poniedziałek, 16 grudnia 2013

Pani Pelagio, czy pani jeszcze może....?



Aaa tam.. cicho być!!...



  






Ale się porąbało... na Bagnie Gieni objawiła się.. Pelagia:

A wszystko zaczęło się od weekendowej zabawy, jaką urządziła sobie Larwa wespół z Tumanem vel Mgiełką - oglądając sobie z ukrycia (kontem  któregoś z KLONÓW, lub swoim.. „testowym”), jak fajnie się Elfiki podqrwiają kiedy im wsadzić kij w mrowisko.

Niepojęte jest co to Bagno potrafi zrobić z psychiką niektórych..
Przykładem taka Zuzka - kiedyś Userka - która była Panią samej siebie, pisała gdzie chciała i służyła komu chciała – ceniłem ją za to! 
A BANA na Bagnie zarobiła, bo jak każdy Banita - niepokorna była!
Minął rok i wróciła na Bagno na wezwanie Larwy która ją łaskawie... odbanowała i Zuzka służy jej wiernie, ku zdumieniu tych którzy ją znali. 
Kiedy jednak Tuman vel Mgiełka wyzwała ją publicznie od kurew (za co została zbanowana przez Beliala na tydzień) - Zuzka zaprotestowała przeciwko banowaniu Mgiełki - to już przeszło wszelkie moje wyobrażenia o Zuzce.

Belial zareagował tak jakby to zrobił Moderator na NORMALNYM FORUM:

Ale dla duetu Larwa + Tuman, był to doskonały pretekst do wszczęcia zabawy Skrzacikami - którym się wydaje, że ich zdanie coś znaczy.
Zresztą Zuzka robi teraz za Currarę , która jest tym samym dla Tumana, co Jaruzelski dla Larwy:

Jetpilot zapomniał jednak o ... Odbratach!
I zaraz po zbanowaniu Mgiełki - pojawia się wspomniana wyżej ... PELAGIA
tajna broń Tumana i Larwy, niezbyt pracowita bo jeden post na parę miesięcy, ale to dzięki niej mogą obie zabawić się Skrzatami jak należy i zaspokoić swoje upodobania – każda nieco inne.

Warto zauważyć, jak przewrotnie przypisuje owa tajemnicza Pelagia - Zuzkę do... Brata.
Jollyroger próbuje wyjaśnić rolę Pelagii, ale ta nie pozostawia złudzeń kogo reprezentuje:

Warto zwrócić uwagę na sformułowanie „u mnie” bo czas pokaże że wyssane z palca!
Belial z kolei próbuje odwołać się do Najjaśniejszej Pani na Bagnie bo nie wie, że Pani Laura właśnie świetnie się bawi wraz z Tumanem ich zabawką o Nicku .. Pelagia.. hehe


Jollyroger wyciąga słuszne podejrzenia co od Pelagii ale porusza się w kompletnej mgle, kierując apel o sprawdzenie jej przez... Administrację!

Ach Grzegorz.. Grzegorzpamiętasz jak napisałem Ci we wrześniu b.r. że "nie znasz Laurki i nieprędko poznasz?"
Odpisałeś mi wtedy że „jesteś niezależny i panujesz nad sytuacją” (czy jakoś tak) – jesteś nadal pewny że .. panujesz?
Przypomnę Ci że napisałem Ci wtedy też, że „wybór masz niewielki – służba Niemce, albo jesteś ‘wróg’„
Oczekiwałeś że Administracja będzie sprawdzać Pelagię, która jest NARZĘDZIEM służącym... TEJ Administracji??
Belial szybko odkrył po adresie IP że..:
- tak żarliwie broniąca Mgiełki - Pelagia jest de facto .. Mgiełką - aktywną (mimo BAN-a) uczestniczką tego przedstawienia dla Larwy!

W naiwności swojej, licząc ciągle (nie wiedzieć czemu), na normalność tego Forum i udowadniając ewidentne złamanie Regulaminu przez MgielkęBelial oczekuje BAN-a na nielegalne konto Mgiełki z Nickiem Pelagia!

Tymczasem bardzo zadowolona z siebie Mgiełka (jako Pelagia), ku uciesze Larwy jeździ po Belialu, a przy okazji na Zuzce jak na corridzie! 
Przy okazji Zuzka zostaje „wysłanniczką Brata”.
To nieważne że każde zdanie Tumana w płaszczyku Pelagii - głupsze od poprzedniego. Ważne że Tuman jest w swoim żywiole i może zaspokoić się aż do orgazmu, co w jej sytuacji jest przecież jedyną możliwością

Zdemaskowanie Pelagii jako Tumana nie było trudne, bo ta będąc nieukiem, nawet nie zadała sobie trudu przelogowania adresu w Neostradzie z Wrocławia, przez którą nadaje.

