wtorek, 25 kwietnia 2017

Och.. Marianno, czyli o wdzięczności Larwy zwanej Asią cz.2



Witam znowu…
(kwiatek dla dziewczyn!)

Jak się powiedziało A – to trzeba i B (tak mnie uczyła babcia!), a skończyliśmy jak Bagienny Klaun Cayman, próbował straszyć Grubego/Krzysia z marnym jak się wydaje skutkiem…

Jest luty - Królowej nie ma, a jej Zastępczyni (Boldusia) pokazuje „KTO TU RZĄDZI” i zaczyna na Bagnie swoje rządy od zdziesiątkowania i poprzestawiania postów Marianny.
Robi to jakoby na polecenie LauroAsi  i to wydaje się prawdopodobnie, bo tamta zawsze lubiła robić różne świństwa cudzymi pazurkami.
A Boldusia się do tego doskonale nadaje, jednak po stanowczym proteście Marianny udaje ona że ustępuje przywracając niektóre posty na ich pierwotne miejsce:


Sytuzacja zdaje się stabilizować, ale zjawia się po dłuższej przerwie LauroAsia i wespół z Caymanem zaczynają lizać Boldusię (drugą Niemkę) od strony raczej zadniej..

Gruby/Krzys widzi że Bagnem rządzi teraz Boldusia za aprobatą LauroAsi… i jego czas się skończył podobnie jak czas Marianny.


Nie jest to na tym Bagnie nic nowego i przetoczyło się tam dziesiątki Adminów i setki takich FIGUR jak Marianna czy Gruby/Krzys i fakt ten zaczyna chyba do nich docierać .

Bo gdzież podziały się te wszystkie Przydupaski i Przydupasy Królowej Elfów?
Gdzie ten szum skrzydełek motylków i zapach pięknych kolorowych kwiatków??
Choćby tych:

Gruby/Krzys się obraził, ale pod wpływem faktu ze LauroAsia  GO LUBI się odbraził i zaraz się okazało że na Bagnie wszyscy się lubią i wokoło słychać szum skrzydełek motylków i zapach pięknych kolorowych kwiatków.

Kto zna Bagno jak ja – wie że kiedy nad nim zaczynają latać motyle i pachnieć kwiaty a wszyscy się lubią – to Gadzina wygłodniała i MUSI niebawem kogoś pożreć
A na forum Elfki snują jakieś utopijne plany aby Mariannę i Boldusię uczynić Adminami rotacyjnymi….

A Cayman jak ten Zły Duch jątrzy, podjudza, knuje…

I tak się podgryzają..

Nikt jeszcze nie wie, że Gruby i Marianna „jadą” już ostrzej bo od 14 lutego Gruby/Krzys urządza już nowe ich Forum:









- gdzie już jest Adminem:








I gdzie Drugim Adminem będzie od następnego dnia (15-go marca) - Nika – czyli… tak..tak – Marianna..


18-tego marca Niemki dostają INFO o tym Forum od jednej z Elfinek (chyba przez nieporozumienie, bo również ewakuującej się z Bagna) i wpadają w niemały szok:

Marianna zdaje się wciąż nie rozumieć, że socjopaci (a to bez wątpienia LauroAsia) – nie mają Przyjaciół, a dowodem jest FAKT, iż przez tyle lat miała SETKI takich „Przyjaciół” ale  każdy z nich w pewnym momencie zrozumiał - że jest tylko darmowym służącym..
To niedopuszczalne że Gruby/Krzyś przestał być sługą Królowej i ośmielił się bez jej zgody … założyć swoje Forum?? A taki był przydatny do opluwania przeciwników Królowej Elfów..!!!
LauroAsia jest oburzona!! 



Marianna próbuje jeszcze odejść z honorem bo nie wie, że z bagna się nieoplutym nie odchodzi, więc apeluje:

Ale Marianna nigdy nie odchodziła z Bagna i nie wie, że tam się tylko wchodzi miło, a wychodząc zbiera się lawinę pomyj i wszelkich obrzydliwości na głowę, bo Królowa nie znosi sprzeciwu i TYLKO SWOICH POSŁUSZNYCH PODDANYCH TOLERUJE!!

Marianna i Gruby/Krzyś jeszcze nie wiedzą że podstawą jej działania jest KŁAMSTWO I MANIPULACJA, a nieposłuszne Elfiki Królowa Elfów karze wszelkimi poniżeniami, jakie jej się uda na głowy nieposłusznych sprowadzić.
Nie wiedzą że LauroAsia dopiero wytoczy najcięższe działa swej PODŁOŚCI i podziękuje im za wierną służbę jak wielu ich poprzednikom! Wykorzysta przy tym bezpardonowo wszelkie prywatne zwierzenia, osobistą korespondencję i informacje pozyskane przez donosicieli - których zawsze miała!
Na razie na swoim Forum dostają od jakiegoś rozumnego i spostrzegawczego Gościa (dobrze znającego Królową Elfów i jej draństwa) - GRATULACJE z jednoczesną informacją, że LaurkoAsia już rozpoczęła swój chocholi taniec pomówień, kłamstw i ciosów poniżej pasa…  

Ale to już temat na kolejny odcinek..

