piątek, 27 września 2013

Szaleństwo nie wyklucza głupoty..


Witam.




Podobno ćwierć miliona Polaków znajduje się w zamkniętych placówkach psychiatrycznych
Jak zajrzę na Bagno Gieni, czyli niemieckiej Larwy, to mam wrażenie, że chyba im w tych placówkach .. Internet zafundowali i walą wirtualnie, stadami do Krany Elfów pod kuratelę niemieckiej Królowej.

Na swoje nieszczęście na Bagno wróciła Kari, która dzięki zadenuncjowaniu (zresztą pod zmyślonym pretekstem), przez Tosia-Donosiciela miała szanse dalszego odwyku od bagiennej traumy jaką przechodziła przez półtora roku.

Drugiej (nowej na Bagnie) Niemce, wydaje się że Kari to jakaś mała dziewczynka.

I odkąd to Niemki maja seksualność?


Ciekawe czy na tej focie to Blondynka czy Larwa? Bo że Niemka to widać!

Warto też żebyś wiedziała niemiecka Blondynko, że Kari w stosunku do Ciebie Nowicjuszki bagiennej – jest tam u Was WETERANKĄ!


Jak widać - z jej ówczesnego otoczenia, po wszystkich dawno ślad zaginął i tylko Kari ocalała!
Nigdy nie byłem fanem Kari, choć jest to nadzwyczaj wyrazista postać i w  ramach swych ograniczeń umysłowych, radzi sobie doskonale:

Tak po prawdzie, to ta Niemka-Blondynka zaatakowała Kari jako pierwsza i bez rzeczywistego powodu:

Zawsze myślałem że to Kari ma problemy z psychiką, ale tu stawia sprawę sensownie – „zarzucasz - udowodnij!”:

Tymczasem gołym okiem widać, że to Bagno to jest chyba takie miejsce, gdzie rozum .. zanika – zwłaszcza Niemkom.

Jakby miała choć trochę rozumu, to wydedukowała by, iż ciężar udowodnienia własnych stwierdzeń, spoczywa zawsze na tym kto te stwierdzenia publikuje!
Jednakże hybryda (nomen/omen) blondynki z Niemką – musi dać taki efekt.
Miewa jednak Blondynka prześwity świadomości i przytomniejszej oceny sytuacji:

Tylko skoro ta Blondynka ma takie RAJSKIE ŻYCIE, to co robi pomiędzy tymi nieudacznikami.

To juz druga Niemka co to mając RAJSKIE ŻYCIE – nie korzysta z niego, tylko włazi pomiędzy zgraję nieudaczników i usiłuje grać kogoś innego niż jest ..
A ranga Książęca na Bagnie spowszedniała do tego stopnia że dowodzi jedynie głupoty posiadacza, ale Larwa nie mając nic innego do zaoferowania przekupuje każdego wątpiącego, a piszącego:
Książęta krwi:
(korony nie noszą bo .. zjeżdża..)

A Zielony Elf, to już rzadkość pośród piszących..
Niby naturalne że każdy chce być KIMŚ, ale żeby się za wirtualną rangę nie mającą żadnej wartości poza poprawianiem samopoczucia – tak się szmacić!
Ludzie bez honoru, godności osobistej, szacunku dla siebie i swego słowa - tacy co sprzedadzą się za ulotny kolorowy Nick na Bagnie starej Niemki!




Nietrudno zauważyć, że And1951 też stara się wykorzystać sytuację, gdzie już całkiem w obowiązkach zaniedbał się Pierwszy OSZUST Bagienny zwany w Internecie  Wyleniałym Bendysem.
Biedne Elfiki harują, a Administracja się zabawia:

Jeszcze niedawno Wyleniały Bendys tak sprawnie fałszował i publikował moje RZEKOME wpisy - naiwnie wierząc że OSZUSTWO to droga do sukcesu, a teraz And próbuje zapolować na jego czerwony kubraczek jako też Pierwszy, ale nie oszust a ŁGARZ (zaraz po załganej Larwie).
And jak zwykle traktuje swych czytelników jak przygłupów, albo też na podobieństwo Dziadzi Krzysia - rozwija się u niego pod sufitem zaawansowany Niemiec i sam nie wie że opowiada głupoty.
Tak czy inaczej po raz kolejny stracił And okazje aby siedzieć cicho i wygarnął:

Panie Niezorientowany :
a – tak.. mało osób rozumie co czyta - (z Tobą na czele) !
b – Kari była hospitalizowana na przełomie roku 2011/2012 ze względu na zdiagnozowaną u niej chorobę zwaną przez psychiatrów DID (Dissociative Identity Disorder - dysocjacyjne zaburzenie tożsamości)  - wiem bo widziałem kartę choroby.
c – Kari przebywała na hospitalizacji w zupełnie innym szpitalu - NIGDY W TWORKACH!
d – Brat został Adminem na Forum (przerobionym potem przez Larwę na Bagno) – dobre pół roku po hospitalizacji Kari.