Niestety Belial za wcześnie chyba się cieszy z wypędzenia Pelagii i wyraźnie chce Laurce i Mgiełce zepsuć fajną zabawę znaną na Bagnie od lat, a polegającą na upokarzaniu określonych Elfików, aby im pokazać kto tu rozdaje karty!
To jest podstawowy sens istnienia tego Bagna i działania Laury!
Laurka ma już pomysł na pokazanie Belialowi tego, co od dawna usiłowałem mu uświadomić.

W międzyczasie dostrzega swoją szansę .. Norbuś, autorytatywnie negując ustalenia Beliala:

Od tego momentu naprawdę zaczęły mi imponować spokój i cierpliwość Beliala.
Chyba naprawdę liczył na Laurkę, która miała właśnie z niego niezły ubaw.
Ale Mgiełka/Pelagia (w obronie Mgiełki!) idzie za ciosem i wyciąga argument koronny, którym mydli oczy Larwie od roku – MAFIA BRATA.

Nijak jednak nie potrafi Tuman odpowiedzieć choćby na JEDNO z kilku prostych pytań zadanych jej m.in. tutaj:

Wreszcie „zaspokojona” Larwa.... tzn – Gajowy Marucha pochyla się z troską wielką nad ukrzywdzoną Mgiełką/Pelagią i pokazuje całemu temu Towarzystwu KTO w lesie RZĄDZI!
Oni zaś są od biegania i ganiania się (jak partyzanci z Niemcami), co bardzo ożywia las - wszyscy biegają, ale i tak wygrywa zawsze Niemka - taka zabawa!

Zaraz jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki - Wróżki Lauruszki - znika nasza Pelagia, a na jej miejsce wyskakuje na Bagnie tryumfujący Tuman vel Mgielka

I tylko Księżniczka Anna nic nie pojęła, choć jako ta, co miała wiele okazji poznać Laurkę w Niemczech – powinna! Zamiast tego się .. pochwaliła:

Wie jednak Aniapw że Laurka jest najwspanialsza na Świecie, tylko ten Świat jest zły, bo jej kochać nijak nie chce.
Ale, czyżby coś dotarło do Beliala?

To żadna ujma że dopiero teraz – byli na Bagnie tacy do których docierało po kilku latach! DO WSZYSTKICH KIEDYŚ DOCIERA i te promile nie kapujących, tylko potwierdzają tą regułę!

Całą zabawę z Mgiełkopelagią sentencjonalnie skwitował Jack71, który sam ma problem z uzależnieniem od lauryzmu:

Celne riposty miewa też Grzegorz, bo cóż innego można napisać o Norbusiu, który dostrzegł swą szansę w Tumanie:

I jeszcze ten.. > artysta:


Oraz kolejna celna riposta:

Tak sobie myślę, że taki Zespół Tuman / Norbuś / Kurdi .. jest na Bagnie niezwykle pożyteczny, bo odstrasza od Bagna ludzi zdrowych na umyśle.
Warto by ten Zespół popierać i eksponować jak się da.., bo jest nadzwyczaj skuteczny.

O czym donosi Wam:

Wasz Brat Dominik

72 komentarze:

  1. Dawno nie czytałam,informacje na temt Zuzki przyjęłam z niedowierzaniem.....chyba przestaje sie znac na ludziach albo ....czytac ze zrozumieniem....ech...zycie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Powinni zmienić nazwe forum na "Rozmowy w krainie Tępaków".

    OdpowiedzUsuń
  3. Czuję sie wywołany do tablicy po przeczytaniu komentarzy na temat Dwa światy cd. Tak więc zgadza sie że po oficjalnym odejściu z elfów byłem tam jeszcze. Pisałem na PW z niektórymi , których uważam za wartoścoiwych fajnych ludzi. Dawałem namiary na siebie tak że faktycznie byłem zalogowany. Bo nie wszyscy są tam źli. Moja decyzja o odejściu z elfów jest ostateczna i tam nie wróce. Dostałem po pysku w sumie za nic.Jednak pomoc , którą otrzymałem od elfów w sirpniu będę pamiętał i są tam jednak wartościowi ludzie. Teraz mnie nie będzie do czwartku bo trafiła mi się fucha malowanie , akurat na święta kilka greoszy sie przyda. Dostałem kilka zaproszen na fora ale do dopiero jak mówię we czwartek [powinienem skonczyc to coś tam pomyśle.
    Belial71

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj w Wolnym Internecie.. Piotrze..;))
      Naturalnie że przez tamto miejsce wciąż przewijają się fajni, wartościowi ludzie!
      Sam znam wielu.. i sam próbowałem wraz z Nimi tworzyć tam fajne, przytulne miejsce.
      Wierz mi - nie ma takiej opcji i bo zbyt dużo znam takich którzy zostali TAM sponiewierani psychicznie, upodleni nawet!
      Na każdego przychodzi pora..