Pozdrawiam serdecznie Krasnoludki, którym dopiero przyjdzie poznać z bliska Królową Elfów – LarwoAsię z niemieckiego Bagna, bo sami jeszcze nie wiedza w co wdepnęli..





Wasz Dominik















14 komentarzy:

  1. Dzięki za odcinek może podasz linka do naszego forum na swoim blogu poprawisz pozycjonowanie google.
    Wiele na Bagnie potrafiłem znieść ale gdy Larwa bagienna zabrała sie za Marianne powiedziałem dość.
    Pozdrawiam gruby1993

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozycjonowanie u Wujka Googla zawsze mieliśmy czołowe, a forów nie reklamowaliśmy żadnych i przez blisko 5 lat - nawet adres Bagna nigdy tu nie padł, ale w tym przypadku zrobię wyjątek:
      To jest Forum Marianny i Grubego/Krzysia:

      http://forumdlaprzyjaciolzapraszamy.cba.pl/index.php

      Zakładam że na zasadzie wzajemności nasz adres:
      http://luzblus.c0.pl/index.php
      - znajdzie się na Waszym Forum.
      Pozdrawiam…:)
      D.

      Usuń
  2. Jak widać nic sie na bagnie nie zmieniło... i pewnie nie zmieni sie nigdy...szkoda tylko tych ludzi, którzy musza przez to przechodzić !! (pisze jako anonimowy ale jam Mediator)

    OdpowiedzUsuń
  3. Matko jedyna, oni tam nigdy nie będa mieli rozumu..wciąż ta sama manipulacja i kłamstwa..nie no szok..pozdrawiam i czekam na kolejny odcinek :)..Figlarka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Minęło już ładnych kilka lat jak rozstałem się z Elfami. Po przeczytaniu najnowszych dwóch odcinków bloga Brata doszedłem do wniosku, że nie jest tak jak niektórzy tu piszą, że tam się nic nie zmieniło. Według mnie jest jeszcze gorzej. Istny dom wariatów. Czy jest normalną rzeczą obrzucanie się inwektywami, wzajemne obrażanie, pretensje, zawiść czy nienawiść na normalnym forum? Z czymś takim nigdzie się nie spotkałem. Obecnie piszę na dwóch forach dyskusyjnych i na jednym tematycznym-podróżniczym. I na wszystkich trzech takie cuda się nie dzieją. I na szczęście. Bo jakby było inaczej nie piałbym nigdzie. A tego by mi cholernie brakowało. Pozdrawiam wszystkich tu zaglądających i komentujących. Sukulent.

      Usuń
    2. też dziękuję Bogu że wyrwałam sie z bagna,ładnych parę lat temu...nie ma to jak Luzacy,super ekipa,super forum...żyjemy bez reklamy i mamy sie swietnie.Przykro ,ze inni muszą wejsc kilka razy do wody aby sie przekonać że to kwas. :P

      Usuń
  4. LauroAsiu - odpowiesz na proste pytanie?
    - Jak się czujesz wywalając na publikę czyjeś zwierzenia szeptane ci w ucho lub pisane na privach? Czujesz się wtedy kimś ważnym? Dostajesz orgazmu? Umiesz potem spojrzeć w lustro?
    Takie rzeczy robią tylko ludzie o niskim morale lub zwykłe dna intelektualne. Jesteś zwykłym chamem, GARDZĘ tobą! Zresztą nie tylko ja...
    Mam nadzieję, że to całe zło wyrządzone innym wróci do ciebie ze zdwojoną siłą, czego ci życzę z całego serca.
    Nawet na splunięcie nie zasługujesz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy, nie życz jej tego, nie warto..Ja życzę jej dobrze, niech ma kondychę i niech żyje netem i swoimi elfikami.
      Też tam byłam, nawet chyba ze 2 lata, moje 1 forum, zero doświadczenia etc u mnie, dostawałam linki na forum Luzaków, ale bałam się..miała mnie omotane, jednak pewnego dnia odeszłam, nie dostałam bana, ale jak wyszłam to nie wróciłam, zajrzałam do Luzaków bo kolejny raz ktoś mi podrzucil linka i nagle eureka ! przecież tam jest normalnie i inaczej, jakoś fajniej..już więcej moja literka nie wdepnęła do walniętej z nienawiści do wszystkich larwy..cieszę się, ze jestem na Luzakach :)

