poniedziałek, 17 czerwca 2013

Zamknąć zboczeńcowi tego Bloga!



Jesteście ?
To dobrze!


W całym stuelfikowym lesie bagiennym, Elfiątka patrzą na wygłupy słodkiej Księżniczki Laurki i im bardziej zaglądają jej do główki, tym bardziej nie widzą tam rozumku.

Czas jakiś temu napisałem tu na Blogu, że bardziej zniszczyć całkiem przyzwoitego (w pewnym okresie) Forum – chyba już nie można.
Wygląda na to że Gienia zwana Laurą - potraktowała to jak wyzwanie!
I udało jej się!

                       
A na Bagnie kilku Wazeliniarzy Gieni z uporem godnym lepszej sprawy, bez końca odgrzewa te same tematy.
Bajeczna Kraina Elfów: http://bajecznakrainaelfow.cba.pl/ 
- zamknięta na kłódkę:

- podobnie jak pozostałe Nory Gieni i jej Przydupasów:

Bajeczna Kraina: http://bajecznakraina.e-fora.pl/   
Jeszcze jakieś inne bajkowe krainy:
I siedzi Gienia gdzieś w kolejnej NORZE ze swą najwierniejsza Kompaniją (którą już przedstawiałem), bojąc się nosa wyściubić







No.. MASAKRA!
I jak tak patrzę na ten upadek o którym już nie ma nawet co pisać, to przypomina mi się batalia o której większość Elfików nawet nie wiedziała, a jaką stoczyła ongiś Gienia:
 w celu skasowania Bloga temu Zboczeńcowi Bratu!


Marazm wisi na Bagnach, to Wam i goszczącym tu licznie Elfikom opowiem:

W roku ubiegłym, po półrocznym moim Administrowaniu Forum Elfów, jednocześnie trzymając Gada na krótkiej smyczy – doszła Gienia do takiego stanu głodu emocjonalnego, że się wręcz dusiła z braku władzy i ofiar. 
Wiedziałem już wtedy że racje mieli Ci którzy twierdzili od początku że .. Gada się nie da oswoić! Ale ja – jak to ja – musiałem sprawdzić i straciłem na to rok!

Moje odejście nie odbyło się zbyt elegancko, bo Gienia jeszcze przed moim wyjściem chciała się mną pożywić, ale nawet wtedy byłbym zapewne zajął się setką spraw które miałem zaniedbane z powodu deficytu czasu i nie w głowie były mi żadne blogi.
Gienia jednak uznała że  to co napisał Brat na Bagnie załatwi KOSZ:
A następnie obrała sobie mnie za cel dalszej uczty wypisując na Bagnie (bo od razu zrobiła z tego Forum Bagno!), takie łgarstwa na mój temat, które miały mnie poniżyć i zmasakrować jak wielu bagiennych banitów. Mężnie pomagał jej w tym And1951.
Zaczęła od uprzedzenia Kadry na niedostępnym Forum Modów o nadciągającym niebezpieczeństwie:

Minęło pół roku – WSZYSTKIE TE FORA co to miały być przez Brata JUŻ WTEDY rozwalone – funkcjonują sobie w najlepsze, ale paradoksalnie to Gienia vel Laura zmusiła mnie sama do odkurzenia starego pomysłu sprzed roku i założenia Tego Bloga osiągając skutek dokładnie odwrotny do zamierzonego.
Blog pojawił się 3 listopada ub.r. i wtedy Gienia wpadła w panikę, bo zrozumiała że zapatrzone w nią, jako Królową – Elfiki, mogą dowiedzieć się wielu aktualnych informacji o jej łgarstwach i draństwach.




Uklękła Gienia pokornie i modlitwę złożyła błagalną:

Gdy wieczorne zgasną zorze,
zanim głowę do snu złożę,
modlitwę moją zanoszę,
Bogu Ojcu i Synowi:
Dokopcie Wy Blogerowi!
Dla siebie o nic nie wnoszę,
tylko mu dowalcie, proszę!
Kto ja jestem? Niemra mała!
Mała i zawistna podle!
I tak zemścić bym się chciała,
więc dlatego wciąż się modlę,
do Boga, Marii i Syna!
Zniszczcie tego skurwysyna!
Matko Święta, Ojcze Drogi!
Wybijcie mu ze łba BLOGI.


Jednak modlitwa nic nie dała i następnego dnia na Naszym Blogu ukazały się kolejne fakty w temacie Gieni.
Nie ma rady, trzeba zanim się Elfiki zorientują – zamknąć zboczeńcowi tego Bloga i tyle postanowiła Gienia!