      Pozdrawiam.
      Dominik :)

      Usuń
    2. A myślałam że nic mnie już nie zdziwi ....Zuzka tam? , Zuzka?
      Braciszku piszesz że " że przez tamto miejsce wciąż przewijają się fajni, wartościowi ludzie!" fakt ,ale jak się znajdą to szybko znikają ...pozdrawiam serdecznie, 13

      Usuń
    3. Mało tego Celinko, jadą tam po Niej równo - ubliżając Jej i sankcjonując zarzuty że jest .. Currarą.. hehe
      A Zuzka z podziwu godną uległością to znosi.. O_O
      No i masz rację, że fajni ludzie tam są zwabiani i idą w najlepszej wierze, ale ZAWSZE ewakuują się - kiedy pojmą istotę i przeznaczenie tego miejsca.
      Wcześniej lub później!

      Też pozdrawiam..;)
      Dominik

      Usuń
  4. Najbardziej mnie ubawił post Larwy, że najpierw powinno być ostrzeżenie o banie!!!! Ciekawie kiedy mnie (chociażby) uprzedzała, kiedy banowała moje nicki?!
    Balialu - chociaż przez Ciebie zbanowano mój ostatni nick na Bagnie, wybaczam Tobie, bo nie kopie się leżącego... Ale mam odrobinę satysfakcji, że pręciutko Ci przyszło podzielić los mój i tysięcy niewinnie skrzywdzonych Elfów. Zabawne, że wpierw deprecjonowałeś Blog, a teraz jako sponiewierany piszesz tutaj... Zaiste - zabawne.
    A co do potencjalnych miejsc, które Ciebie mogłyby przytulić, to jest kilka... I wszystkie zapraszają.

    Bartek Z.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę sobie Bartku, że każdego z nas (a było takich blisko 7 tysięcy) - Królowa Bagna w pewnym okresie zmyliła. Większość rzecz jasna odeszła anonimowo, ale wielu zostało potraktowanych wystarczająco podle - więc martwię się raczej o tych, co ten etap jeszcze przed nimi.. hehe

      Usuń
    2. NA dziś fajrant z malowaniem . Otóż mylisz się Bartku , Twój ostatni nick to nie moja sprawa. A i nie czuję się leżący czy sponiewierany . Przeczytałem komentarze w poprzednim temacie to czułem się niejako w obowiązku wyjaśnić sprawę. To wszystko .
      Belial71

      Usuń
  5. A ja wierzyłem w Beliala, wiedziałem że przyjdzie na niego czas :) Nawet pisałem z nim na bagnie, choć on nie wiedział że pisze ze mną...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale trzeba przyznać,ze inteligentna ta Mgiełka. Zaimponowała mi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Każdy ma prawo ufać Laurze, dopóki się nie przekona, że jej ufać nie należy. Ale jak już się przekona, to nie wraca - jeśli jest normalny. Jeśli mimo wszystko wraca, to znaczy że coś jest z nim nie tak i powinien się leczyć póki czas, żeby nie było za późno.

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja po raz kolejny zawiodłam sie na kimś kogo bardzo ceniłam. Zycie...

    OdpowiedzUsuń
  9. aha zapomniałam dodać- tumanie bagienny mgiełką samozwany- przeczytaj uważnie- Zuzka- oszalała chyba że wróciła na bagno, nie moge tego zrozumiec i chyba juz nie zrozumiem. No cóz zawiesc się mozna zawsze. Jednego jestem pewna- Zuzka Ku*wą nie jest na pewno...dziwie sie tylko że ci odpuściła ty, ty modelowy przykładzie syndromu niedopchniecia

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja ogólnie nikogo nie rozumiem kto tam siedzi ,nie rozumiem tych ludzi i wisi mi to ,taka prawda !!


    Ale jest ale ..
    Dominiku gdybym ja tam wróciła ,a ta naprawdę wysyła tyle tych durnych spamów,że naprawdę nie wie komu wysyła ,ale im częsciej czytam to co tutaj piszesz ,tym bardziej durnieje :czy to ludzie czy małpy w klatce ,a Ona ciagnie tym sznurkiem i robi z nimi co chce !-to czy bym tam wrócila ,też poszła bym pod Twój nóż,twierdząc że się sprzedałam??..
    Zuz znam ,rozmawiam ,Ona tam nie poszła bo Laura ją wołała ,poszła bo Smoku ją gnębił i weszła z ciekawości ..I na tyle ją znam ,że Ona sobie olewa to i ma niezła frajdę z tych wypocin Mgiełki czy innych .Może warto się popytac samej Zuz :(:(
    Dorcik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdzie nie napisałem NIGDY że Zuzka się "sprzedała" (już raczej inni i tam takie rzeczy pisali) - napisałem tylko że Jej zachowanie jest (dla mnie!) niepojęte!
      Sam nigdy bym sobie na takie traktowanie nie pozwolił, co chyba udowodniłem.
      Zuzka zaspokaja swą ciekawość już trzeci miesiąc chyba i mam nadzieję, że wie co robi..:(
      Liczę też że wcześniej, czy później - sama nam to napisze..;)

