piątek, 28 kwietnia 2017

Och.. Marianno, czyli o wdzięczności Larwy zwanej Asią cz.3



No to lećmy dalej

Wczoraj na Naszym Blogu było 1.038 - jeden tysiąc trzydzieści osiem odwiedzin!

Cieszy, że te moje spostrzeżenia znajdują grunt do czytania i przemyśleń!
Dostałem ja po ostatnim odcinku Naszego Bloga wiele listów w których jednoznacznie potwierdzacie sens tego co tutaj robię i za to Wam SERDECZNIE DZIĘKUJĘ..
Jeden z tych listów tak dalece trafnie określa sytuacje bagienną, że pozwoliłem sobie go tu (za zgodą Autorki naturalnie) – opublikować:

 Faktem jest że Królowa Bagienna tak poszalała spamując w Necie, że napędziła na Bagno od czasu otwarcia Forum Marianny I Krzysia – chyba z 50-ciu Świeżaków!
Z tych ok. 50-ciu – ok. 20-tu rozejrzało się po Bagnie:





- i natychmiast dało dyla…  

Wracajmy jednak do Forum Marianny i Krzysia, oraz reakcji na nie Królowej Bagna.
Informacja Gościa która pokazałem w poprzednim odcinku okazała się w pełni prawdziwa bowiem LauroAsia jak zawsze w takich razach - musiała się nasycić jak mogła wszelkimi możliwymi formami poniżenia nieposłusznych Elfów.
Tu już próbuje ciosów poniżej pasa chcąc obrzydzić swoim Krasnoludkom rzekomych „zdrajców”


Nie widząc większych protestów – próbuje znaleźć (dla Elfików) usprawiedliwienie do ZBANOWANIA powszechnie lubianej na bagnie Marianny, wynajdując dość głupawy pretekst:


Wystraszone Krasnoludki słabo próbują protestować – mirr zwłaszcza i nie rozumiem po co on tam siedzi tyle lat – bo to nie jest Głupi Gość:




Ach Sylwio - jawisz się jako przyzwoita Osoba, ale wyraźnie wiesz jeszcze niewiele o miejscu w jakie trafiłaś i swej tam Szefowej, a raczej treserce..
Zachęcona słabą reakcją jej skrzatów – jedzie LauroAsia jeszcze ostrzej:

Jest Niemka w swoim żywiole:

Trzeba mieć niezły tupet i wierzyć w głupotę swoich Krasnoludków i obcych czytelników, aby tak wierutnie KŁAMAĆ.
Odkąd pamiętam na Bagnie Larwa wysługiwała się KLONAMI i na tym Blogu osobiście UDOWODNIŁEM ponad wszelką wątpliwość, iż co najmniej 14 z nich było na Bagnie aktywnych - jak nie miał kto jej słodzić, albo bronić zadka.

Szczegóły znajdziecie m.in. tutaj:
- albo tutaj:

A ta oszustka jak ten ZŁODZIEJ – co krzyczy : „ŁAPAJ ZŁODZIEJA” wynajdując rzekome KLONY na cudzym Forum!
Skąd ja to znam?? Wszak ilekroć nie było sposobu na zdyskredytowanie Bloga czy Form którym Administruję – to zawsze zarzekano się na Bagnie że roi się u mnie od KLONÓW!!
Nikt jednak nie potrafił wskazać choćby jednego – choć widziano ponoć nawet KLONY na BLOGU!!!…





Przyznasz Marianno że myśmy się rozstali na Bagnie w o wiele sympatyczniejszy sposób i podobnie rozstałem się z innymi przyzwoitymi Elfami, a ten BLOG powstał wówczas WYŁĄCZNIE w celu OBRONY przed KŁAMSTWAMI na mój temat rozpowszechnianymi jeszcze przez kilka lat na Bagnie.

Lata teraz LarwoAsia i rozsyła SETKI tzw. „zaproszeń” dziennie, bo jak zawsze odkąd ją znam – czyli 9 lat – jest głodna świeżego mięska które powoli skonsumuje.
W sieci jest setki relacji z tej akcji Spędu Bagiennego (wiele na tym Blogu) a to jedno z ostatnich - Elfika Świeżaka na bagnie.
Świeżaki są z reguły bardzo naiwne, ale ten .. niekoniecznie, choć i jemu nie mieści się w głowie, że ten spam w takiej ilości rozsyła żywa osoba - a nie BOT SPAMUJĄCY:

Jak widać nie wszyscy się nadają na Niemieckiego Krasnoludka zwabionego takim SPAMEM:

