wtorek, 2 maja 2017

Uderz w stół, a odezwie się Załgana Niemka!

Hahaha


Wiedziałem!!






Wiedziałem, że jak w eter pójdzie trochę PRAWDY o Bagnie i jego Królowej – ta ostatnia musi uruchomić jak zawsze - kampanię KŁAMSTWA I MANIPULACJI FAKTAMI – prymitywną - bo prymitywną, ale tu działa TEN SAM MECHANIZM, co u wyznawców Sekty Smoleńskiej, których łatwo jest przekonać że Tupolew leciał sobie przez trzy kraje z wiszącą u skrzydła ruską bombą termo-baryczną – tak wyglądającą w przybliżeniu i nikt tego nie zauważył:
Zobaczywszy bowiem Nasze poprzednie wpisy na Blogu, w głupocie swojej uznała Larwa, że stara metoda KŁAMSTW I MANIPULACJI ze mną też się sprawdzi  - choć przez 236 odcinków Naszego Bloga i 4,5 roku - się nie sprawdziła.
Żeby było jasne! - Nasz Blog nie jest przeznaczony dla przeciętnego Krasnoludka z Niemieckiego Bagna – ten i tak musi swoje lata odsłużyć, po czym przestanie być dla swej Pani użyteczny i sam pójdzie w odstawkę!
JEST PRZEZNACZONY DLA KRASNOLUDKÓW ROZUMNYCH – bo i tacy są na Bagnie, ale zazwyczaj krótko!

A LarwoAsia swoim zwyczajem wydaliła z siebie taki zestaw:


No to przyjrzyjmy się Laurko/Asiu – jak to naprawdę jest z tym – o czym  piszesz..

Zobaczmy zatem czy po wyciśnięciu z tego ŁGARSTW – coś tam pozostanie??


>Brat kiedy został wyrzucony z mojego forum (z hukiem!)<


Uuuu… Z HUKIEM?

 
ŁŻESZ „LAURO/ASIU”:
Ja z Twojego Forum wtedy, kiedy ono świeciło jeszcze blaskiem i roiło się od rozumnych Userów – widząc że to raczej przegrana spawa, odejść postanowiłem już w marcu 2012 r. ale wtedy mnie jeszcze uprosiłaś bym został i … zostałem:

Działałem jeszcze na Twoim Forum przez kilka miesięcy pisząc z wieloma fajnymi Userami którzy tam jeszcze gościli wtedy, oraz przygotowałem do zabawy na Forum m.in. Mariannę  i Bogusia Kaminiaka, aż w połowie października 2012r. drobnym incydentem z chwalebnym wierszem na twoją cześć, niczym dla Stalina – dowiodłaś mi ostatecznie - że Tobie nie chodzi o zabawę ludzi,  ale o to aby twoje chore EGO było ciągle karmione lizaniem ci starej dupy, ale też upokarzaniem ludzi, manipulowaniem nimi, wyrzucaniem ich jak zużyte zabawki i wszelką podłością.

I wtedy Ci proroczo napisałem że Forum zmierza ku staniu się Bagnem, a mnie tkwienie w bagnie nie interesuje!  I TAK SIĘ STAŁO!!
Nie kryłaś nadal że zrobiłem wtedy dla Twego Forum wiele i znowu mi DZIĘKOWAŁAŚ:
Pomiędzy 15 a 19 października próbowałaś mnie jeszcze zatrzymać, ale już nie było takiej możliwości:

I co .. Asiu-Laurko? Nadal twierdzisz że wyrzuciłaś mnie z twojego Forum z HUKIEM? Czy ten HUK to były Twoje PROŚBY - abym jednak nie odchodził i twoje PRZEPROSINY pod moim adresem??
ZWYCZAJNIE ŁŻESZ!!!



 No to zobaczmy co tam spłodziłaś dalej:

>za to ze za moimi plecami kombinowal 
jak mi rozwalic forum<

Skoro jak ŁŻESZ „kombinowałem” aby ci to forum „rozwalić” - to może wytłumacz jak można forum – ROZWALIĆ, co to jest backup, oraz dlaczego go NIE ROZWALIŁEM - skoro przez kilka tygodni byłem WYŁĄCZNYM ADMINISTRATOREM na Twoim Forum (mogąc z nim zrobić co bym zechciał) – a po powrocie nie ustawałaś w podziękowaniach dla mnie, że oddałem Ci Forum w stanie lepszym - jak przejąłem i było w szczycie swej świetności o której teraz możesz tylko pomarzyć:

ZWYCZAJNIE ŁŻESZ!!!

Co dalej zełgałaś?

>zalozyl o mnie i o forum bloga i oszukuje tam ludzi<

Oooo… „oszukiwanie ludzi” to POWAŻNA SPRAWA i myślę że jak stawiasz takie zarzuty to wiesz gdzie i kiedy na Blogu - kogoś oszukałem? 
Bo jeżeli nie wiesz – to nie wskażesz (możesz na Blogu), a wtedy to będzie znaczyło że co oczywiste:
ZWYCZAJNIE ŁŻESZ!!!

Dalsze Larwowe wypociny:

>wyrywa z kontestu zdania i doprawia co mu pasuje 
zeby mnie zniszczyc i zeby zniszczyc moje forum.<

Niemro załgana – czy nie mogłabyś kiedyś napisać CHOĆ JEDNEGO PRAWDZIWEGO zdania??