      Usuń
    2. Dominiku ,ale każdy z nas wchodził tam po kilka razy ,bo ...sama juz nie wiem po co .Czasami sama się boje ,kiedy myślę ,że wchodziłąm tam dla poczytania tego jak gnębiła innych ,jak poniżała ,sama nic nie mówiłam,jak ponad rok temu przejrzałąm na oczy ,zrozumiałam,że tak się nie robi ,nie wolno gnebic kogoś ,kosztem jego/jej słabości ,chorób .NIGDY WIĘCEJ !
      Pamietam jak nie wierzyłam ,że Ona wchodzi w PW ,dla mnie to nie pojete i zrobiłam z jednym z userów eksperyment .Kiedy Ona wchodziła ,pisalismy do siebie ,ale tak ,żeby ją coś trafiło . Oczywiście przeczytawszy to co napisalismy zaraz skasowało nam konto .Pamietasz to napewno ,bo nam przywróciłes PW ;) A Ona nic nie powiedziałą ,bo co miałą napisac ,że czytała to co napisalismy ..Dla mnie to był i jest szok !!

      Dorcik

      Ja wierzę w Zuz ,czasami trzeba dobrego szoku ,prysznicu ,obrzydzenia do samego siebie ,aby zrozumiec ,że nie warto tam być

      Usuń
    3. Sorry - napisałem że to TRZECI miesiąc powrotu Zuzki na Bagno, a faktycznie jest .. DRUGI miesiąc!

      Usuń
  11. Ta Mgielka to mi się kojarzy ze starą ,grubą panną ,samotną ,której nieźle się w głowie popieprzyło.Ale Larwa lubi takie sztuki ,wykorzystuje ich dla swoich celów .
    Mgiełka szału dostanie jak to przeczyta-TY SIĘ LECZ WARIATKO !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczęśliwi i dobrzy ludzie nie mącą, nie prowokują, nie są wulgarni i pyskaci - a więc coś musi być na rzeczy. Może jest zakompleksiona, samotna, niedowartościowana, albo niedo... no, wszyscy wiemy, co.
      OWB

      Usuń
    2. ...jebaneczko ...chyba tak OWB . Koło mnie mieszka stara panna ,co za basztyl okrutny ,nienawidzi wszystkich ,wielka ,i wiecznie zła ,wszystko o wszystkich wie ,nawet kto z kim..Mój mąz zawsze mówi :ZE TRZA JEJ CHŁOPA ,DOBREGO RŻNIĘCIA ,A BĘDZIE POTULNA JAK BARANEK ;);)

      Usuń
  12. Niedopchnięta lesba, założyła temat o biuście i podnieca się biustami celebrytów. -:)
    S.

    OdpowiedzUsuń
  13. Rozmawiałem w sobotę z Currarą naFfacebooku, teraz rozumiem skąd ta zajadłość dwu niedo...tych, Gieńki i Tumana, Currara to piękna kobieta, a oba pasztety tego nie mogą znieść. Hihihi
    J>Z

    OdpowiedzUsuń
  14. Tuman Mgiełka widocznie wie z autopsji, po co się staje przy drodze. -:)
    S.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wiem jaki można mieć ubaw z poniewierania swojej osoby przez takie ścierwo jak Mgiełka. Zuzka weź się ogarnij!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zuzka być może chciała taktownie pokazać, że jest ponad to, co wyczynia miotająca się w zawiści Mgła. Z tym że mogła nie przyjmować postawy uległej, bo to poniżej jej godności. Mnie nie byłoby stać na to, by bronić Mgły przed banem za to, że mnie obraża. Jeśli już, to wolałbym po prostu siedzieć cicho i nie komentować żałosnych zachowań tamtej.
      OWB

      Usuń
    2. I co ma pokazac taka ''klasę '' jaka pokazuje Larwa czy Mgiełka ?? Klnąc ,wyzywając od najgorszych ,to niech się lepiej nie ogarnia .Kazdy zna swoją wartośc ,nie trzeba do tego Mgiełki czy innych nieszczęsliwców '.Zreszt a przy asyście Larwy ,jej elity i klonów ,wszystko co Zuzka by napisała to poszłoby do kosza
      Jak to się mówi:lepiej nie dotykac g.,wna ,które i tak smierdzi :)
      A Zuzka postąpi tak jak będzie chciała ,jest mądra .

      Usuń
  16. Mnie Bailala nie jest nic, a nic szkoda. Czytał Blog systematycznie, wiedział jak Gieńka działa, jaka jest perfidna i jak postępuje z ludźmi. Czynnie brał udział w nagonce na Braciszka i Blog, teraz jak Gieńka się na niego wypięła przylazł tu się wypłakać? Żałosne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko to prawda, ale warto też zauważyć że to Belial (Piotr), a nie ktoś inny z ok. trzydziestki Larwowej Kadry - powiedział jej w końcu DOSYĆ!
      Wiem że ten "debilek" jakim mnie nazwał - to przemożny wpływ tej Niemki, pod którym był Piotr niemal od końca swego tam pobytu, a reszta z nich pozostała nadal.
      Takich jak oni Adminów było tam prawie trzydziestu, Modów ok. 150 a Userów blisko 7 tysięcy!
      Wszyscy wrócili od rozumu! Pozostali też wrócą...
      D.