Przypomniała też sobie zaraz, że ma przecież na usługach Osobistego Prawnika i nie za darmo mu przecież dała tego Admina, tylko za to żeby jej pomagał sponiewierać  tego Brata, co się nie ukorzył się i nie przyczołgał lizać łapę Pani!:

Skrzyknęła więc Gienia całą Kadrę z Nowym Administratorem na czele, zamknęła się z nimi w Pokoju Strażników (zwanym Forum Modów) i w tajemnicy przed Szarymi Elfikami, uruchomiła machinę niszczenia Bloga, a ja miałem niezły ubaw przyglądając się temu na żywo.
„No to teraz Braciszku pogadamy inaczej” – pomyślała Gienia i wydarła się na całą Elfią Krainę:

And... do nogi !!!

- Pójdziesz na tego Bloga – mówi – wyczytasz co trzeba, a potem napiszesz do Dyrekcji tych Blogów że jesteś .. zniesmaczony i jakeś And1951 – Admin mój w końcu, żądasz aby to zaraz zamknęli i szlus!

And tłumaczy Gieni że bloga to każdy sobie może założyć, a Gienia Andowi że Pierwsze Prawo Bagienne mówi przecież wyraźnie, iż poza bagnem pisać o Gieni nie wolno, a na Bagnie tylko posty pochwalne mogą być publikowane!
Wymyśliła więc Gienia, że pójdzie na Brata dwutorowo, równolegle podejmie działania zmierzające do ... skompromitowania go, a jednocześnie zamknięcia mu tego pieprzonego Bloga!
Kompromitowanie rozpoczęła rozpowszechniając taki tekst - rzekomo autorstwa Brata.
(robiła to wielokrotnie zarówno na Forum Modów jak na otwartym Forum):

To że tekst ten był autorstwa Niejakiego Merdevskiego i z Bratem nie miał nic wspólnego, w niczym Gieni nie przeszkadzało.
Wystarczyło że treść była dyskredytująca.


 Ale ludzie z tamtejszej, (jeszcze przeze mnie kompletowanej) Kadry okazali się mądrzejsi niż zakładała Gienia i żadne gwarancje Gieni nie pomagały:

Gienia wie lepiej i gwarantuje na 100 % że Merdevsky to .. Brat!
Tymczasem niezaślepiona Kadra Gieni widzi to inaczej:


Przeszła więc Gienia do prac związanych z zamknięciem tego Strasznego Bloga i tu pojawił się problem, bowiem aby zgłosić nadużycie do Administracji Zespołu Bloggera – trzeba podać PRAWDZIWE DANE OSOBOWE, a Gienia prędzej by spod siebie zjadła, niż ujawniła prawdziwe nazwisko czy adres!
Wymyśliła więc że poda adres internetowy Bloga w Niemczech i uzasadni że jak adres jest w Niemczech, to skargi przyjmują tylko z Polski. Nie takie już głupoty wciskała Elfom i wierzyły bo to wg niej - głupi ludek!:

Dopiero co pisała o „obrażaniu Marty”, ale już o tym zapomniała:

Jednak Kadra wbrew nadziejom Gieni okazała się nie taka głupia i nikt się nie garnie robić z siebie błazna:

Uderza więc Gienia w tony żałosne, podkreślając jednak że przynajmniej Tosiu to jest tak porządny, że skarży wszędzie tego zboczeńca – nie tylko do Administracji Bloggera, ale tez do Policji, Prokuratury, CBA, FBI, CIA... itd:


A tu nadal NIC – Kadra leje na Gienię..



No to Gienia przypomina nieposłusznym, że są tylko narzędziami i nie wykonując poleceń – staja się niepotrzebni (!) i zaczyna grozić:

Nadal nikt się nie rwie lecieć i składać skargi na Brata, więc Gienia straszy odebraniem tytułów książęcych i łże, jak to jej zwykłe Elfy .. współczują:

Udaje jej się w końcu zmusić Tosia do wystąpienia ze skargą na zboczeńca Brata, ale też informuje że taka nieposłuszna Kadra nie jest jej potrzebna:

Biedny Tosiu widzi szansę na złapanie wreszcie u Gieni paru punktów, więc stara się jak umie; namierzył biedny Tosiu tak 4 do 5 nicków Brata na Bagnie, a najlepsze jest to że nie miałem tam ...ŻADNEGO nicka, więc Tosiu się nieco .. chybnął w pomiarach.

Biedny Tosiu – nawet nie wiedział on ani Gienia, że odpisała im .. maszyna, (bo to szablon z komputera wysyłany automatycznie po wpływie każdej skargi):

Na koniec ogłasza Gienia Kadrze, że Koalicja Przeciwko Bratu rozrosła się do ... CZTERECH OSÓB – czyli : Gienia, Kapuś, Tosiu i Dziadzia.
Wobec takiej potęgi – los Bloga Brata jest już przesądzony, zwłaszcza że Dziadzia kazał Bloga .. skasować!