Masz do wyboru 236 wątków mojego Bloga a w nich PONAD PIĘĆ TYSIĘCY skanów (w większości z Twojego forum) – dlaczego przez blisko PIĘĆ LAT nie pokazałaś choćby jednego - który byłby w jakikolwiek sposób zmodyfikowany, jak chodzi o treść – czyli wyrwane zdanie, wprawiony tekst czy obrazek czyli coś co mi ZARZUCASZ??
Ja ci odpowiem dlaczego – bo…
ZWYCZAJNIE ŁŻESZ!!!

Dalej jak poprzednio:

Caly czas siedzi na moim forum różnymi nickami 
- ten czlowiek nie ma co robic.

Wygląda na to że jesteś LaurkowaAsiu jeszcze głupsza niż sądziłem, a ja się tą głupotą doskonale bawię i tylko Krasnoludków mi żal - jak patrzę na tą tresurę.
Ja mam znacznie ciekawsze życie - niż siedzenie po uszy w twoim śmierdzącym Bagnie!!
Jeżeli piszę nieprawdę – TO DLACZEGO przez te 4,5 roku NIGDY nie dałaś choćby jednego dowodu, że tam byłem jakoby w ukryciu „pod różnymi nickami”.
Ja ci odpowiem dlaczego – bo…
ZWYCZAJNIE ŁŻESZ!!!

No i perełka hipokryzji niemieckiej:

Nie wierzcie w to co on tam pisze - to same klamstwa !!!

LaurowaAsiu – zapamiętaj sobie raz na jutro, że ludziom (przynajmniej tym zdrowym na umyśle) - nie da się NAKAZAĆ w co mają wierzyć, a w co nie!! 
Wiara budzi się w człowieku na skutek wewnętrznego przekonania, opartego na sytuacjach i faktach zaobserwowanych, albo przeczytanych. Rozumni ludzie potrafią kojarzyć związki przyczynowo skutkowe – co naukowcy nazywają MYŚLENIEM!

A ty co? ZWYCZAJNIE ŁŻESZ!!! jak najęta i w JEDNYM KRÓCIUTKIM POŚCIE zmieściłaś tyle KLAMSTW i  BREDNI że powinni Cię wpisać do Księgi Rekordów Guinnessa!! Zrób tak – może .. pomoże:
Żeby nie było że dalej może piszesz coś sensowniejszego – czytajmy dalej:

(scan ten skróciłem, ponieważ jest za długi i zabrałby za dużo miejsca na Blogu,
ale KAŻDY może go sobie w całości obejrzeć na Laurowo-Asiowym Bagnie)
Dlaczego ty niemiecka KŁAMCZUCHO nie masz odrobiny wstydu aby próbować robić ludziom galaretę z mózgu – przecież to nie są idioci (przynajmniej nie wszyscy!) i potrafią kojarzyć!
PRIMO: cytat który wywlokłaś z archiwów zbanowanej prze ciebie userki o nicku Mgiełka. Pochodzi z Jednego postu a nie WIELU (jak kłamiesz)!
SECUNDO: post ten został napisany w wyniku TWOJEGO OSZUSTWA, bowiem OSZUKAŁAŚ Userkę Mgiełkę - że KTOŚ kogo Ona szukała i miała z nim porachunki – to jestem RZEKOMO JA.. w efekcie TWOJEGO OSZUSTWA na Niej - pisała ona o ten post z myślą o kimś zupełnie innym, a Ty jak zwykle zacierałaś ręce - że tak Ją pięknie ogłupiłaś i jak zwykle cudzymi pazurkami załatwiasz swoja intrygę!
TERTIO - TO BYŁO CZTERY LATA TEMU!!
Tobie jednak OSZUSTKO mało było tego i po upływie 4 lat SFAŁSZOWAŁAŚ DATĘ I NADAWCE POSTU i wstawiłaś ponownie ten post podszywając się pod Mgiełkę - bez jej wiedzy I zgody.
O TUTAJ:

Mgiełka szybko, bo w tym samym wątku zareagowała na Twoje FAŁSZERSTWO, ale o tym już OSZUSTKO nie wspomniałaś?? To jej post:

Dostała za to Mgiełka BANA , oraz gustowną plakietkę CHAMKI, co wielu niepokornym się zdarzało, a nawet osobistym Przydupasom, bo Larwa za nieposłuszeństwo karze okrutnie!


Post wyciągnięty teraz przez niemiecką Królową Krasnoludków pochodzi  sprzed ponad 4 lat, jakoś z 2012 roku – zresztą napisany w wyniku OSZUSTWA LarwoAsi - więc  nie dotyczący mnie jako Brata. 
W 2016–tym Larwa go sfałszowała i podszywając się pod Mgiełkę opublikowała, a po raz kolejny opublikowała na Bagnie 30 kwietnia 2017 r. tak bardzo jej się podobał – mimo że zawarta w nim agresja tak naprawdę była wywołana przez  kogoś innego.
Liczę na to, że pomimo iż wynika to już z analizy publikacji tego postu -  Mgiełka która pisze od dawna na Forum którym administruję – zechce jako jego autorka - napisać w komentarzach tego Bloga opinie na temat mojej tu prawdomówności.

Jedno jest pewne:
TĄ MANIPULACJĄ - LARWA BAGIENNA UDOWADNIA ŻE 10 LAT MANIPULOWANIA LUDŹMI NIE POSZŁY NA MARNE I JEST GENIALNĄ MANIPULANTKĄ!!
(- nie tak jednak genialna, abym nie umiał Niemry rozszyfrować - bo na to jest  ZA GŁUPIA!)

Sprawdzajmy wiec dalej czy aby gdzieś LarwoAsia nie pomyliła się i nie napisała garstki PRAWDY..