      Usuń
  17. A gdzie nasz wyleniały kici kici? -:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zastanawiam się ile razy można powielać ten sam schemat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jakim schemacie myślisz?
      Pozdrawiam..;)

      Usuń
    2. Belial chłopie bez honoru.Na bagnie obrzucałeś Braciszka,że tak powiem gównem a teraz przychodzisz tutaj i się wypłakujesz!

      Usuń
    3. A o powtarzających się nagonkach na Bagnie, wkręconych Userach, każdy ruch Laury przewidywalny.
      A następnie obrabianie dupy przez Ciebie, każdemu kto przez chwilę był na świeczniku :-)

      Usuń
    4. Fanta - że Larwa działa szablonowo od zawsze - to żadna tajemnica.
      Szkopuł polega na tym, że choć jej metody się nie zmieniają, to zmieniają się ludzie i na jedno wychodzi, bo dla NICH to NOWE - nieznane metody.. hehe
      Dla Ciebie to już jasne, bo znasz je z autopsji, ale przypomnij sobie jak Ciebie wkręcała..;))
      A ja? Ja tu jestem tylko sprawozdawcą! Pełnie rolę dziennikarza - Bloggera..
      Czy potrzebnego - pokazują mi setki ludzi odwiedzającego Mojego Bloga i te maile które dostaję na prywatna skrzynkę pocztową.

      Usuń
    5. Anonimowy Internauta17 grudnia 2013 14:22

      Schemat jest powielany tak długo jak długo jest skuteczny a skoro jest skuteczny to nie warto go zmieniać :D

      A teraz do Anonimowy17 grudnia 2013 13:21

      Takie małe pytanie A kto wie co Ty robiłeś na bagnie? :D Bo widzę że nadałeś sobie status jedynego sprawiedliwego posród nas na dodatek jeszcze anonimowo :D

      Usuń
  19. dot. komentarza > Anonimowy17 grudnia 2013 13:21
    Nie jestem Larwą, więc nienawiść, zemsta czy pamiętliwość są mi obce.
    Uważam, że trzeba walczyć ze ZŁEM, ale przede wszystkim z jego przyczyną !
    Myślę też, że to co robił na Bagnie Belial, to tylko skutek pewniej indoktrynacji której uległo tam (przejściowo) bardzo wielu.
    Czy bezpowrotnie? CZAS POKAŻE!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak czas pokazuje to właśnie nie koniecznie bezpowrotnie :-)))

      Usuń
    2. No cóż... w Twoim przypadku Fanto akurat ta "przejściowość" się nie sprawdziła, ale nie mierzmy wszystkich jedną miarą..;/

      Usuń
    3. Wiesz coś czego ja nie wiem? Bo nie bardzo czaję wymiar tej wypowiedzi i mam wrażenie że Ty niestety moich wypowiedzi też w dalszym ciągu za bardzo nie rozumiesz...

      Usuń
  20. Dominiku czy Tobie czasami nie odbija przerost formy nad treścią ? Plujesz na tych ludzi, a tak naprawdę nic o nich nie wiesz. Zrecznie manipulujesz ich wypowiedziami w celu upodlenia. Co zrobił Ci Terminator? Co zrobiła Ci Mgiełka ? Znam ich lepiej niz Ty i uważam ze to wyjatkowo wartościowi ludzie. Jak można tak szkalować obcych Ci ludzi. Jak możesz pozwolic na publikacje tak podłych komentarzy.
    Jedna rada nie mierz wszystkich swoją miarą. Kazimierz B
    Z poważaniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Kazimierzu B.
      Twój komentarz zmierza wyraźnie do tego aby mnie obrazić, bo zawiera ogólniki typu : „jesteś brzydki – źle robisz!!” – ale ... bez żadnych konkretów... niestety!
      Nasze zasady wykluczają publikacje takich komentarzy których zadaniem jest - obrazić!
      (przeczytaj na dole strony!) Dlatego inne takie komentarze nie będą publikowane.
      Ale zakładam że robisz to w dobrej wierze – więc opublikuję go tym razem i Ci odpowiem.
      Takie mam wrażenie że nie bardzo ogarniasz istotę Bloga i komentarzy do niego – za mało tu miejsca abym to rozwinął, ale zalecam poczytać o Blogach w sieci.
      Relacjonuję ja rzeczywistość bagienną, bo chcę aby ci którzy nie doświadczyli jeszcze (tam i po wyjściu stamtąd), traumatycznych przeżyć o jakich nie masz najwyraźniej pojęcia - mieli świadomość czym jest Bagno tzw. Laury.
      Zarzucając mi „plucie” mógłbyś wskazać przynajmniej > gdzie napisałem nieprawdę?
      Myślę sobie że pomyliłeś miejsca, bowiem nieprzebrane pokłady KŁAMSTW znajdziesz raczej na Forum Niemki nazywającej siebie Laurą, zwanym w sieci Bagnem (nie ja tą nazwę wymyśliłem!)
      Nie znałem Terminatora ani Mgiełki - dopóki z ich strony nie spotkałem się z bezpardonowym, wyjątkowo wulgarnym atakiem (w szczególności ze strony Mgiełki) - więc nie opowiadaj tu o wartościach ludzkich, tylko poczytaj o tym na Bagnie, albo na Blogu bo póki co piszesz o czymś o czym nie masz pojęcia.
      Jak poczytasz - jestem do Twojej dyspozycji!
      A co od komentarzy – TO WOLNY BLOG – a zasady są proste (cyt>):
      „Nie ma jednak na Naszym Blogu miejsca na komentarze zawierające wulgaryzmy, obelgi pod adresem innych i oczywiste kłamstwa.”
      To jest cały Regulamin!

