czwartek, 2 lipca 2015

PARADA OSZUSTÓW – Zakłamany Piotruś Pan

Witajcie znowu..










 W poprzednich wątkach naszego Bloga pokazałem jak niejaki Piotruś vel AndroID vel Raztamon vel Piotr@tm vel Weryfikator vel Piotratm - etc.. w jakimś dzikim amoku zaatakował mnie i Właściciela Forum LUZAKI Jupiego lecz dotąd nie udało mi się ustalić powodów tego szaleństwa.

Nigdy do tego człowieka nic nie miałem, byłem ZA przyjęciem go do Grona Luzaków, gdzie przez rok z nim pisałem, na co dzień, bez żadnych osobistych animozji..
Pozostaje tylko takie wyjaśnienie, że przyczyny tkwią w głowie samego Piotrusia
Jeżeli myślicie, że ten głupawy (i na szczęście ostatni!) - występ Piotrusia na Forum Luzaków, zakończył jego majaczenia na mój i Luzaków temat, to jesteście w błędzie.

Normalny człowiek, kiedy bredzi coś bez sensu – WSTYDZI SIĘ (!) – nawet, po wytrzeźwieniu.
TEN FACET NIE MA WSTYDU!
Najwyraźniej nie odróżnia swoich majaczeń, (na które nie potrafi dać żadnych dowodów!) - od faktów, jakie przedstawiam np. ja – DOKUMENTUJĄC NIEPODWAŻALNYMI DOWODAMI prawdziwość zaistniałych zdarzeń i przyjętych stanowisk poszczególnych ludzi.
Wyraźnie ma poczucie misji, polegającej na tym, żeby zrobić z siebie IDIOTĘ do potęgi, a jednocześnie skompromitować tych, z którymi pisze na forum!


Akurat ktoś mi podrzucił linka do dalszych jego majaków:

Dość szybko zorientowałem się, że autor tych bredni ma spory problem z kojarzeniem związków przyczynowo-skutkowych, (popularnie nazywa się to MYŚLENIEM).

Cóż – żadna to tajemnica, że głupich jest więcej niż mądrych, ale skoro kogoś Dobry Bóg (w ramach kary chyba) – zakwalifikował do tej pierwszej grupy – to jeszcze nie powód by się tym chwalić, a jednocześnie dawać odczuć swoim czytelnikom, że należą do tej samej grupy!
 
Czytelnicy, (o czym przekonałem się niejednokrotnie na Moim Blogu), to ludzie zazwyczaj całkiem inteligentni i wyciągający sensowne wnioski! Ci, co bardziej tępi - zwyczajnie blogów nie czytają - nie zadając sobie trudu wnikania w złożone treści, bowiem mają do tego „za słabą głowę”..

Przyjrzawszy się przedmiotowemu „blogowi” Piotrusia – pomyślałem, że jest on świetnym przykładem próby zrobienia ludziom galarety z mózgu, – co nietrudno UDOWODNIĆ!
Cierpliwie czekałem jak widać, na opamiętanie Piotrusia i wycofanie się z tych bredni, oraz jego powrót do rozumu, ale na próżno...


No to się pobawmy, pokazując i DOKUMENTUJĄC FAKTAMI PRAWDĘ i  konfrontując ją z bredniami Piotrusia..

Uprzedzam jednak, że działając w obronie własnej - mam PRAWO użyć wszelkich DOWODÓW dla wykazania PRAWDY, więc będę musiał być może pokazać materiały, jakich nie będąc zmuszony - nie opublikowałbym. 
Jednak prywatnej korespondencji (choć mam na to przyzwolenie!) - nadal nie pokażę!!

Zaczyna Piotruś dobrze, bo.. po amerykańsku, czyli .. Who is Who?”