Co tam dalej mamy w Bagiennym dzienniku?

Widać LauroAsiu jak cierpliwie wpajałaś swoje chore teorie Grubemu/Krzysiowi, a m.in. TĄ – chyba już omówioną WYŻEJ> NA TEJ STRONIE!!
Ale cała Twoja chora edukacja.. poszła w las..

A dalej znowu ŁŻESZ?


Hola .. hola DROBNA OSZUSTKO – przy okazji Świąt jednoczących przecież ludzi - wyciągnąłem do ciebie rękę i zaapelowałem o przerwanie tego pasma KŁAMSTW I MANIPULACJI na mój temat z Twojej strony, a wówczas miałbym powód aby o Tobie zapomnieć, zakładając że KŁAMSTWA NIE SPOSÓB PODZIELIĆ więc – skończyłabyś z nim całkiem.

Przez te blisko 5 lat padło pod moim adresem, oraz adresami wielu PRZYZWOITYCH LUDZI (których broniłem na Blogu) TYSIĄCE KŁAMSTW z Twojej, oraz Twoich Przydupasów strony!
Miały one mnie i tych ludzi (o których na Blogu można wiele przeczytać) - zdyskredytować w oczach innych – więc oczekiwanie PRZEPROSIN jest NAJMNIEJSZĄ z rekompensat jakich powinienem się spodziewać.
Oczywiście na Blogu broniłem siebie i innych przed Twoją agresją:
 – BO TO TY TEN KONFLIKT ZACZĘŁAŚ!!!
Różnica pomiędzy nami jest FUNDAMENTALNA bowiem (co drobiazgowo udowodniłem powyżej!) - ty zarzucałaś mnie ( i innych) ogromem KŁAMSTW, a ja broniłem się przed tymi kłamstwami pokazując PRAWDĘ - nie do odparcia bo również pochodzącą od ciebie!!.

NIKT NIGDY NIE UDOWODNIŁ MI PRZEZ NIEMAL 5 LAT 
ZAMIERZONEGO KŁAMSTWA NA MOIM BLOGU!
Kwestia kto kogo powinien przepraszać – wydaje się oczywista, ale będą wdzięczny za komentarze na tym Blogu w tej sprawie też i od LauroAsi również - jeżeli starczy jej odwagi..

Pozdrawiam serdecznie - już majowo i do .. poczytania ..

C.D.N.

Wasz Dominik

39 komentarzy:

  1. W sprawie banowania niewinnych Userów, jako kogoś innego, to akurat u Laurasi nie problem. Ile to razy zbanowała niewinnych ludzi(zwłaszcza jak chciała się kogoś pozbyć z forum, podając publiczną informację z taką lub podobną treścią: Znów ta wstrętna hybryda(to mój poprzedni nick), próbowała się do nas dostać ale ja wiem, że to ona pod innym nickiem i już wywaliłam ją z hukiem.
    Także więc, dla Laurasi nie ma problemu aby zbanować kogokolwiek, podając, że to Brat czy hybryda, bo to są ludzie, których Laurasia, z pewnością bardziej się boi niż św. wody. :)))
    Pozdrawiam i dzięki za wesołą lekturę na dobranoc. Nie ma to jak stale powtarzające się jak mantra, łgarstwa tej starej baby.
    Aaaa... przypomniało mi się! Jeszcze nie tak dawno, wyczytałam gdzieś w necie, że Laurasia pisze, że mam około 70 lat. To cud jakowyś chyba, bo mieć dziecko w wieku około pięćdziesiątki, to graniczy z cudem i szczęśliwe są te matki, które w takim wieku urodziły bez żadnych komplikacji. Ech... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Liczę na to, że pomimo iż wynika to już z analizy publikacji tego postu -  Mgiełka która pisze od dawna na Forum którym administruję – zechce jako jego autorka - napisać w komentarzach tego Bloga opinie na temat mojej tu prawdomówności."

    Już dawno stwierdziłam, że nie chce mieć nic wspólnego z tą kobietą i dobrze na tym wychodzę. Omijam ją z daleka, jednak to co znowu wypisuje, wymaga mojej reakcji. To co Dominik napisał oczywiście jest prawdą. Faktycznie byłam autorką tych słów, jakieś 4 lata temu, jednak nie miałam żadnego wpływu na ich dalsze wykorzystywanie, do jej chorych wojenek. Tym bardziej, że za reakcję na jej liczne antypolskie tematy, zbanowała mnie z dopiskiem za chamstwo.
    Gienka, bo Asią nazywać jej nie zamierzam, założyła kolejny oszczerczy temat o Polakach i wyśmiewała nas, że ubieramy się w szmaty wyrzucane przez Niemców.
    Odpisałam jej jednym zdaniem.. Jak to historia lubi się powtarzać, bo jakiś czas temu to Niemcy wywozili sterty ciuchów z Oświęcimia.
    To doprowadziło ją do szału, wyrzuciła mnie z forum, a moim znajomym oznajmiła, że ubliżałam jej na PW, co jest bezczelnym kłamstwem, ponieważ PW wczesniej mi zablokowała. Każda obrona mojej osoby, przez przyjaciół, kończyła się ich banem. Tak wygląda sprawiedliwość u Gienki vel Laury.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Gienka, bo Asią nazywać jej nie zamierzam, założyła kolejny oszczerczy temat o Polakach i wyśmiewała nas, że ubieramy się w szmaty wyrzucane przez Niemców.
      Odpisałam jej jednym zdaniem.. Jak to historia lubi się powtarzać, bo jakiś czas temu to Niemcy wywozili sterty ciuchów z Oświęcimia.
      To doprowadziło ją do szału, wyrzuciła mnie z forum, a moim znajomym oznajmiła, że ubliżałam jej na PW, co jest bezczelnym kłamstwem, ponieważ PW wczesniej mi zablokowała. Każda obrona mojej osoby, przez przyjaciół, kończyła się ich banem. Tak wygląda sprawiedliwość u Gienki vel Laury."