      Pozdrawiam.
      Dominik.

      Usuń
  21. Tak.. wyraźnie się nie zrozumieliśmy Ewo ..;) Spróbuję tedy przetłumaczyć mój komentarz z polskiego na .. nasze:
    Miałem na myśli to, że Piotr (Belial) w podobieństwie do wszystkich Gości Bagna (bo te kilka promili tylko potwierdza regułę), przebywał tam przejściowo i póki co zadeklarował, że tam nie wraca.
    Czy to się potwierdzi w praktyce - CZAS POKAŻE!
    Z Tobą jak pamiętam - było inaczej, no.. ale Ty nie deklarowałaś że nie wrócisz i lepiej nie drążmy tego tematu proszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Czy ktoś wie gdzie podziewa się Krokodyl Giena ?

    OdpowiedzUsuń
  23. Odezwał się ten co nie wracał :-) i dalej tam nie siedzi...ale rozumiem że robisz to dla dobra innych......Masz rację nie drążmy tematu...rozumiem że masz na myśli temat mojej osoby a nie ogólnie całą tematykę Bagna Cieszę się że mnie tak bardzo lubisz, i nie mniej cieszę się że wróciłeś :-), bo jakoś też mi nie "przechodzisz" ale to jak mniemam Ci nie przeszkadza? ;-) Miłych Świąt zatem, bo zapewne znowu zaniemówię....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo - jeżeli Cie czymś uraziłem - to Cię serdecznie przepraszam, bo nigdy nie było to moim zamiarem. Byłaś jedną z niewielu wyrazistych postaci które potrafiły wygarnąć Larwie w oczy prawdę, nawet jak tam jeszcze byłaś i tym mi zaimponowałaś.
      Zważ że to Ty temat podjęłaś! Formuła Bloga jest jaka jest, ale jeśli masz swoje pomysły - zapraszam Cię na maila: bratpalikota@gmail.com
      Jestem otwarty na krytykę, ale konstruktywną, czyli nie tylko na zasadzie "NIE TAK" tylko na zasadzie: "NIE TAK TYLKO .. TAK !".
      I co Ty na to ..;))

      Usuń
  24. Jeśli ktoś wraca na bagno to oznacza, że nie potrafi bez niego żyć, potrzebuje być wciąganym lub obserwować wciąganie innych. To jest chore i jak widać choroba ta dopada nawet tych, którzy wydawali się ludźmi rozumnymi. Jednak nie każdy jest w stanie wyjść z nałogu, czasem jest to silniejsze od rozumu. Szkoda tych ludzi, no ale cóż - szkoda też alkoholików i narkomanów.

    OdpowiedzUsuń
  25. KB Mgiełka wartościowa?
    W czym?
    Powiedz w czym...i gdzie i kiedy? Aaaaaaaaa...no tak...jesli wazeliniarstwo uważać za bycie wartościowe...
    Ma zbyt niski poziom kultury i nazbyt duże zadufanie w sobie, aby te swoje szympansie IQ wykorzystać...bo gdyby miała więcej inteligencji od małpiatki,to używałaby ironii,docinałaby ludziom ale w sposób inteligentny i uprzejmy, że przyczepić się do niej nie mozna by było...a tak z ust szmatę sobie robi, i jedyne co jej wychodzi to szarganie opinii wszystkim kobietom. Naprawdę wszystkim.

    To nie jest inteligencja ani bycie wartościowym,takich ludzi odstawia się na bok po pierwszym zacieciu się,aby nie przesiąknąc chamstwem, głupotą i brakiem kultury chociazby na poziomie psa.