Jeżeli Andzie1951 nie wiesz co napisać, to przynajmniej wiedz co piszesz!

Naprawdę wierzysz jeszcze że kogokolwiek interesuje to - czego Ty sobie nie życzysz??
Już zapomniałeś chyba jak chciałeś z Kari zrobić .. Admina?

I jeśli nawet Adminem była Kari krótko, to Modem była przez wiele miesięcy.  
Użytkownicy bagienni zgodnie wypowiedzieli się w tej kwestii:
- i tak właśnie na drodze demokratycznej - Kari Modem została!
A teraz nawet Norbuś zatracił jakby wszelki szacunek dla Ciebie Andzie i jesteś dla niego zwykłym NYGUSEM!:

Dobrze że przynajmniej zauważyłeś wreszcie Andzie coś, o czym pisałem już bardzo dawno temu:

A ja tymczasem zauważyłem że przysłowie „z jakim przestajesz – takim się stajesz!”, doskonale się na Bagnie sprawdza - szczególnie na przykładzie Anda1951.
Wydaje się że And powoli dołącza on do tych „życiowych nieudaczników” – przynajmniej wirtualnych..

A jakim szóstym zmysłem Larwa odławia kolejnych dziwaków do tej menażerii, to ludzki rozum nie ogarnie:


I wszystko jasne!




A na niebieski kubraczek zapracował wreszcie Jimmy – zwabiony przed rokiem przez Larwę z Forum dla Samotnych:
Samotnym będzie nadal – ale już z koroną na głowie:

Warto było ten rok Pani służyć! Nikt Jimmi’emu korony nigdy nie dał, a pani Laura .. dała już po roku służby – bo to DOBRA PANI JEST .. LUDZKA!
I tak to jest:



Wasz Brat Dominik

28 komentarzy:

  1. "d – Brat został Adminem na Forum (przerobionym potem przez Larwę na Bagno) – dobre pół roku po hospitalizacji Kari."

    Termin "bagno" i "krokodyl" zastosowałem po raz pierwszy w 2011 (chyba czerwiec) roku, więc gdy nastały tam Twoje czasy, to niestety już "na bagnie".
    http://www.forum.kim-jest-laura.tk/viewtopic.php?f=8&t=605
    Nie szukałem zbyt namolnie, więc mogą być jeszcze starsze.
    Kontrabas

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do określeń - masz rację! Jednak ja nie pisałem o nazwach (wtedy zresztą nie stosowanych, bo ani nie było jeszcze Naszego Bloga, ani Forum KjL praktycznie nie funkcjonowało).
      Pisałem o FORMIE działalności i zapewniam Cię że przez parę miesięcy 2012 roku było tam na tyle sympatyczne Forum, że ludzie sami na niego przychodzili oraz wracali wcześniej zbanowani, a Larwa się nie wtrącała choć nie było to łatwe do utrzymania.
      Może Ci to potwierdzić co najmniej kilkadziesiąt ówczesnych Userów którzy odeszli stamtąd po moim wyjściu.
      Ale nawet Krokodyl długo o głodzie nie wytrzyma i w końcu Gad zgłodniał, a ja podziękowałem - bo mój eksperyment sprawdzający czy Gada można oswoić - dobiegł końca.

      Nie zmienia to Twojego autorstwa określeń "Bagno" czy "Krokodyl" - zresztą bardzo trafnych!

      Pozdrawiam.
      D.

      Usuń
    2. Dominiku,
      nie wiedząc NIC o Twoim blogu, po wejściu do tego syfu, od razu się zorientowałam, iż coś tam śmierdzi. Nawet podejrzewałam że może to jakaś ukryta SEKTA. Jako że z zamiłowania interesuję się psychologią, postanowiłam tam się rozejrzeć, jednak OD SAMEGO POCZĄTKU paluszki mnie świerzbiały.
      Po 7 dniach uporczywego świądu i wczorajszej lekturze Twoich opowieści - nie wytrzymałam, musiałam zainicjować początek końca. I stało się. Szkoda jednak, że laura wykasowała moje co inteligentniejsze posty a nie wdając się w polemikę.
      Chciałam napisać Ci już wczoraj, że dzisiaj zostanę zbanowana, ale nie chciałam jednak ostrzegać tej hołoty, bo miałam nadzieję, że kto jak kto, ale ADMINA ze mną pogada. NIE - JEB i moje konto wysłała w kosmos.
      Podpisuję się, bo ZAWSZE tak robię, a takie ścierwo jak laura trzeba tępić!