Ten „Pleban” co to niby w urojeniach Piotrusia mam być ja - to niezły MODEL musi być!
Cóż - kiedy od razu z wejścia usiłuje mnie Piotruś obrażać epitetem „wiele(je)bny bloger”
co już wskazuje na jego wieśniactwo - (nie mylić z m. zamieszkania, bo mowa o stanie umysłu).
Ale Piotruś jest jak widać na etapie: "BLUZGU, BLUZGU NIE MAM MÓZGU!"
Jemu naprawdę się wydaje, że może mnie obrazić i od razu mu się od tego robi dobrze - poniżej pępka.
Nawet pochlebia mi Piotruś, uznając mnie, za co najmniej  Giacomo Casanovę z Wenecji, co każdego normalnego faceta musi mile połechtać.

Wprawdzie (czego się nie wstydzę!) – jestem zdeklarowanym monogamistą, to jednak - to było bardzo przyjemnie poczuć się takim Don Juanem i wyjątkowo sprawił mi Piotruś dużą przyjemność:

Żal tylko że zapomniał Piotruś imiona tych SZEŚCIU białogłowych którymi aktualnie „kręcę”... bo – KTO WIE..? Może bym miał u nich szanse jakieś?





No i to uczestnictwo w zniszczeniu „około 10 for... porażające!!
Jak wytłumaczyć Piotrusiowi – NIEUKOWI, że dopełniacz liczby mnogiej, rzeczownika „fora” – brzmi: „forów”??

Piotrusiu – pamiętasz jeszcze adres swojej szkoły? Pójdź tam i podłóż ogień, bo niczego cię nie nauczyli.

A skoro już mowa o „zniszczeniu około 10 FORÓW – to DLACZEGO Piotruś NIE POTRAFI PRZYPOMNIEĆ SOBIE I WYMIENIĆ.. ANI JEDNEGO Z NICH??
Wapienko na mózgu??

Jak widać w moim temacie Piotruś ŁŻE !

Wójt -  to podobno Jupi!
Zobaczmy, jakie ŁGARSTWO wymyślił Piotruś o Jupim?
(cyt:)
„Forum to przejęli od jednej ze „znienawidzonych” person prawdy wielejebnej o nicku Smoczuś, która wpuściła plebana i wójta do administracji swego forum.”

Niełatwo z tego bełkotu coś wyłuskać, ale wyraźnie Piotruś widzi Jupiego co najmniej podwójnie, bo pisze że "ten Jupi przejęli”.
Zatem, ten: Jupi przejęli”, jakieś forum od userki o nicku Smoczuś.
No, tylko że już tu mamy problem, bo „Smoczuś” (zwana w sieci „Kapuś”), to o ile wiem NIGDY NIE BYŁA WŁAŚCICIELKĄ ŻADNEGO FORUM!
Więc palnij się w łeb Piotrusiu i pomyśl jak mogła „WPUŚCIĆ” kogoś?
Może ci się z innym wpuszczaniem pomyliło, gdyż masz braki w bzykaniu ?
Jupi natomiast to (przynajmniej odkąd  znam Go bliżej – czyli od 2014 r.) – posiadał i posiada JEDNO Forum LUZ BLUS (zwane Forum Luzaków), na którym, zaproszony przez jego Właściciela - mam przyjemność pisać.
ZAŁOŻYCIELEM I JEDYNYM WŁAŚCICIELEM tego Forum był i jest Jupi!
To Jupi dzierży od początku serwer, na którym stoi to forum, założone przez Niego 20 marca 2014 r.

Byłoby ciekawie jakby Piotruś pokazał tą swoją MACHINĘ CZASU:
- która powoduje że: >20 marca 2014, 19:24< (to godzina zarejestrowania się Smoczusia/Kapusia na tym Forum)
- jest wg Piotrusia WCZEŚNIEJSZA niż: >20 mar 2014, 11:08< (to godzina zarejestrowania się Założyciela i Właściciela – czyli Jupiego!).
/przy okazji zwracam uwagę, że nie żaden Wójt – tylko OPAT!!/


Ach SORRY – zapomniałem uprzedzić że Piotruś to osobnik pozbawiony poczucia humoru...
Piotrusiu... śmiało – jak jesteś taki zdolny, to zrób żeby teraz było wczoraj...PLIZZZ!!