      Ta RIPOSTA Mgiełki dla niej, była chyba najbardziej CELNĄ - jaka ją spotkała w ostatnich latach – bo w skumulowany sposób pokazała jej i Bagiennym Krasnoludkom, że zapatrzona w Niemców baba, która już nie jest Polką, a jeszcze nie jest Niemką - NIE OGARNIA polsko niemieckich zawiłości i ogromu win jakie Niemcy wciąż mają wobec Polski i o jakich trzeba pamiętać. Jest na to za tępa!!

      Usuń
    2. Pytanie do Dominika, czy mgiełka przeprosiła za słowa jakie napisała o tobie i innych?
      @nikodem

      Usuń
    3. Mgiełka z Bagna w zasadzie - o ile wiem - nie pisała o innych, a raczej TYLKO O MNIE rzeczy kłamliwe i obraźliwe. Pisała to ku mojemu zdumieniu, bo nigdy jej wcześniej nie znałam, ani tym bardziej z nią nie pisałem. Nie byłbym jednak sobą jakbym tej zagadki nie wyjaśnił.
      Wyjaśniliśmy sobie to w końcu, a ja jestem zwolennikiem zasady JP II który kiedyś powiedział, że „NIE JEST GRZECHEM BŁĄDZIĆ , ALE W BŁĘDZIE Z UPOREM TKWIĆ”.
      Mgiełka miała swoje porachunki z człowiekiem który (być może – bo nie znam szczegółów i nie moja to sprawa) – ją kiedyś skrzywdził, a niemiecka wredna Larwa Bagienna (dzisiejsza Asia) doskonale wykorzystała tą sytuację przekonawszy ją iż - TYM CZŁOWIEKIEM JESTEM JA (przypadek że też był z W-wy). Tym samym wszystkie kierowane przez nią do mnie obraźliwe teksty – były tak naprawdę przeznaczone do całkiem innego człowieka, a nie mnie sądzić - czy mu się należały..;/
      Nie jestem człowiekiem chowającym urazę w sercu jeżeli u jej podstaw nie ma ZŁEJ WOLI WOBEC MNIE, A W TYM PRZYPADKU CAŁA ZŁA WOLA WYPŁYNĘŁA Z TEJ ZAŁGANEJ NIEMIECKIEJ GADZINY!!!
      D.

      Usuń
    4. Wybacz Dominiku ale w tekście mgiełki do jakiego się odniosłeś tu na blogu, nie jest mowa tylko o tobie ale o innych również, w taki sam wulgarny sposób jak ciebie, potraktowała ludzi, którzy byli przeciwko Laurze, a popierali twój blog i o tym był ten wpis, wazelina aż z niego ocieka i nadal jest narzędziem w rękach Laury powielanym po raz enty, więc tekst ten nie był wyrównaniem rachunków z kimś kto ją skrzywdził, a zwyczajną chamską wazeliną dla połechtania ego Laury, nigdy z tych słów nigdzie mgiełka się nie wycofała, prócz lakonicznego, po co odgrzano ten post, bała się, że nowi członkowie elfów zobaczą jaka jest? Wybacz ale w jej dobre intencje nikt o zdrowych zmysłach nie uwierzy.
      Pozdrawiam
      @nikodem

      Usuń
    5. Może (co naturalne) – nie przywiązałem takiej wagi do obelg adresowanych do innych ludzi, jak do tych pod moim adresem, ale sprawdziłem i wiem to na pewno, że te do mnie – tak naprawdę były adresowane do bliżej nieznanego mi PIOTRA, a Piotra to ja nawet w bliższej i dalszej rodzinie nie mam.. hehe.
      Wiem też na pewno, że tą która (całkowicie świadomie) utwierdziła Mgiełkę w takim przekonaniu (że Brat to ten Piotr!) – była bagienna Larwa zwana Gienią, a ostatnio Asią..
      W pamięci zostały mi tylko jeszcze epitety Mgiełki pod adresem Anda1951, ale te akurat – wydały mi się całkiem zasłużone , bo And zanim zmogła go choroba, miał wiele za uszami, a już szczególnie wybitną pogardą darzył kobiety.
      Jak już pisałem – potrafię docenić umiejętność odstąpienia od kłamstw i hipokryzji i nawet nie oczekuję przeprosin publicznych! Ludzie (w tym ja!) - są istotami omylnymi, ale też rozumnymi i jeżeli rozum zwycięża to już jest sukces!!
      A INTENCJE? Masz rację – są ważne i dlatego je uważnie obserwuję u każdego z kim piszę..:)
      Popatrz @nikodem - (bo nie wiem czy mogę Ci publicznie po imieniu) – też popełniasz błędy, a już uznanie Forum Luzaków za FORUM RELIGIJNE… to już kuriozum.. hehehe..
      Już celniejszy byłby zarzut że to FORUM POLITYCZNE.. ;)
      OK.. wiem że to tylko pretekst i chciałaś zwyczajnie zajrzeć na Luzaki i zweryfikować to i owo.. :))
      Szkoda że jednak nie zostałaś..;(
      Pozdrawiam.
      Dominik... :)

      Usuń
    6. Widzisz Dominiku, a jednak się mylisz, nazwanie forum luzaków religijnym było zwyczajnym żartem i zaczepką :) Szybko wyszłam, bo musiałam jechać z kotem do weterynarza, kleszcze go oblazły i trzeba było je usunąć i zakroplić. Na luzaki jak i na blog dostałam wczoraj link na FB od znajomej. :) Później wejdę na luzaki i się rozejrzę dokładniej w tematach, na razie mam o 17 dyżur w puczepie, do poklikania w takim razie. :)

      Usuń
    7. "Wybacz ale w jej dobre intencje nikt o zdrowych zmysłach nie uwierzy."