      LILIANNA.

      Usuń
    3. Zal mi Kari, znowu ją zbanowała, bo ta założyła WŁASNE forum. Pytałam larwę, co ma piernik do wiatraka, nikt nie jest jej niewolnikiem... Skasowała to w ciągu kilku sekund. Pobędę na forum u Kari, postaram się Jej pomóc, chociaż jak trochę Jej dogryzałam na Elfach, to larwa nie reagowała, a moim zdaniem powinna! Ale to była taka moja mała sonda.

      Ja na pewno nigdy bym nie została podnóżkiem, choć bacznie obserwowałam te wazeliniarstwo i wstyd mi za niektórych ludzi...!

      Pozdrawiam Cię Dominiku i życzę sukcesów. Chciałabym skontaktować się z Tobą gdzieś na priv. Może dasz namiary?

      LILIANNA

      Usuń
    4. Lilianno – mój mail jest powszechnie znany i PROSZĘ – skontaktuj się ze mną na:
      bratpalikota@gmail.com
      Jestem .. ekspertem od „laurofobii” i studiuję to zjawisko od paru lat.. hehe
      A jeśli chcesz być na bieżąco w komentarzach do Naszego Bloga to pisz i czytaj w OSTATNIM ODCINKU czyli:
      http://rozmowy-w-krainie-elfow.blogspot.com/
      No to do napisania ;)
      Dominik

      Usuń
    5. Dobra. Dzięki!

      LILA

      Usuń
  2. Do czego to dochodzi, Kontrabas upomina się o prawa autorskie hahahaha to są jaja...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiesz... hasło "Coca cola" też kiedyś niewiele było warte... :>/
      ;)

      Usuń
    2. Ano, bo są moje. I oczywiście nie tylko te.
      Ale raczej chodzi mi o dorobek "środowiska KjL". Z którym ja się utożsamiam i z którego wyrósł również mój brat VIP.
      A o czym lubi/musi(?) teraz zapominać.
      To mu dyskretnie przypominam. ;)
      Kontrabas

      Usuń
    3. Lepiej żebym nie odpowiadał - czy lubię czy muszę, bo mogłoby się okazać że jest inna możliwość, a nie o to chodzi.
      Ale prawdą jest że to "środowisko KjL", jako pierwsze powiedziało Larwie: DOSYĆ!
      W swoim czasie!

      Usuń
    4. Kochani, czy to ważne kto co wymyślił? Lepiej by było stanowić wszyscy razem zwartą załogę przeciwko Larwie.
      witch

      Usuń
    5. Masz oczywistą rację Agnieszko, ale niestety jest tak że uwolnieni z Bagna Larwy (czy to banici czy uciekinierzy) - rozpierzchają się bądź to na inne fora, bądź w czeluści Internetu.
      Larwa natomiast konsekwentnie, drogą selekcji naturalnej odsiewa z setek zwabionych Userów, już wstępnie przystosowanych do jej celów (bo z odpowiednich forów), tych z którymi może zrobić co zechce, bo tylko tam mają szansę zaistnieć jako Książęta czy Księżniczki albo nawet Moderatorzy.
      To tacy nieudacznicy jak Norbuś, Kari, Kurdi, Dziadzia, Smoczuś-Kapuś, Marianna, Tosiek itd... itd.. - są solą tego Bagna i mrówczą pracą utrzymują go w ruchu.
      W międzyczasie Larwa nasyca swoje kompleksy pożerając tych mądrzejszych od niej.
      Bez tych ograniczonych umysłowo Wazeliniarzy - Larwa nic by nie znaczyła - z nimi może wiele, bo oni uwierzą w największą głupotę jaką im napisze!
      I tak to się kręci! To nie Larwa jest przeszkodą w pokazaniu Niemce - gdzie jej miejsce.
      To ta banda Polaków - przygłupów o służalczej naturze, za którą można się jedynie wstydzić....