Co do mnie zaś, to na Forum LUZ BLUS, na prośbę Jupiego pełnię rolę Admina Pomocniczego, na funkcję którego, powołał mnie Właściciel tego Forum - JUPI – w dniu 11 października 2014 r.
Tu akt powołania:

Myślę sobie, że jeżeli Piotruś naprawdę jest (jak podaje).. „technikiem informatykiem”:
- to niemożliwe żeby nie pojmował tak prostych spraw związanych z forami, zatem mam podejrzenie, graniczące z pewnością, – że:
TE KŁAMSTWA JEGO, SĄ PISANE Z PEŁNĄ PREMEDYTACJĄ I ZŁĄ WOLĄ !!!
Co dalej o Jupim? Ano znowu nieuctwo Piotrusia i opis jak to rzekomo Jupi „uczestniczył w przejęciu trzech for! 
(„Forów” analfabeto...   „forów”!!)
 Aha.. no i ten potwór Jupi:



(cyt:)

„Aktywnie zniszczył około 10 for”.



Stawiam moją nową BM-kę M3 (350KM) - przeciwko staremu rowerowi „Ukraina”, że:

Piotruś nie da rady sobie przypomnieć nazw tych...  „około 10 for”.

No co... fajnie się czyta BREDNIE PIOTRUSIA?

Jak widać w kwestii Jupiego też Piotruś ŁŻE !
A tu jeszcze:
 (cyt:)
„Siostra Lilia
– administratorka, założycielka forum Piekiełko o nicku Lilianna”

WOW.. pierwsze PRAWDZIWE słowa na Piotrusia blogu!
Niestety.. dalej tradycyjnie - łgarstwa!!


(cyt:)


przejętego podstępem przez wójta i plebana..”
 
A jakim to podstępem Piotrusiu??:
Może takim „podstępem”, o jakim pisałeś na Luzakach?
Szczegóły tu:
i tu:

A może wtedy, kiedy KLON Kocura - "Coralgol" - wysyłał w kosmos - na polecenie Jego Pani - te ok. 45 tysięcy postów Userów tego „przejętego podstępem” Forum??

A może wcześniej przejęte podstępem, kiedy LILIANNA vel LADY zorientowawszy się, że bez Admina, którym Brat konsekwentnie nie chciał być - nie da rady – zadała sobie dużo trudu aby dotrzeć do Jupiego z prośbą, czy by nie zachciał przyjść Jej Forum PIEKIEŁKO z pomocą?? 


A może wtedy przejęte podstępem , kiedy LILIANNA vel LADY ochoczo udostępniała Jupiemu WSZYSTKIE HASŁA do Piekiełka, bo wiedziała (i słusznie!), że na Jupim może polegać??


Czy to było takie „przejęcie podstępem” o jakim bredzisz Piotrusiu??

A może wtedy przejęte podstępem, kiedy LILIANNA vel LADY tak się cieszyła, że Jupi pomaga Jej w Administrowaniu Piekiełkiem?

A może wtedy przejęte podstępem, kiedy do LILIANNY vel LADY przyłączyła się z wyrazami wdzięczności dla JupiegoJej Wspólniczka Morgana?

A może wtedy przejęte podstępem, kiedy LILIANNA vel LADY starała się odwdzięczyć za pomoc Jupiemu - ogłaszając że Jego Forum LUZAKI jest NAJLEPSZE?
(aha.. jakbyś Piotrusiu nie wiedział – Dominika to LILIANNA vel LADY)


A może wtedy przejęte podstępem, kiedy LILIANNA vel LADY zasięgała mojej i Jupiego - (czyli wójta i plebana ) rady – co zrobić z Niekumatym vel Kocurem po tym jak posądził nas (nomen / omen) ... „o przejęcie podstępem”?

A może wtedy przejęte podstępem, kiedy LILIANNA vel LADY prosiła abym ja i Jupi - (czyli Piotrusia wójt i pleban) pomogli jej zabrać wszelkie uprawnienia innym, którzy jak się okazało są dla jej Forum groźni i o mało Piekiełka nie przejęli?? 