      Nikodem, a tu baba.. kolejne oszustwo to takie w twoim stylu..w stosunku do ciebie moją wersję podtrzymuje, bo bardziej zawistnej osoby świat wirtualny nie zna. A pod jakim nickiem wpełzłas na Luzaki, czuje po zapachu ze KODziarka. :)))

      Usuń
    8. >Anonimowy21 sierpnia 2017 00:14<a mógł(a)byś przybliżyć O KIM Ty w ogóle piszesz, bo ja nie łapię... :(
      I KTO to jest Nikodem?? O_O
      D.

      Usuń
  3. No cóż, historia lubi się powtarzać, każdy zna jej plan działania, a mimo to sporo ludzi tam wraca siedzi i daje sobą manipulować, i daje się poniżać , gdyby ludzie byli mądrzejsi zwinęliby żagle i nigdy tam nie wrócili, to po pewnym czasie Asia pisałaby sama z sobą...
    Zauważyłam że są tacy ludzie którzy lubią żyć w oszustwie i kłamstwie...a Bagienko im to daje w maksymalnej dawce...
    Banowanie na bagnie to kwestia napisania pw, ze on?ona mi sie nie podoba..bo napisał że Ty jesteś, ja jestem...ech i parę ładnych słówek o mistrzyni manipulacji ..... no i oczywiście ban dla gościa gwarantowany :P
    pozdrawiam nowych i starych czytających, mam nadzieję że nowe "elfy" szybko ogarną ten cyrk i zwieją jak najszybciej ...bo inaczej będą zmuszeni szukać dobrego terapeuty, by leczyć zszargane nerwy ;)
    13 wadera

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie,trudno zrozumiec co kieruje ludzmi,którzy wydają sie z pozoru inteligentni i rozsądnia a wyrzucani z uporem manaika wracaja tam gdzie ktos żywcem pluje im w twarz,pogardza nimi i nastawia jednych na drugich.Gienia usilnie zaprasza mnie na swoje bagno,nie pomaga nawet blokowanie,szuka kolejnego dojscia....nie zamierzam wracac,4miesiące starczyły na całe życie,nie ma to jak...Luzaki Pozdrawiam dawnych userów,szczególnie Hybryde.

      Usuń
  4. Witam!
    Dziękuję Bono za pozdrowienia i odwzajemniam :)

    Fenomenu powrotów, inteligentnych i rozumnych ludzi, na forum Laurasi, nigdy nie zrozumiem. Widocznie jestem mniej inteligentna i rozumna, skoro nie wracam na pełne tak obrzydliwych kłamstw, że aż brak mi określenia na to zjawisko, bo "forum" tego niewolno nazwać. Niewolno, bo to by była obelga dla wszystkich normalnych forów.

    Jimmy, jeśli to czytasz, to zapytam się o jakich rejestracjach nie do pokonania wspominasz i dlaczego wierzysz Laurasi w to, co pisze?
    Kiedyś, tłumaczyłam Ci, jak mnie potraktowała, jak traktowała innych i jak traktuje do dziś wszystkich tam przebywających. Przykład Zuzanny i Krzysztofa(Grubego), jak też Krzysztofa weterana, którego obrzydliwie wykorzystywała w swoich zaproszeniach po innych forach, powinien otworzyć Ci oczy.Gruby, wierny do takiego był stopnia, że poszedłby po trupach dla Laurasi, sam zszargał swoją opinię aby tylko jej się przypodobać. Zuzanna, cicha, stateczna, opanowana, nikomu nigdy nie zagrażająca, została wypluta jak ostatni śmieć z forum i to przez kogo? Przez jakąś Boldusię, która wzięła się z kosmosu a Zuzanna była na tym forum wiernie przez tyle lat. Krzysztof(jak ktoś nie wie o kim piszę, to chodzi mi o Krzysztofa o pochodzeniu Żydowskim, który zaszczycił wiele forów swoimi wspomnieniami o których z kart historii nigdy byśmy się nie dowiedzieli), zawsze stający w obronie Laurasi, przytakujący nawet na kłamstwa, którymi Laurasia chciała ludzi faszerować i wykorzystywała takich ludzi do swoich podłych planów. Otwórz oczy, bo i żal i wściekłość mnie ogarnia gdy piszesz takimi słowami: To po co on tak kłamie. Nie kłamie Jimmy, są na to setki dowodów, że Laurasia upodla ludzi a Ci co tam nadal przebywają, nie widzą tego lecz gdy zobaczą, to zdadzą sobie sprawę, jaką renomą "ciszą" się w sieci. Będzie już za późno. Kiedyś napisałaś, że ona Ci nic nie zrobiła. A czy zastanowiłeś się, dlaczego jeszcze się Ciebie nie pozbyła? Powody mogą być dwa lub trzy. Po pierwsze dlatego, że zawsze musi kogoś trzymać na "wszelki wypadek", jak już nie będzie miała kogo za chamstwo wyrzucić. Po drugie, że być może trzyma Cię po to aby był ktokolwiek, kto problemów nie stwarza ale stwarzał pozory tłumu na forum. Pisałeś też na moim forum, ot tak, któregoś razu: "A co tu dziś tak cicho?". Jimmy, ocknij się! Wejdź kiedy w listę Użytkowników na forum Laurasi i zobacz na własne oczy, ile Userów w danym czasie pisze na forum i w jakich tematach. Będzie to może w ciągu ostatnich dwóch- trzech godzin, ze dwóch Userów i to piszących w tematach typu: Jaka dziś pogoda, jak się czujesz, czy głowa mi boli. Po trzecie, jesteś tam, bo wspaniale liżesz jej stary kuper. Tak, tak, włazisz na-wazelinowany z butami w jej zad, bo nikt rozsądny, nie napisałby takich komentarzy jak Ty ostatnio u niej w temacie widocznym dla gości. Jak nie wiesz który to temat, to wejdź na forum nie logując się, to zobaczysz co wszyscy czytają, nawet nie mając konta u Laurasi.
    Nie piszę tego tylko do Ciebie ale do wszystkich co to czytają i jeszcze przebywają na forum Laurasi. Nie chcę też nikogo umoralniać, bo nikt mi za to nie płaci. Lecz jakim trzeba być człowiekiem, zarzekając się nogami i rękoma, że nigdy nie wejdzie się już na te upodlone miejsce a potem wraca się jak bumerang. TO ŚWIADCZY O POWAŻNEJ CHOROBIE PSYCHICZNEJ, O DOBROWOLNYM ZNĘCANIU SIĘ NAD SWOJĄ PSYCHIKĄ, CO MOŻE PROWADZIĆ DO ZABURZEŃ, KTÓRE SKOŃCZĄ SIĘ NA PSYCHIATRYKU! Celowo te zdanie wyróżniłam aby było bardziej widoczne i aby dotarło to tych zaciemnionych główek. Szkoda mi Was ludzie, naprawdę...