      Usuń
  5. Matko! Jaka smutna jest samotność z komputerem To jest sekta jak PiS!

    rey _

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie,uzaleznienie,ubezwłasnowolnienie...dramat i co dziwnego ciągle wracają ludzie ,których już raz wyrzucono,oblano wiadrem pomyj...potem wspaniałomyslnie odbanowano i nachalnie upraszano o powrót....poddali sie i...nadal tkwią w tej chorej,toksycznej relacji...współczuję

      Usuń
    2. Jest DOKŁADNIE jak pisze Bona! Na tym Blogu jest wątek poświęcony w całości bagiennej Userce, wielokrotnie wyrzucanej i poniewieranej jak szmata i owa biedaczka - po każdym zbanowaniu wraca tam służyć swej Niemieckiej Pani, a niedawno nawet widziałem że ją... PRZEPRASZA!! (teraz akurat ma BAN-a)
      W głowie się nie mieści TAKA SŁUŻALCZOŚĆ I BRAK GODNOŚCI WŁASNEJ! :(

      Usuń
  6. Jedno słowo mi się ciśnie na usta - dziecinada :) ReKa

    OdpowiedzUsuń
  7. Cytuję wypowiedź Laurasi z jednego ze screenów powyżej, z tych, co Brat umieścił:
    "Żeby dostać admina trzeba chociaż trochę znać się na tym."

    Dwie głupoty w jednym zdaniu... a może i trzy...

    Po pierwsze, czy Laurasia zna się na adminowaniu, skoro jest adminem?
    Po drugie, "trochę" to stanowczo za mało, no chyba że wystarczy na adminowanie typu Laurasi.
    Po trzecie, skoro się nie znają, t dlaczego adminują? :)

    Tak czytam sobie, czytam i myślałam, że oczy przetrę ze zdziwienia a tu nic! :(
    Stale ta sama, powracająca historia, Laurasia z siekierą i zniewolone elfiki...
    I te obrzydliwe wyciąganie prywatnych spraw pod publikę, jako koło ratunkowe.

    A może był to celowy zamiar Laurasi, bo za cicho zrobiło się w zamkniętym więzieniu?


    Pozdrawiam serdecznie!

    Ps. Fajnie wejść i poczytać po tak długiej przerwie i przy okazji, może znów komuś oczy otworzyć.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie rozumiem jednego po kie licho ludziska tam wracają? to chore, mnie starczyło 3 miesiące by zrozumieć iż tam tylko manipulacje i kłamstwo , uważam że te 3 miechy jakie tam byłam to w normalnym jeszcze w miarę forum, dzięki temu że Brat jeszcze rządził. Marianna odeszła chwała jej za to, późno ale lepiej późno niż wcale, i kto ją wygryzł, Boldusia pisząca nadal durnym wierszem? matko tego sie czytać nie dało ....do dziś skrzynkę by mi zawalał automatycznie wysyłany spam z bagna, najpierw żebym wracała, teraz z tematami aktywnymi ale skrzynka dobrze wyłapuje spamowe wiadomości ;) Jedyne forum jakie zatrzymało mnie na stałe to Luzaki, raz pełna kultura, dwa zero obrażania , trzy mega ekipa, cztery dobrzy admini i modzi...jedyne miejsce w sieci gdzie warto rozmawiać, jak się robi za gorąco zawsze ktoś potrafi ostudzić spokojnie temat :D
    13 albo Wadera jak kto woli :D

    OdpowiedzUsuń

Komu przeszkadza PRAWDA GŁOSZONA NA NASZYM BLOGU?
Już nie tylko Niemce nazywającej siebie LAURĄ a ostatnio ASIĄ, ale też pokoleniu jej naśladowców - również posługujących się KŁAMSTWEM I MANIPULACJĄ - coraz częściej w innych miejscach sieci!
Dokumentujemy i będziemy dokumentować ich DRAŃSTWA, a w szczególności - wykorzystywanie do niecnych celów ludzi z problemami psychicznymi i poszukujących bliskich dusz w sieci.
Dziękuję wszystkim wiernym Czytelnikom Naszego Bloga za wizyty i merytoryczne komentarze.
Wspólnymi siłami ograniczymy ten plugawy proceder!
Nie ma jednak na Naszym Blogu miejsca na komentarze zawierające:
- TEKSTY NIECENZURALNE,
- TEKSTY ZNIEWAŻAJĄCE INNYCH KOMENTATORÓW,
- OCZYWISTE KŁAMSTWA.
Takie komentarze lecą od razu w kosmos!
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Czytelników Bloga i nie zawsze się z nimi identyfikuję!

Pozdrawiam Czytelników i Komentatorów.
Wasz Brat Dominik.