Myśleliście Krasnoludki Niemieckie że to LauroAsia tak zaprasza na Bagno??
Jak widzicie to WY zapraszacie („Załoga Dżi… Elfów”)

A Boldusia nawet jeszcze nie wie , że jej dni są policzone i nie zna dnia ani godziny - cokolwiek by dobrego jeszcze dla swej Pryncypałki zrobiła…
Ciągle nie wie że LarwoAsia ZAWSZE posiadała Przydupasa, albo Przydupaskę i bawiła się tym kiedy go/ją atakowali Userzy, a ona wkraczała jako NAJWAŻNIEJSZA i stawała się rozjemcą! Doskonała terapia do leczenie kompleksów, ale na krótko!
Kiedyś zacząłem robić listę Laurowych Adminow i Moderatorow i kontynuowałem ją
dość długo mając na niej już ok. 50-ciu Administratorów Bagiennych i ok. 200 Moderatorów.
A teraz niech ktoś mi powie że to Bagno to „Elitarne Forum Dyskusyjne” i pokaże drugie takie w sieci..
Zapytał mnie ktoś ostatnio również: „jaki mam interes w tym aby jakby bronić na Moim Blogu" Bronić Marianny z którą rozstałem się (miło wprawdzie, ale) – 5 lat temu, albo Grubego/Krzysia który powiesił na mnie (ku uciesze Laurki) - tyle psów , że starczyłoby na wzorowe Schronisko..
Powiedział Nasz Papież JPII : „Nie jest grzechem błądzić – grzechem jest w błędzie tkwić!!”
Odpowiadam: MAM INTERES.. !! Właściwie taki - że nienawidzę KŁAMSTWA I MANIPULACJI i zawsze broniłem tylko PRAWDY – więc i tym razem jeżeli PRAWDA zwycięży (a zwycięży) i przedsięwzięcie Marianny i Krzysia będzie sukcesem to ZŁE MOCE znowu zostaną ukarane.
W realu walczyłem z MAFIĄ i strzelano do mnie - to i w necie się nikogo nie boję - zresztą Prokuratura już prześwietlała mój Blog z wiadomym skutkiem – kiedy Tosiu tak został omamiony, że najpierw na wózku jeździł po prokuraturach, a jak zrozumiał swój błąd który mu chyba w prokuraturze uświadomiono - to sam napisał na Bagnie tak:

Poniekąd to Larwa łamie prawo, ale się chowa za niemieckim serwerem – choć dawno ją znalazłem na tej niemieckiej wsi niedaleko Kassel !!

Ale to już temat na inny odcinek..

Pozdrawiam serdecznie ten Drugi sort Krasnoludków którzy uwolnili się już od fanaberii Niemki, ale też tych co ciągle na niemieckim Bagnie tkwią

Wasz Dominik











10 komentarzy:

  1. Oj zbiera sobie Laurasia, zbiera i w końcu ktoś fizycznie do zadka jej się dobierze, bo ile można kogoś upokarzać?
    Nawet jeśli, załóżmy(chociaż tak nie było oczywiście), Marianna zrobiłaby błąd, czymś by podpadła, to admin, może zbanować i ma zamknąć mordę! A nie ludzi oczerniać i też NAWET jak by to była najprawdziwsza prawda o tym, co napisała, to nie ma prawa w ogóle pisać o tym! Chamówa dorwała się do neta i mści się na ludziach za swoją ogólną porażkę życiową. Chce być dowartościowana i chce aby każdy ją chwalił i wynosił na piedestały. Za co niby ktoś ma to robić? Za jej podły charakter? Oj niemro! Mnie mało kiedy można wkurzyć ale przegięłaś a jak przegięłaś, to wiesz co Ciebie czeka.
    Nienawidzę ludzi, co obmawiają kogoś za plecami!!!
    A to robi Laurasia, bo wie, że Marianna ani Krzysiek, nie mogą tam publicznie odpisać.
    Przypomniały mi się wszystkie sytuacje, kiedy mi nie dano nic napisać a obrabiano na czym ziemia stoi. Wyobrażam sobie jak Ci ludzie się czują!
    Czas na odwiedziny Laurasio!

    Sorki Bracie, emocje mną szarpnęły.
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwowałam Stare Bagno, obserwuję teraz Nowe Bagno i uczciwie przyznam, iż tak NISKIEGO poziomu jaki tam panuje obecnie, to jeszcze nigdy nie było!