    Pozdrawiam Was i każdego z osobna :)
    Hogan Izabela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi szkoda Was wszystkich...te wszystkie forumka na ktorych przebywaja te same osoby(wraz ze swoimi klonami)...i te tematy (tez wszedzie te same)...i po co to wszystko?!...Nie rozumiem ?...ale tez nie staram sie rozumiec bo i po co?
      Toz to TYLKO nat...

      Usuń
  5. Witam!
    Jeszcze krótki komentarz, jeśli można.
    Popełniłam wielką gafę i przepraszam najmocniej Czytelników, jak też samą Mariannę. Nie wiem dlaczego tak napisałam, jak do tego doszło, że się tak pomyliłam ale w miejscu(każdym), gdzie napisałam "Zuzanna", miałam na myśli "Mariannę". Najmocniej przepraszam.

    Anonimowy, jak widać, sam/a też masz z tym problem, skoro tu piszesz.
    Ludzie jeszcze 10 lat temu, myśleli kategoriami, że to "tylko net", do czasu aż wydarzyło się wiele zła w tym "tylko necie" i odbiło się na życiu realnym.
    I w takim razie, do czego ma służyć net? Do czytania stron medialnych o tym który polityk, znów kogo obraził, kto kogo wyzwał, kto zabił, jak świat doprowadzamy do ruiny? Do tego jest net? Nie sądzę. Ludzie potrzebują miejsc gdzie mogą się wyluzować, tak jak sama nazwa forum, na którym jest Brat, wskazuje "Luzacy". :)

    Pozdrawiam serdecznie
    Hogan Izabela

    OdpowiedzUsuń
  6. I o to mi wlasnie chodzi Izabela...o to luzackie podejscie do netu.
    Tu trzeba rozgraniczyc zycie realne od wirtualnego (im mniej wiadomosci z zycia realnego tym lepiej) dlatego ,ze nigdy nie wiemy kto jest po drugiej stronie i w jaki sposob zostana te wiadomosci wykorzystane.
    A ja tu tylko widze wielkia pola nieustannej bitwy (miedzy forami i wewnatrz) zbyt malo humoru i zartu ktory stanowi o jakosci forum.

    Dlaczego na zadnym ze znanych mi forach nie ma opcji "usun konto"?
    Mysle ,ze taka opcja pozwolilaby unikac wielu niepotrzebnych nieporozumien.




    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. >Dlaczego na zadnym ze znanych mi forach nie ma opcji "usun konto"?
      Mysle ,ze taka opcja pozwolilaby unikac wielu niepotrzebnych nieporozumien.<

      To ciekawy aspekt forumowego życia... User miałby władzę nad swym kontem, a nie jego Admin, choć nie wyobrażam sobie żebym odmówił dezaktywacji konta Usera na jego życzenie - ale z tym bywa różnie - zwłaszcza na Bagnie LaurAsi.. hehe
      Jednak o ile wiem takiej opcji - aby User sam mógł to zrobic ze swoim kontem - nie przewiduje żaden z forumowych skryptów.. :/

      Usuń
    2. "User miałby władzę nad swym kontem, a nie jego Admin"

      Tu nie chodzi o wladze,raczej jest to kwestia wolnosci wyboru usera....

      Tak.. na bagnie mozna bylo tylko wybrac..pisanie bredni albo..."poprosic" o BAN ;)

      Usuń
    3. Dominik8 maja 2017 21:53
      Jednak o ile wiem takiej opcji - aby User sam mógł to zrobic ze swoim kontem - nie przewiduje żaden z forumowych skryptów.. :/

      A jednak tak:)..co udowodnil dzisiaj Saluto.
      Matylda.