    OdpowiedzUsuń
  26. Taaa co do Terminatora to wartościowy gośC,który nie wiedzieć po co i dlaczego tabla sie w tym gnoju.
    A na innym NORMALNYM forum miałby pole do popisu,szacunek,zaufanie ludzi.
    Niestety Larwa nie dopusci do tego aby Terminator był "lepsiejszy" od niej.
    Zreszta widać że Terminator czuje smród bagna...ale tapla się w nim dalej radośnie.
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda! Terminator to nie jest prostak, ani cham (choć wydawane w "ciemno" jego opinie o mnie mogłyby temu przeczyć), ale zgadzam się że w innym miejscu mógłby to być wartościowy interlokutor, jak również funkcyjny działacz na NORMALNYM FORUM.
      Niestety jak dla mnie jest to Hawk BIS!
      Kto pamięta Admina Hawka - zrozumie co mam na myśli.. hehe
      Ten sam typ osobowości, egocentryk ze zdolnościami przywódczymi!
      Jednak Hawk "rozszyfrowywał" Larwę w 2 miesiące bycia Adminem i miał na tyle charyzmy, że ewakuował się z Bagna, wraz z pięćdziesiątką prawie Elfików (!) które za Nim poszły!
      Korespondowałem z nim już po tym "numerze" i nasze spostrzeżenia co od Larwy dziwnie się pokryły!!
      Pomimo, że nie udało mu się zbudować takiego Forum o jakim marzył - mam do niego szacunek.
      Terminator chyba mu nie dorówna jednak...;/

      Usuń
    2. Nie musi dorównywać...wystarczy znalezc sobie inne forum, FORUM z dużej litery a nie pseudo Getto.
      Bo Rozmowy w krainie elfów to takie małe getto.
      Siedza tam sobie,maja swoje pokoiki,moga sobie pogadac. I tyle.
      Drzac aby nie podskoczyc,ani się wychylic,bo wpadnie Gestapo i co bedzie?

      Absolutnie nie wolno wyrazac swojej opini o wladzy. nie wolno zadawac pytan.
      Kazdy czlowiek ktory wezmie sprawy w swoje rece,zostaje brutalnie moze nie katowany,ale osmieszony i znizony do poziomu podlogi....
      Kiedy sie podniesie bunt....moze nie smierc,ale ban.

      Heil Laura!

      Wybaczcie za to porownanie,ale niestety....

      Usuń
  27. Anonimowy 17 grudnia 13.21 . Chłopie z honorem . Ja jednak potrafię się przyznać do błędu a przede wszystkim mam odwagę się podpisać .
    Belial71

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przejmuj się. Każdy czasami się myli i błędnie ocenia innych. Ja brałem kiedyś Laurę za nieszkodliwą starszą panią, która chce sobie prowadzić forum dla innych starszych pań i panów. Teraz myślę, że to ograniczona intelektualnie, zgorzkniała stara panna i mitomanka. I może nadal się mylę. Co się jednak tyczy Dominika, to nie wszędzie i nie zawsze się z nim zgadzam, ale myślę, że jest o wiele inteligentniejszy i ma dużo zdrowego rozsądku, toteż ufam blogowi. ;)
      OWB

      Usuń
  28. Koorza twarz jeszcze bylam jakas blondyneczka? Pieruna mam wiecej zyc jak kot. :)))))

    Nie kloccie sie bo to mod na serduszko larwy.


    currara

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to teraz jesteś... Zuzka!
      Tys piknie .. co ?
      ;)))

      Usuń
  29. Loj piknie, kot to pikus przy mnie :)))

    currara

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorry, ale ten komentarz był właśnie z gatunku takich o jakich piszę poniżej.

      Usuń
    2. Cokolwiek Zuzka uczyniła....nie zasłużyła na taki tekst,za usuniecie w/w komentarza.dziekuje

      Usuń
    3. Ja też dziekuję Dominiku :):)
      Zresztą to blog o Laurze i jej elicie a nie o innych userach
      Dorcik

      Usuń
  31. ludzie błagam...znam Zuzke nie tylko z forum ale i osobiscie,nie wchodze na bagno bo nie mam takiej potrzeby wiec niejako nie mam wgladu na to co sie tam dzieje i co kto pisze. Jednakowoż nie moge , az tak mylic sie co do ludzi.Jezeli ktos ma odwage rzucac oskarżenia to może powinien miec i odwage sie podpisac.Nie oceniajcie ludzi,oceniajcie fakty!To przerażające jak w jednej chwili mozna zniszczyc ...człowieka.

    OdpowiedzUsuń
  32. Z przykrością zauważam że na Naszym blogu pojawia się coraz więcej komentarzy których jedynym zadaniem, zdaje się być - "dowalić komuś" (w tym najczęściej mnie). :(
    To prawda - FAKTY jakie ukazuję na Blogu - nie zawsze są pochlebne dla postaci o których mowa, ale to wynika z ICH poczynań.
    TEN ODCINEK BLOGA nie jest o Zuzce czy Belialu - którzy tu akurat nikomu krzywdy nie wyrządzają, a są raczej atakowani!
    Zadaniem moim było (i będzie!) ukazywanie draństw, manipulacji i kłamstw jakie na Bagnie są codziennością. Pokazywałem i będe pokazywał jak Królowa tego Bagna potrafi maltretować psychicznie ludzi o wrażliwej psychice, oraz jak nimi manipuluje.
    Łatwo przeczytać poniżej że: NIE ZAWSZE IDENTYFIKUJĘ SIĘ Z KOMENTARZAMI innych, KOMENTARZE których jedynym przesłaniem jest "dokopanie" innemu Komentatorowi, albo KOMUKOLWIEK, kto w niecnym procederze bagiennym nie bierze u boku Larwy czynnego udziału - PUBLIKOWANE NIE BĘDĄ ! To nie jest przysłowiowe Forum Onetu!
    Bardzo jednak PROSZĘ o wyłącznie dalsze komentarze merytoryczne, których na szczęście też u nas nie brakuje.
    Serdecznie pozdrawiam wszystkich Czytelników i Komentatorów.
    Dominik :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Perun Kacperek18 grudnia 2013 11:24