    Gdy odeszła Marianna, a za Nią poszli normalni użytkownicy, to Lauro/Asia z powodu deficytu Krasnoludków zaczęła szaleć z "zaproszeniami" na Forach dla ludzi nerwowo i psychicznie chorych, oraz na Forum dla chorych na depresję, o czym zresztą było wspomniane na Forum ogólnym. :)
    Pościągała więc osoby niezrównoważone, uzależnione od różnego rodzaju leków psychotropowych i zrobił się znacznie większy bajzel niż był kiedykolwiek do tej pory... Tego nikt z Kadry nie ogarnia, nie reaguje na wyzwiska, a które padają często i w pomysłowych formach zresztą zupełnie znienacka. Byle nie ruszać Lauro/Asi i można trollować ile wlezie :))

    Bardzo rzadko tam się odzywam, bo to WSTYD pisać w TAKIM towarzystwie. Moderacja nie robi nic, ot - ma zielony kolorek i tylko pilnuje by ktoś ich pani nie zbluzgał, hehe. "Strażnicy" od siedmiu boleści...:)

    Wyzwiska typu "debilu", "gnoju" i te większego kalibru to norma przy pełnej aprobacie "Moderatorów" i Adminek. CZY tak wygląda Forum dyskusyjne? Inteligentny i szanujący się człowiek na pewno nie będzie tego wewnętrznie akceptował i po prostu odejdzie, jak zrobiło to już bardzo wiele osób przed nim...:))

    Pozdrawiam serdecznie Mariannę i życzę Jej wszystkiego dobrego jak również Jej Przyjaciołom. Tak trzymajcie - jestem z Was dumna!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Larwa rozdaje moda wszystkim bele by u mnie nie pisali.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak Ona ciebie wyzywa- to już jest w porządku ?
      Wypomina ci jakieś euro ale czy zapłaciła ci za zrobienie nowego forum od podstaw ?

      Usuń
  4. Owszem to elitarne forum dyskusyjne dla osób z problemami emocjonalnymi i nie tylko... nie chcę być bezczelna ale można dodać o wiele mocniejsze określenia...
    Klonów na bagnie co niemiara, konta osób które tylko się zarejestrowały ale nie pisały były nieruszane , dziwiło mnie to , bo po co martwi userzy? jak chciałam jako admin pousuwać martwe "dusze" nie zgodziła się, nie połapałam się dlaczego , potem do mnie dotarło że to dobra baza wypadowa by przytakiwac temu co Laura napisze..
    13 -wadera

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze moja kochana przyjaciółko ze znalazłysmy przyjazne miejsce,to co przyszło nam przeżyc na bagnie to w normalnej głowie sie nie miesci.

      Usuń
  5. Kłamstwa i manipulacje na Rozmowach były zawsze .
    Od zawsze były kolejne wersje życiorysu Laury , łącznie z wykształceniem , miejscem
    zamieszkania , datą wyjazdu do Niemiec a także datą urodzin i imienia .
    Kiedy spodobała Jej się charakterystyka imienia Joanny stwierdziła że tak ma właśnie
    na imię , tylko że znacznie wcześniej w wywiadach napisała że ma na imię Katarzyna
    po informacji na blogu Brata poprawiła na Asia , tylko że na blogu nie był podany
    jeszcze jeden post i tego nie poprawiła widać sama zapomniała jak ma na imię i co
    gdzie pisała .

    "Na drugie mam Laura, na pierwsze Kasia, ale od zawsze uzywam tylko imienia Laura..."
    http://rozmowy.w-krainie-elfow.com/viewtopic.php?f=18&t=5483&start=15
    Kto ma ochotę przeczytać niech się śpieszy bo jak sądzę Kasia tu również może zamienić
    się szybko na Asie .
    Imię jak imię i tak naprawdę nie ma znaczenia , każde dziecko ma takie jakie nadadzą mu
    rodzice . Tylko rażą kłamstwa na poziomie przedszkola .
    Innym małym przykładem jest podwójna data urodzin , dopiero And zwrócił uwagę na ten fakt
    i napisał o tym w PM . W efekcie zniknął jedn wątek z urodzinami co nie znaczy że wszyscy
    co czytali zapomnieli .
    Dużo by pisać na temat kłamstw Laury cóż kobieta myśli że każdy ma sklerozę i nie pamięta
    co kiedyś tam pisała.
    Nie ma mnie teraz , pojęcia nie mam jakie zakłada w tej chwili tematy ale jedno wiem że
    na poprzednim forum jak tylko mogła ośmieszała Polaków .
    Na nic zdały się wyjaśnienia , pisanie postów obrażanie nas nazywała pisaniem prawdy
    tylko że jakby napisać coś w podobnym stylu na Niemcy to się nazywało szukaniem zadymy .
    Najbardziej rozśmieszały mnie pochwalne tematy Laury , które zakładała sama lub
    najczęściej przy pomocy Kari .
    Ostatniej ankiety czy " Lubisz Asie " nigdy nie zapomnę a to nie ze względu na treść
    bo to akurat na Elfach było chlebem powszechnym ale na odpowiedź samej Laurki .
    Oznajmiła bowiem że Ci co jej nie lubią mogą ją w dupę pocałować i jak gówno
    poczuć się .
    Lauro nie lubię Ciebie , nie czuję się z tego powodu jak gówno i nie mam zamiaru
    nigdzie Ciebie całować .
    Tym postem i wieloma innymi pokazałaś siebie taką jaką jesteś naprawdę .
    Post usunięty ( mam skan) , a i tak bardzo dużo osób przeczytało .