      Usuń
    6. Dominik
      Ale ja tego nie rozumiem ,przeciez na swój spsosób sa to inteligentni ludzie .Nie mówie ,że to Bagno nie ma wplywu na ludzi ,bo ma ,sama przez to przechodziłam 3 razy i wciągało .Ale nie jestem dzieckiem ,widziałam jak krzywdziła innych ,jakie pisała okrutne rzeczy ,jak pisała do mnie PW ,że mam byc po jej stronie ,kiedys to nawet proponowała moda ,ale to było dawno temu .
      Ale człowiek jest dorosłym ,przeciez nikt nie pójdzie do więzienia za sprzeciwianie się Laurze !!
      Przecież oni musza widziec co Ona robi ,więc dlaczego udaja ,że nic nie robi złego !!!
      To nie dzieci ,czego się boją ,że wylecą ze stołka ,a może ona ma cos na nich
      D.

      Usuń
    7. Sam się nad tym zastanawiam od dawna i myślę sobie że po odsiewie na gęstym przecież sicie, pozostają na Bagnie Larwy jednostki o rozwiniętym instynkcie służalczości - takie które chcą mieć nad głową Pana (tu Panią) który będzie za nich decydował nie tylko co mają robić, ale również JAK MAJĄ MYŚLEĆ (a przynajmniej pisać), aby nie być potępionym przez Królową!
      Mimo całej swej arogancji i braku zasad - celnie określił to And1951 pisząc że jest to:
      "chęć przystosowania się do obowiązującego na Bagnie "tryndu" baśniowego świata zidiociałych krasnoludków i skrzatów elfowych".

      Usuń
  3. Bracie- uważam że powrót Kari nie jest bezcelowy. Laura zorientowała sie że jedzonko najbardziej kaloryczne( elfiki na stanowiskach) cwane i nie puszczqa pary z geby by popastwic sie nad biednym Norbusiem( traktujmy Norbusia jak przynetę). wpadła więc LArwa na pomysł by Powrócic Kari- ta to mam talent do wkurzania elfików i wystawianie ich Laurze na pożarcie. Ja widzę to w ten sposób...

    OdpowiedzUsuń
  4. Odkrywcze teorie wypisuje Złotałza..Jakbym tak jeszcze trochę jej poczytał to już nigdy nie byłbym tym samym człowiekiem..W mózgu człowieka może dojść do nieodwracalnych zmian.

    Zibi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy Internauta28 września 2013 08:32

      Siedziałbyś i bawił się kadzidełkiem popijając dżin klepiąc mantrę do elfika :D

      Nie ma co gadać idealnie się wpasowuje w forumowe środowisko :D

      Usuń
    2. Hahaha nieodwracalne zmiany w mózgu przydałyby się niejednemu pod warunkiem, że na lepsze. Lektura Złotejzołzy grozi porażeniem mózgowym :)

      Usuń
    3. Zibi to co wypisuje Złotałza jest dziwaczne "Jakbym tak jeszcze trochę jej poczytał to już nigdy nie byłbym tym samym człowiekiem..W mózgu człowieka może dojść do nieodwracalnych zmian."
      Od czytania bagna u niektórych może dojść do nieodwracalnych zmian i bez teorii Złotejłzy .Dobrym przykładem jest Sobieradzik . Na bagnie jest od dawna , widział jak larwa potraktowała : Ale , Zerocina ,
      Cogito i wiele innych osób w tym Ciebie ( a myślałam że jesteście przyjaciółmi , mocno się chyba pomyliłam ). Widzi dobrze jak larwa robi z ludzi idiotów a mimo to kadzi jej jak tylko może , to co On wypisuje na Brata i Blog to mózg się lasuje .

      Usuń
    4. Nigdy nie zamieniłem z Sobieradzikiem nawet słowa.Odnoszę wrażenie ze to osoba raczej zaawansowana wiekiem..

      Co do elfow, to zapewne cześć forumowiczów bawi czytanie tych głupawych przekomarzań..

      Zibi

      Usuń
  5. Braciszku, gadzina napisała odezwę do narodów, chyba polskiego i niemieckiego, aż się wystraszyłam i spać pewnie nie będę mogła, a Ty Braciszku będziesz musiał iść do psychologa na kozetkę, he he - czytajta ludzie :D

    Drogi Gosciu. 00011

    Na forum mamy mase tematow i prosze zarejestruj sie do nas, zeby dolaczyc do nas.