    Nareszcie wróciłeś Bracie i od razu się rozruszało, to ja jako ostatni nie merytoryczny post zamieszczę

    Zuz znam co prawda tylko z forum, ale wiem że Bona się nie myli!!!! Dziękuje i przepraszam że tak długo nie pisałem, ale byłem chory mam zwolnienie :) Pozdrawiam wszystkich

    OdpowiedzUsuń
  34. > No.. to tylko to Cię ratuje - że masz zwolnienie!
    I żeby mi to było ostatni raz !!!
    ;))

    OdpowiedzUsuń
  35. Tuman najlepszych notowań na elfach nie ma. Coraz częstsze negatywne wypowiedzi userów na jej zachowania, nawet Laurę ocuciły. Lekko Tuman mieć już nie będzie, a znając Laurę będzie wolała pożreć Tumana, niż sama narazić się na falę krytyki.
    elfik

    OdpowiedzUsuń
  36. Pani Kazimierzu B. tak wulgarnej , ordynarnej kobiety jak Mgiełka moje oczy nie widziały .Gdzie u niej kultura ,smiechu warte!! Na Lagacie to przeginała strasznie ,tutaj tez sobie dobrze poczyna .
    Nie bądź pan smieszny !

    OdpowiedzUsuń
  37. Rzekomy Kazimierzu B. – (czy jaki tam masz Nick naprawdę) – ponownie apeluję do Ciebie abyś w przypadku chęci pisania komentarza odwoływał się do faktów, zamiast atakowania innych Komentatorów czego tutaj nie dopuszczamy!
    Jeśli masz jakieś konkretne fakty związane z treścią tego wątka na Blogu – to je wyłóż, a jeśli chcesz epatować swoją agresją – to pomyliłeś miejsca.
    Jeszcze raz cierpliwie namawiam Cię, abyś najpierw zapoznał się z faktami (są i na Blogu i na tamtym Forum), oraz zwracam uwagę (również INNYM komentatorom), że zasady publikowania komentarzy na Naszym Blogu są niespotykanie proste i wyłuszczone na dole strony.
    Sorry, ale komentarze nie spełniające tych trzech prostych warunków – PUBLIKOWANE NIE BĘDĄ! To nie jest magiel tylko przyzwoity Blog!

    Dominik - Administrator Bloga.

    OdpowiedzUsuń
  38. Dominiku!
    Ile Larwa płaci swoim pachołkom za służbę? Ja myślę, że dużo, wszak to 24 godz/dobę... No, fakt coś tam śpią, ale generalnie to taplają się w tym szambie niemal non-stop i robotę odwalają, żeby Gadzina miała co żreć.

    LILIANNA.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co zrobić...:((
      Może już taką mają służalczą naturę...bo robią to zupełnie za frajer!
      Psychologia i psychiatria znają takie zjawisko..

      Usuń
  39. Belial sprzedawczyku....Moge cie nazywac Norbusiem...

    OdpowiedzUsuń
  40. A może Zuzka to nie Zuzka, ino ktoś się pod nią podszywa ??? Madzia też tam była niejedna, ale mnie akurat wtedy tam nie było :D

    m.

    OdpowiedzUsuń

Komu przeszkadza PRAWDA GŁOSZONA NA NASZYM BLOGU?
Już nie tylko Niemce nazywającej siebie LAURĄ a ostatnio ASIĄ, ale też pokoleniu jej naśladowców - również posługujących się KŁAMSTWEM I MANIPULACJĄ - coraz częściej w innych miejscach sieci!
Dokumentujemy i będziemy dokumentować ich DRAŃSTWA, a w szczególności - wykorzystywanie do niecnych celów ludzi z problemami psychicznymi i poszukujących bliskich dusz w sieci.
Dziękuję wszystkim wiernym Czytelnikom Naszego Bloga za wizyty i merytoryczne komentarze.
Wspólnymi siłami ograniczymy ten plugawy proceder!
Nie ma jednak na Naszym Blogu miejsca na komentarze zawierające:
- TEKSTY NIECENZURALNE,
- TEKSTY ZNIEWAŻAJĄCE INNYCH KOMENTATORÓW,
- OCZYWISTE KŁAMSTWA.
Takie komentarze lecą od razu w kosmos!
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Czytelników Bloga i nie zawsze się z nimi identyfikuję!

Pozdrawiam Czytelników i Komentatorów.
Wasz Brat Dominik.