSTRZEŻENIE o naszej LauroAsi i jej bagnie:

    "Chciałbym wszystkich ostrzec przed pewną osobą która niedawno zalogowała się na OFONie . Ukrywa się pod bardzo ładnym nickiem ale nie dajcie się nabrać . Dostaniecie na priv zaproszenie na jej forum . Zanim się tam zalogujecie poczytajcie trochę o tej osobie i jej forum . Joanna N loguje się na wszelkich forach i zaprasza na swoje o też bardzo ładnym tytule . Uważajcie bo to kawał mendy która niejednemu napsuła dużo krwi"

    Więcej (cały wątek o tym) znajdziecie pod tym linkiem:
    http://www.ofon.net/uwaga-ostrzezenie-t19420.html

    Do roboty na tym forum była zagoniona też przygłupia bodusia, a jakże:
    http://www.ofon.net/dzie-dobry-t19341.html

    Natomiast leniwa LauroAsia ma pretensje do tamtejszych adminów:

    "Klansman nie chodzi o to ze to jest forum dla niepelnosprawnych, chodzi o to, ze ani zaden admin, ani zaden moderator nie odpowiedzial na moje pytanie, a chyba sam wiesz ze na wszystkich normalnych forach kazdy ma od razu PW."
    http://www.ofon.net/witam-t19342.html

    Ups... Czyżby zdawała sobie sprawę z tego, że jej bagienko (wyschnięte już zresztą) jest nienormalne? hehehe
    Co za hipokrytka i kłamczucha! bleee...

    OdpowiedzUsuń
  10. To dobrze czy źle, że czytając to, ze śmiechu oplułam monitor? :D

    Co do Boldusi, ja też kiedyś taka byłam...Tylko mi powoli lampka z zielonej, zaczęła zmieniać kolor na pomarańczowy, potem czerwony aż w końcu przybrała kolor wykur**ście czerwonego.
    Nie pamiętasz? ;)
    Każdy się obudzi.Kiedyś.

    Co do Jimmiego.
    A więc...
    Aaaa nie lepiej nie :D
    Dobrze że posiada psy...co dwa mózgi to nie jeden.

    Z Marzenką to nawet bym dysputę podjęła, bo takie kliniczne przypadki mnie bardzo interesują :)

    Ogólnie mogę napisać jedno z własnego doświadczenia.
    Niewinne ofiary dowiadują się o twoim jakże złym,perfidnym,oczerniającym i zabijającym radość, miłość i tęczowość Asieńkowego serduszka, z Bagna.
    Pieją peany,bronią pazurami,łokciami,piętami honoru jakże przeuroczej pańci z miodowymi stópkami,idealnymi do całowania i lizania, nawet nie czytając o co chodzi....
    Później z ciekawości zaglądają na tego bloga, z oburzeniem czytają, czytają, coś tam im świta, łączą ---> fakty po czasie....
    Zaczynają obserwować, eksperymentować...
    I wszystko się zgadza.

    Oczywiście nie dotyczy to dupolizawek.
    Oni mają ten mięsień - język oczywiście, tak już wytrenowany że w bagienku ustoją i parę lat. Nawet jeśli kilka razy się potkną, od razu uruchamiają ten jakże silny mięsień i "Króloffa" im łaskawie wybacza.
    Oj rozpisałabym się, ale szkoda mi klawiatury.

    Każdy przyjdzie po rozum do głowy :)

    Dobrze że dalej prowadzisz Bloga :)

    MaLena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawno nikt tak celnie nie ujął tego kim są Bagienne Krasnoludki, jak zrobiła powyżej MaLena. Nikogo tu nie deprymuję, bo sam nim byłem dość długo a nie jest wstydem błądzić , lecz w błędzie tkwić kiedy już wiemy że zbłądziliśmy na tereny chorej socjopatki, która chce żyć wirtualnie naszym kosztem..;/
      Powyższy komentarz MaLeny uświadomił mi - że pora na kolejny odcinek Naszego Bloga, bo na Niemieckim Bagnie wciąż dzieją się rzeczy, ani miłe ani Polakom przyjazne.
      Pozdrawiam MaLenko..;))

      Usuń
    2. Pozdrawiam MaLenko... to prawda... każdemu się w końcu czerwona lampeczka
      zapala :)

      Usuń
  11. No i gdzie ten nowy odcinek? :)
    Tylko nie wykręcaj się brakiem czasu i co z tą Boldusią, bo widzę, że w logo forum już tylko Laurasia zaprasza.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biję się w piersi gumowym, młotkiem..:((
      Będzie odcinek specjalny w tym tygodniu na bank..
      A o Boldusi kolejny
      Sorry.. za opóźnienia..:))

      Usuń

Komu przeszkadza PRAWDA GŁOSZONA NA NASZYM BLOGU?
Już nie tylko Niemce nazywającej siebie LAURĄ a ostatnio ASIĄ, ale też pokoleniu jej naśladowców - również posługujących się KŁAMSTWEM I MANIPULACJĄ - coraz częściej w innych miejscach sieci!
Dokumentujemy i będziemy dokumentować ich DRAŃSTWA, a w szczególności - wykorzystywanie do niecnych celów ludzi z problemami psychicznymi i poszukujących bliskich dusz w sieci.
Dziękuję wszystkim wiernym Czytelnikom Naszego Bloga za wizyty i merytoryczne komentarze.
Wspólnymi siłami ograniczymy ten plugawy proceder!
Nie ma jednak na Naszym Blogu miejsca na komentarze zawierające:
- TEKSTY NIECENZURALNE,
- TEKSTY ZNIEWAŻAJĄCE INNYCH KOMENTATORÓW,
- OCZYWISTE KŁAMSTWA.
Takie komentarze lecą od razu w kosmos!
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Czytelników Bloga i nie zawsze się z nimi identyfikuję!

Pozdrawiam Czytelników i Komentatorów.
Wasz Brat Dominik.