Brat jest „Potwór" - Gienia jest „dobra osoba”, a Śliweczka za karę Księżniczką nie będzie:

Niezrażona Gienia twierdzi że jest skuteczna i jak Gonzowi Forum KjL zamknęła, tak Bratu Bloga też zamknie, tylko to trochę potrwa, a ci co nie stanęli murem za Gienią – ściągać te korony ze łbów, bo korony u Gieni dostaje się za zasługi, czyli składanie skarg na Brata.

Co do Forum Gonza to zapomniała Gienia najwyraźniej iż dopiero co pisała że rozwalił go Brat wraz z innymi Forami typu Montecristo, Gniazdo itd.
Tak przyglądałem się tej szopce jaką odstawiała naonczas Gienia w Pokoju Strażników i jeszcze dzisiaj chciałbym podziękować, oraz wyrazić uznanie, ówczesnej Kadrze Elfów, która nie dała się Gieni ogłupić i z której poza ograniczonym umysłowo Tosiem i steryczałym Dziadzią – NIKT nie dał się w wrobić w kretyńskie skargi, które dawno w Administracji Zespołu Bloggera wylądowały w koszu, a Gienia vel Laura do dzisiaj czeka aż temu ZBOCZEŃCOWI zamkną tego Bloga.



Ale Wy tam niedobitki na Bagnie – miejcie uważanie – Brat patrzy!
==================================================================

A Gienia pościel zakupiła w Zambrowie (na trasie Warszawa – Białystok): 
Najeździła się, ale.. warto było!


Teraz Pan Niemiec Mąż jej tą pościel ..prasuje...


Niemiec przy żelazku..a u stóp Niemca ..dziecię kwili..

Nawet Norbuś jest pełen podziwu:

 
Larwa w tym czasie robi zdjęcia ... (nie.. nie Mężowi, ani dziecięciu) .... koty fotografuje..... koty!


I tak to jest:



Wasz Brat Dominik












       >mój mail<
 ================

Zgodnie z zapowiedzią, na dole strony umieściłem ANKIETĘ dotyczącą zapotrzebowania na Nowe Forum. Ankieta jest prosta, bo ma dać odpowiedź na pytanie zasadnicze, po której można ew. rozmawiać o szczegółach. 
Ankieta dopuszcza tylko jedną odpowiedź i do jej wyniku się dostosuję.

Będę wdzięczny za wzięcie w niej udziału, oraz wyszczególnienie w komentarzu ew. szerszych oczekiwań co do takiego Forum, które to szczegóły możemy przedyskutować w przypadku pozytywnej odpowiedzi Ankiety na zadane pytanie.

Dziękuję.
Dominik.

98 komentarzy:

  1. laura swojemu nowemu forum powinna nadać nazwę w krainie przydupasów. A w zaproszeniu pisac, że stworzyła forum o jakim marzyła, gdzie bywają tylko ci, którzy wiedzą do czego służy wazelina...
    Pisanie o psychopatach, zboczeńcach z innych wrogich forów napędza tym forom użytkowników, bo kto zdaniem Laury zbok i cham, zdaniem "normalnego" użytkownika- wart jest poznania.
    Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gieńka vel Laura, a weź cmoknij naszego Brata tam gdzie słońce nie dochodzi he he.
    Blog Brata osiągnął sukces,bo zaryglowałaś się na swoim szmatławym forum i co teraz? Teraz, to skiśniesz z Norbusiem i Danusią w solance jak ogórek w słoiku, a jak otworzysz ten słoik, to tylko smród wyleci ha ha
    Dobrze gadzie zrobiłeś, że wywaliłeś mądrzejszych od siebie, bo to rozkosz patrzeć, jak w oczach nikniesz ha ha

    OdpowiedzUsuń
  3. :):):):) pamiętam tą histerię w jaką wpadła gadzina po publikacji pierwszych odcinków Bloga:))))) Ta panika w oczach i histeria w pisaniu postów zmuszających kadrę, do działania przeciw Bratu, oskarżenia nielojalności, groźby zabrania "zaszczytów" cała roztrzęsiona Gienia i jej szantażyk emocjonalny:))))))

    Viki

    OdpowiedzUsuń
  4. A co do forum, wszystko zależy od ludzi. Jak będzie fajnie to ja jestem za.Wątek o Laurze też powinien się tam znaleźć, bo z czego będziemy się śmiać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy Internauta17 czerwca 2013 14:06