I powierzyła wszelkie uprawnienia mnie i Jupiemu!
Czy wtedy Piotrusiu??

A może wtedy przejęte podstępem, kiedy ja dostałem rangę Admina na Piekiełku?
No.. z tym to był problem, bo ja za cholerę tej rangi nie chciałem, ani konta założyć tam też nie chciałem, więc mi LILIANNA vel LADY zaproponowała korzystanie z konta Gonzalesa > jednego z kilkunastu Jej KLONÓW.
A potem (dopiero w listopadzie!):

Tylko że ja wcale tych uprawnień nie chciałem > nie powiedziała ci Piotrusiu twoja Wspólniczka??? Długo mnie namawiała!!

Jakiś ty ciemny Piotrusiu.. tak mało wiesz, a bierzesz się za pisanie bajek??
Nadal ci nie wstyd??
Jak widać w temacie LADY vel LILIANNY też Piotruś ŁŻE !
 
Kogo tam jeszcze mamy?
Aha:

Ten Piotrusiowy „Sekretarz”, to jakoby (cyt.) -  Admin  for siostry Lilii, o nicku Niedowiarek i Kocur.”
(„forów” NIEUKU ... „forów”, a nie: „for” !)
Kumatego, czyli Niedowiarka vel Kocura, to ja Piotrusiu znam trochę dłużej od ciebie, i jest to całkiem przyzwoity, oraz niegłupi Facet – tyle że szczęścia to on nie ma do ludzi, trafiając choćby na takich twojego pokroju krętaczy i manipulantów..
Zresztą trzeba być naprawdę pechowcem, aby jak On - z setek różnorakich forów w sieci - trafiać akurat na te najbardziej toksyczne..




 Piszesz tedy Piotrusiu że Niedowiarek vel Kocur.. (cyt.):
 „Wspiera Liliannę w walce z bogami internetu (wójtem i plebanem.)”.

Ale GDZIE I KIEDY On tak wspiera – to pewnie Piotrusiu nie wiesz??

Poszukajmy, zatem obaj:



Że o wspieraniu LILIANNY vel LADY przez Kocura vel Niedowiarka vel Niekumatego - nie było mowy wcześniej - to już ustaliliśmy sobie TU:
i tu:

To może wspierał wtedy, kiedy LILIANNA vel LADY kilkakrotnie zwracała mu uwagę że.. uprawia aktywnie seks? (przy okazji wykazując, że jest inteligentniejsza!)


A może wspiera Ją wtedy, kiedy LILIANNA vel LADY bardzo sensownie i grzecznie zwraca mu uwagę, że wypisywał NICZYM NIE POPARTE IDIOTYZMY – wyżywając się na Jupim i Dominiku, (czyli mnie).


Zresztą mam wrażenie Piotrusiu, że cokolwiek się z tym wspieraniem omyliłeś i LILIANNA vel LADY powinna Ci to w końcu wytłumaczyć, bo wszak to twoja decyzja, aby zostać Jej Przydupasem...
Ale ...
W temacie Niedowiarka vel Kocura też zwyczajnie ŁŻESZ !!
Ważne żebyś uważnie przeczytał jeszcze ten wpis LILIANNY vel LADY:
- bo jak znam twoje skłonności do łgarstwa, to zaraz napiszesz gdzieś w sieci, że Brat Dominik pokazał na swoim Blogu (cyt:) przejęte podstępem”, DOWODY TWOICH ŁGARSTW!!
Czytaj więc dotąd – dopóki nie zrozumiesz …że to co ja tu zaprezentowałem (i w razie konieczności jeszcze zaprezentuję) - to oryginalne teksty pisane przez ich autorów do których miałem, a często jeszcze mam dostęp - bez uciekania się do metod przestępczych!!
A skoro już mowa o przestępczości, to powinieneś wiedzieć Piotrusiu, że w świetle Art. 49. ust.1 Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych z tytułu twoich PRZESTĘPCZYCH DZIAŁAŃ – jesteś zagrożony karą pozbawienia wolności do lat 2 !!
(tą sprawą zajmiemy się osobno!!)
I tak oto uporaliśmy się z Piotrusiowym WHO IS WHO, a zważywszy, że to zaledwie wstęp jest do Piotrusia bloga - najważniejsze DOWODY na to, co wesołego jeszcze się ulęgło w Piotrusia głowie – DOPIERO PRZED NAMI.
BĘDZIE WESOŁO!!