    Karpatka .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karpatko jestes wspaniałym człowiekiem i kazdy kto miał z Toba kontakt to wie,bagiennej Laurze nic nie musisz udowadniać,pozdrawiam.:*

      Usuń
  6. Karpatko piszesz:

    "Ostatniej ankiety czy " Lubisz Asie " nigdy nie zapomnę a to nie ze względu na treść
    bo to akurat na Elfach było chlebem powszechnym ale na odpowiedź samej Laurki .
    Oznajmiła bowiem że Ci co jej nie lubią mogą ją w dupę pocałować i jak gówno
    poczuć się ."

    To nie wszystko, ja pamiętam akcję gdy wyzywała userów SWOJEGO forum - normalnych, fajnych ludzi od "odpadów" itp. , a to tylko dlatego że poszli na inne, lepsze Fora...
    Zresztą dużo by wymieniać, ale to właśnie obrazuje jaką osobą jest Lauro/Asia.
    Chamska, butna, sfrustrowana prostaczka lecząca swe liczne kompleksy na tym czymś, co szumnie nazwała "forum". Dziwię się tym ludziom którzy tam są, aczkolwiek raczej nieświadomi tego bajzlu, bo inteligentów to tam można na palcach jednej ręki policzyć...:(

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak, to prawda co Karpatka pisze, bo sam czytałem ów post i ręce mi opadły... żenada.
    A to że mam sobie zabrać "odpad i śmieci" na ferajnę, też pamiętam, bo sam Gienkę
    sprowokowałem do tej niefortunnej wypowiedzi, pytając jak długo zamierza jeszcze
    banować, bo ludki uciekają do mnie lub do Lilianny? ...haha

    I wtedy Gienka nie wytrzymała ciśnienia i walnęła z armaty, tym właśnie tekstem.

    Naprawdę... długo jeszcze wierzyłem, że można Elfy naprawić, a także zauważyłem zalety
    i charakter Karpatki na dobrego Moderatora, więc szybko podałem jej kandydaturę.
    Oczywiście Gienka była przeciw i miała tam jakieś swoje "ale"... jednak powiedziałem
    wyraźnie, że skoro mamy tworzyć zespół, to chyba mogę sobie dobrać kadrę po swojemu?

    Nie wiem co dalej, bo sam straciłem wkrótce Admina i chyba jeszcze po mnie jakiś
    czas Karpatka się utrzymała w roli Moderatora... ale pewnie nie długo, bo nikt zbyt
    rozsądny i mający własne zdanie, a do tego gorący patriota, nie miał szans przetrwać
    u Gienki... heh

    Pozdrawiam czytelników tego bloga

    OdpowiedzUsuń

Komu przeszkadza PRAWDA GŁOSZONA NA NASZYM BLOGU?
Już nie tylko Niemce nazywającej siebie LAURĄ a ostatnio ASIĄ, ale też pokoleniu jej naśladowców - również posługujących się KŁAMSTWEM I MANIPULACJĄ - coraz częściej w innych miejscach sieci!
Dokumentujemy i będziemy dokumentować ich DRAŃSTWA, a w szczególności - wykorzystywanie do niecnych celów ludzi z problemami psychicznymi i poszukujących bliskich dusz w sieci.
Dziękuję wszystkim wiernym Czytelnikom Naszego Bloga za wizyty i merytoryczne komentarze.
Wspólnymi siłami ograniczymy ten plugawy proceder!
Nie ma jednak na Naszym Blogu miejsca na komentarze zawierające:
- TEKSTY NIECENZURALNE,
- TEKSTY ZNIEWAŻAJĄCE INNYCH KOMENTATORÓW,
- OCZYWISTE KŁAMSTWA.
Takie komentarze lecą od razu w kosmos!
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Czytelników Bloga i nie zawsze się z nimi identyfikuję!

Pozdrawiam Czytelników i Komentatorów.
Wasz Brat Dominik.