      Usuń
    4. Sorry, ale nie wiem co udowodnił dzisiaj Saluto, a jeśli mowa o Jego Forum - to nie mam tam konta..:(

      Usuń
  7. Anonimowy, załóż sobie forum i usuwaj sobie tyle kont, ile chcesz, nawet klonów :)
    W tym sęk, że forum należy do admina i to on ma prawo decydować. W chwili rejestracji, zgadzasz się na warunki panujące na danym forum i jak w regulaminie jest o tym wzmianka, że kont nie usuwa się, to nawet niegrzecznie jest o to prosić. :)
    Pozdrawiam
    Hogan Izabela

    OdpowiedzUsuń
  8. A po coz adminowi martwe dusze (konta) he?
    Kiedy uzytkownik konta nie ma ochoty juz pisac to powinnien miec mozliwosc odejscia w taki sposob w jaki przyszedl.Dobrowolnie!


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jakby OFF-TOP do tego wątku, ale powinnaś wiedzieć, że to niekoniecznie tak jak myślisz.. hehe.
      Kiedy odchodzisz - pozostawiasz na Forum swoje posty, a one nie są oderwane od reszty Userów, bo stanowią integralny FRAGMENT dyskusji z nimi!! Skoro muszą zostać - to MUSI być znany ich Autor.
      Twoje konto może być żywe lub martwe, ale posty z chwilą ich włączenia do Forum - stają się NIEROZŁĄCZNĄ częścią większej całosci i tyle...
      CZAISZ MATYLDO?? ;)

      Usuń
    2. Tak zrozumialam ale...nie bylabym kobieta przyznajac Ci racje Bracie;)

      To moze w ramach rehalibitacji opowiem historie mojej miesiecznej bytnosci na bagnie.
      Rejestracja i od razu szok...dlaczego przez proxy? pyta Gienia z wyrzutem!
      ok...jakos to przetrwalam
      Po tygodniu doszedl mnie nieznosny zapach wszechobecnej wazeliny i juz mialam dosc. Mdlilo mnie od nieznosnego zapachu i juz nie bylam pewna ...gdzie jestem?
      Czyzbym trafila na forum osrodka dla dzieci "specjalnej troski" ??
      I gdyby nie garstka userow (nie bede wymieniac) to bym zwatpila w moja poczytalnosc:)...po miesiacu dostalam Pw...-"po co "przylazlas"(pisownia oryginalna) jak z nami nie piszesz? Jak nie bedziesz pisac to ban"-
      Coz mialam odpowiedzec?...to ja poprosze o ten BAN:)
      No i dostalam..a jakze!...ale z czerwonym tekstem z ktorego to dowiedzialam sie ze jestem CHAM;)

      Usuń
    3. hehe... mnie rozbawiłaś do łez Matyldo :)
      Aczkolwiek wiem, iż należy płakać w zasadzie, bo tylko jakiś prymityw a nie Administrator może wysłać takie PW: "Po co przylazłaś..." i to do usera z miesięcznym stażem, którego praktycznie nie zna i nic o nim nie wie.

      pzdr.

      Usuń
  9. Ps. Zapomnilam dopisac ..ja traktuje wszelkie fora raczej rozrywkowo i zartobliwie
    A kiedy zamiast zabawy musze odpierac ataki to wole sie wycofac (cenie sobie moje zycie psychiczne)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Ja też traktuję fora jako rozrywkę .Ale na bagnie tak się nie da .Znaczy da się wycofać po cichu i więcej tam nie wchodzić ale ja tak nie umiem i kiedy zrobiono ze mnie tam złodzieja i alkoholika oraz rozwodnika to aż mnie zatrzęsło i walczyłem o swoje .Wtedy jednak nie miałem doświadczenia forumowego i z drugiej strony miałem za mało dystansu do tego wszystkiego. Nie mieściło mi się w głowie że administrator forum ma kilka kont , z których pisze i z jednego popiera moją obronę a z dwóch następnych mnie atakuje a na koniec wchodzi ze swojego oficjalnego konta i zajmuje pozycję , któa w danej chwili jest najkorzystniejsza dla admina czyli siebie. Oczy mi się powoli otwierały oj bardzo powoli aż dostałem dostęp do niewidocznego dla szarych elfików działu .No tam się naczytałem różności o userach.A najbardziej mnie wkur..iło jak zobaczyłem akcje typu user X to cham i bydle , złodziej , troll , szpieg Brata a na oficjalnym forum larwa pisze do tego samego usera X jakiś ty biedny ,ktoś Cię niesłusznie atakuje ale ja Ci pomogę .No szczyty hipokryzji . Nie powiem kiedyś jako moderator na elfach byłem jednym z zapalczywych wrogów Brata i tego bloga tak pięknie mną dorosłym chłopem , który z niejednego pieca jadł chleb zakręciła larwa .NA szczęście to przeszłość i wychodząc z elfów / bo mnie nikt nie wywalił / wygarnąłem niemrze wszystko co mi leżało na duszy :)

      Usuń
  10. Sołtys Lucek robi u gadziny za bagiennego technicznego. Oszalał ten chłop? Po tym jak na niego psy z budami wieszała? Jak pluła na jego Ferajnę?
    Lucek, Ty honoru nie masz??? Zapomniałeś ile krwi Ci napsuła? Jak kłamała brzydko na Twój temat? Masz sklerozę czy oszalałeś na starość?
    Tfu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poważnie ??? Aż mi się wierzyć nie chce . Co ta larwa w sobie ma że tak do niej lgną mimo że tyle razy ich szkalowała , zwyzywała od najgorszych .W głowie się nie mieści.