    Jezeli trafiles tez drogi Gosciu na blog brata, to wiedz, ze jest to osoba zbanowna u nas, ktora msci sie tam za to ze zostal od nas wyrzucony za chamstwo i inne osoby wyrzucone za chamstwo z naszego forum pomagaja mu tam, ale najczesciej pisze on tam sam ze soba udajac innych ludzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe czytałam te "mowę do narodu" .Oj LARWO ,nie znasz ludzi a tak ich oceniasz ?
      Już dość naczytałam się i osłuchałam o Tobie,powtarzam jeszcze raz -takiej szui internetowej nie spotkałam nigdy !
      Dziwnym przypadkiem trafiłam na ten blog i nie żałuję ! Dziwię się tylko,że jeszcze istniejesz w sieci ,jak można tak pomiatać ludzmi ?
      Bardzo dobrze BRACIE,że to babsko o Tobie pisze ,kto trzeźwo myśli tak na pewno odszuka Ciebie :)
      a ta GNIDA bagienna nie potrafi zrozumieć czym jest "forum dyskusyjne" ani czym jest BLOG ! Dostało to komputerek do łapek i sobie pomyślało ,że foruma założy gdyż nikt jej nie docenia i pomiotka taka bidula w swym bogackim życiu na uwięzi .Fantastyczny plan na życie ułożyła ,kot mąż i "jajko niespodzianka" w jednym :) Lauro na te swoje"32 " lata to jesteś STARA ,nawet w wypowiedziach to czuć !
      Ąka

      Usuń
  6. Rey oczywiście listem gończym

    OdpowiedzUsuń
  7. I do ... narodu niemieckiego ?? O_O.
    No to teraz jak się Niemce rzucą na Bagno, to naszych biednych Elfików wydepczą..:((
    A Gadzina ŁŻE SWOIM ZWYCZAJEM, bo co jej zostało?

    Nic innego nie umie - jedynie kłamać i manipulować ludźmi słabymi, chorymi, upośledzonymi lub szukającymi w sieci bratniej duszy i to jest najbardziej obrzydliwe.
    Dlaczego nie odważy się na dyskusję na argumenty ze mną? Bo się boi!
    Zapraszałem ją wielokrotnie, ale ona woli schować się w czeluściach bagiennych i zabawiać nieudacznikami których tam zwabiła! I to jest plugawe.
    Jakby nieuk pojęła różnicę pomiędzy forum a blogiem, to wiedziała by że BLOGA PISZĘ JA!
    W komentarzach natomiast system samoczynnie wstawia mi awatar i nicka, a jakoś wszystkie komentarze nie są sygnowane moim awatarem.
    To jest taka sama głupota jakbym ja napisał że najczęściej wszystkie posty na Bagnie pisze Larwa udając innych ludzi. Na to kupi się tylko naprawdę zacofany Elfik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Larwa zrobiła najlepszą reklamę bloga Brata jaką tylko można zrobić. Jednocześnie strzeliła sobie w stopę bo ludzie, którzy tu dzięki niej trafią - dowiedzą się prawdy o niej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Larwa założyła jakiś temat na Bagnie (ukryty) na temat Brata.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy Internauta29 września 2013 15:26

      No jak by to było inaczej. Dowodów nie ma nikt normalny słuchać nie chce a poszczekać gdzieś trzeba najlepiej we własnym gronie bo wtedy nikt z zewnątrz nie przyjdzie i nie powie że nie mają racji i pie...lą głupoty nie podparte dowodami :D

      A w tym temacie znajdzie się to samo jak we wszystkich innych czyli paplanina jaki to brat nie dobry :D

      Usuń

  10. ukryte tematym, watki zachęcające gosci do linczowania brata. Ja pitole... kiedy w końcu skończy sie ten cyrk...

    OdpowiedzUsuń

Komu przeszkadza PRAWDA GŁOSZONA NA NASZYM BLOGU?
Już nie tylko Niemce nazywającej siebie LAURĄ a ostatnio ASIĄ, ale też pokoleniu jej naśladowców - również posługujących się KŁAMSTWEM I MANIPULACJĄ - coraz częściej w innych miejscach sieci!
Dokumentujemy i będziemy dokumentować ich DRAŃSTWA, a w szczególności - wykorzystywanie do niecnych celów ludzi z problemami psychicznymi i poszukujących bliskich dusz w sieci.
Dziękuję wszystkim wiernym Czytelnikom Naszego Bloga za wizyty i merytoryczne komentarze.
Wspólnymi siłami ograniczymy ten plugawy proceder!
Nie ma jednak na Naszym Blogu miejsca na komentarze zawierające:
- TEKSTY NIECENZURALNE,
- TEKSTY ZNIEWAŻAJĄCE INNYCH KOMENTATORÓW,
- OCZYWISTE KŁAMSTWA.
Takie komentarze lecą od razu w kosmos!
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Czytelników Bloga i nie zawsze się z nimi identyfikuję!

Pozdrawiam Czytelników i Komentatorów.
Wasz Brat Dominik.