A teraz CZYTELNICY Naszego Bloga - odpowiedzcie sobie sami:
Czy w tej sytuacji Jupi nie miał powodów, aby żałować że ze zwykłej ludzkiej życzliwości podjął się pomocy LILIANNIE vel Lady ?
Czy uczciwie Mu za to podziękowano?


W kolejnych wątkach Naszego Bloga, pośmiejemy się z dalszych „bredni” Piotrusia, a jest ich sporo.. !!
Najzabawniejsze FAKTY o Piotrusiu jeszcze przed nami!
C.D.N.

Tymczasem pozdrawiam serdecznie
Naszych myślących Czytelników.
Wasz Brat Dominik














4 komentarze:

  1. Haha , widze ze nie tylko na Bagnie taki cyrk wokol tej Lady Li co ja tak Laurka objechala u siebie. I na innych forach trudno sie zorientowac w tych nickach i tego Anroida i innych. Po co oni to wszystko robia i tyle nickow maja? A Laurce jak doniosa to znowu bedzie Kurdi mial zajecie.
    Elfina

    OdpowiedzUsuń
  2. Generalnie rzecz biorac, to ze statystyki wynika, że rzeczony Piotruś miesci się w gronie "dotkniętych ręką głupoty" i nic z tym zrobić się nie da!! Taki dotyk zazwyczaj na życie całe zostaje...:(

    Mediator

    OdpowiedzUsuń
  3. Internet Piotrusiowi na móżdżek się rzucił. Takie to to stare, a takie głupie.
    Skoro jest z Legnicy, ja chętnie bym się z nim zobaczyła,to tylko 40 minut jazdy.
    Przywiozłabym popcorn i colę ( dla siebie ;) ) .... obejrzałabym osobnika i przynajmniej pośmiałabym się do rozpuku na jego widok.

    Takiego upośledzenia w rozumowaniu jeszcze nie widziałam, toż to Kurdi mądrzejszy od niego :D

    MaLena

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wierzę :)..gorzej jak smarkate dzieci..Dominiku zabawek im nie zabieraliście z Jupim a piaskiem Wam po oczach hahahahaha..glupota ludzka nie zna granic :(

    OdpowiedzUsuń

Komu przeszkadza PRAWDA GŁOSZONA NA NASZYM BLOGU?
Już nie tylko Niemce nazywającej siebie LAURĄ a ostatnio ASIĄ, ale też pokoleniu jej naśladowców - również posługujących się KŁAMSTWEM I MANIPULACJĄ - coraz częściej w innych miejscach sieci!
Dokumentujemy i będziemy dokumentować ich DRAŃSTWA, a w szczególności - wykorzystywanie do niecnych celów ludzi z problemami psychicznymi i poszukujących bliskich dusz w sieci.
Dziękuję wszystkim wiernym Czytelnikom Naszego Bloga za wizyty i merytoryczne komentarze.
Wspólnymi siłami ograniczymy ten plugawy proceder!
Nie ma jednak na Naszym Blogu miejsca na komentarze zawierające:
- TEKSTY NIECENZURALNE,
- TEKSTY ZNIEWAŻAJĄCE INNYCH KOMENTATORÓW,
- OCZYWISTE KŁAMSTWA.
Takie komentarze lecą od razu w kosmos!
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Czytelników Bloga i nie zawsze się z nimi identyfikuję!

Pozdrawiam Czytelników i Komentatorów.
Wasz Brat Dominik.