      Usuń
    2. @Belial71


      Poważnie, poważnie. Cały ten bagienny syf poustawiał.
      A co Larwa w sobie ma? Nic, po prostu wzbudza litość, umie też ładnie kłamać, a jak trzeba to po główce kretyna pogłaskać i tyle. A idioci lgną... Ot, cała tajemnica, hehe

      ToJa

      Usuń
    3. @ToJa
      Litość ? Ona nie zasługuje na żadną litość u mnie by jej nie znalazła .Lucek przecież zna jej kłamstwa to dorosły chłop .Nie rozumiem tak bardzo mu zależy żeby być " kimś " na bagnie ? Przecież ma swoje forum .

      Usuń
    4. dzisiaj po przeczytaniu wrześniowego odcinka bloga... zrozumiesz :D

      Usuń
  11. Oj...zauwazylam na forach wielu bez honoru i tych bez poczucia humoru tez;)
    Ale to mozna rozroznic tylko majac wiecej niz ...sladowa ilosc szarych komorek.

    OdpowiedzUsuń
  12. http://forum.w-krainie-elfow.com
    Administrator
    Imie nazwisko: Lukas Mazurek
    mail: lukashr@t-online.de
    telefon: +49 15221849227
    Kraj: Niemcy
    Miejscowość: Edermuende
    Ulica: Neue Fahrt 20
    Postal Code: 34295

    ns5.kasserver.com
    ns6.kasserver.com

    IP serwera 85.13.153.213
    Adres: dd37138.kasserver.com

    Wsparcie techniczne:
    Hosting: https://all-inkl.com

    ***********************************************

    http://rozmowy.w-krainie-elfow.com

    Title Content
    łukasz ./memberlist.php?mode=viewprofile&u=12550&sid=c2bf96b4d24418fcce1cea68dfb4df55
    Przestroga - uwaga na bloga brata ! ./viewforum.php?f=116&sid=c2bf96b4d24418fcce1cea68dfb4df55

    Domain Name: W-krainie-elfow.com
    Domain Age: 7 years old
    Created: 2009-07-13
    Lukas Mazurek lukashr@t-online.de

    Mail:laura@w-krainie-elfow.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Ach, ten deficyt czasu..;(
      Pomysłów mam na kolejne dwadzieścia odcinków, bo to co się dzieje u tej Niemry, to uwłacza godności porządnych niemieckich skrzatów. :))
      Mam nadzieję że w nadchodzącym tygodniu nowy odcinak Naszego Bloga się pojawi, bo dostaję sporo info od Czytelników.
      Pozdrawiam.
      Dominik

      Usuń
  14. chodzą słuchy że Boldusia ukradła asi forum

    OdpowiedzUsuń
  15. No hejka.
    W sprawie forum i administrującej ciężko mi z własnego doświadczenia coś napisać, bo takiego nie mam. Wielokrotnie zapraszana przez różne osoby w tym również przez adminkę, ale nigdy tam się nie zarejestrowałam, bo intuicja mnie powstrzymywała.
    Jednakże to co ludzie na forach i w pv pisali o tymże forum, to mnie nie może w głowie się pomieścić, że tak można czynić.
    Rzeczywiście jest bardzo wiele for, a ludzie wybierają ciekawe i nie ma się czemu dziwić, że na wielu forach piszą te same osoby o tych samych lub zmienionych nikach, a bywa i tak, że po długiej nieobecności wracają na tzw. stare śmieci...na te same fora.
    Dla informacji lub ciekawości powiem, że jeden raz zlikwidowałam swoje konto wraz ze wszystkimi wpisami (tematy, posty), a więc są takie fora, gdzie nie ma śladu bytności jeśli taki ma się zamiar.
    Pozdrówka i miłego pisania.
    Vera.

    OdpowiedzUsuń
  16. hehe... ale jaka laska była z LauroAsi w 2012 roku... i co się dziwita, że się
    rok później zabujałem w niej :)
    Nawet bloga założyłem "antyBrat" żeby bronić elfiki i królowe... heh

    OdpowiedzUsuń

Komu przeszkadza PRAWDA GŁOSZONA NA NASZYM BLOGU?
Już nie tylko Niemce nazywającej siebie LAURĄ a ostatnio ASIĄ, ale też pokoleniu jej naśladowców - również posługujących się KŁAMSTWEM I MANIPULACJĄ - coraz częściej w innych miejscach sieci!
Dokumentujemy i będziemy dokumentować ich DRAŃSTWA, a w szczególności - wykorzystywanie do niecnych celów ludzi z problemami psychicznymi i poszukujących bliskich dusz w sieci.
Dziękuję wszystkim wiernym Czytelnikom Naszego Bloga za wizyty i merytoryczne komentarze.
Wspólnymi siłami ograniczymy ten plugawy proceder!
Nie ma jednak na Naszym Blogu miejsca na komentarze zawierające:
- TEKSTY NIECENZURALNE,
- TEKSTY ZNIEWAŻAJĄCE INNYCH KOMENTATORÓW,
- OCZYWISTE KŁAMSTWA.
Takie komentarze lecą od razu w kosmos!
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Czytelników Bloga i nie zawsze się z nimi identyfikuję!

Pozdrawiam Czytelników i Komentatorów.
Wasz Brat Dominik.