      Właśnie że nie powinien się znaleźć. Dlaczego? A bo wystarczy tego gadania o Laurze i całej szczęśliwej ekipie jej forum a czas na normalne forum na którym każdy znajdzie coś dla siebie i na dodatek przyciągnie swoją jakością i zawartością innych ludzi. Natomiast jak badzie wątek o Laurze to na samym początku większość zacznie tam pisać i w konsekwencji starci to forum na wartości bo każdy nowy uczestnik nie znający tematu będzie zachodził w głowę kto to jest Laura i czego oni od niej chcą poza tym jaki wizerunek będzie miało forum jak już na wstępie będzie masę postów o konflikcie bagiennym poza tym po co powielać coś co jest i tak już napisane na forum Gonza i blogu Brata. Już bym nawet przymknął oko na taki wątek ale pod warunkiem jakby nie rzucał się zupełnie w oczy a jego znaczenie było by na forum marginalne.
      .
      Mi chodzi o forum wielotematyczne dla szerokiego grona osób od poety po murarza, budowanego konsekwentnie powoli opartego na jakości i przede wszystkim przyjaznego dla ludzi którzy się na nim znajdą. Z cała masą działów i tematów a nie z jednym obszernym tematem o bagnie Laury i marginalnymi działami na inne rzeczy bo jedni nie mogą zapomnieć o przeszłości i stworzyć coś nowego a drudzy nowi bo nie mogą pojąć o co tym pierwszym chodzi i wola dać sobie spokój z forum zanim się rozkręci na dobre aby nie zostać wciągniętym w konflikt którego nie rozumieją.. Jak tak będzie to żadne forum nie będzie miało racji bytu
      .
      Moi drodzy można bawić się i rozmawiać bez tematów o Laurze i jej akolitach a nie w kółko odgrzewać tego samego kotleta w każdym nowym miejscu. Tylko trzeba chcieć.

      Usuń
    2. Ja jestem za forum gdzie będzie można pisać na dowolne tematy byle zgodnie z regulaminem.

      Encepur

      Usuń
    3. Anonimowy Internauta17 czerwca 2013 14:30

      W zasadzie Encepur masz rację byle tylko te dowolne tematy ( związane z Laurą i jej Akolitami ) nie zdominowały treści forum. To mnie martwi najbardziej. Oczywiście jak w ogóle forum powstanie:)

      Usuń
    4. Anonimowy Internauta17 czerwca 2013 14:35

      Z głosowania widzę że raczej nici z forum będą. A szkoda bo mogło by coś fajnego powstać przy odrobienie wysiłku.

      Usuń
  5. C- Nie jest potrzebne i nie byłoby na nim mojego udziału. 4 osoby kliknęły, może by jakieś uzasadnienie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dałam odpowiedź C i ją uzasadnię.
      Uważam, że czas na takie nowe forum już był w grudniu zeszłego roku, teraz już jest to musztarda po obiedzie. Nowe forum to wyzwanie i nie to, że boję się takiego wyzwania, ale obawiam się, że jest Nas za mało i że wcześniej czy później dojdzie na tym nowym forum do niesnasek, związanych z dawnym elfim forum. Ale..
      jest jedno "ale" co do mojej wypowiedzi bo gdyby powstało nowe forum pisałabym na nim.

      Viki

      Usuń
  6. Anonimowy Internauta17 czerwca 2013 15:21

    Heheheh widzę że już prawie całe forum laurowe zagłosowało przeciw:))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikt nie kocha konkurencji.. hehe
      A na Bagnie nikt się nie przyzna że bywa, ale wszyscy wiedzą co nowego na Blogu..;))
      D.

      Usuń
    2. W sumie nie jest aż tak źle! W końcu, jak dotąd, 6:8 na NIE. To niemal 50/50... Poczekajmy z ferowaniem wyroków. Oczywiście poprzyglądałbym się temu nowemu tworowi i może nawet popisał na nim, ale już kilka projektów było (a nawet jest) w Necie - z lepszym lub gorszym skutkiem funkcjonują...
      Ja myślę tak: zakładać, nie oglądać się na innych i swoją energię przekazując dalej - czekać na szeroki odzew Userów wszelakiej maści.
      Bartek zgłasza swój akces...niemniej może lepiej zarejestrować się na już istniejących i wnosić pozytywny vibe.
      Zapraszam na Szczęśliwców.

      Bartek Zalewski

      Usuń
  7. A Blog jest nadal jest i ma się dobrze !!
    a Laurunia otwiera i zamyka kolejne fora .

    rosa

    OdpowiedzUsuń
  8. A może przeciwnicy nowego forum wiedza że będzie to gwoźdź do trumny forum Gieni ? Może trzeba go założyć bez względu na wynik a miarodajny będzie czas i np. po pół roku zobaczymy jakie były prawdziwe efekty.

    Ci co są za niech dają w miarę możliwości propozycje nazwy.

    Encepur

    OdpowiedzUsuń
  9. Każdy się już w sieci gdzieś zadomowił. Jak pisała Viki, za późno.

    OdpowiedzUsuń
  10. Encepur nie patrz na wynik ankiety. Chcesz założyć forum to zakładaj, życzę Ci powodzenia i trzymam kciuki.


    Alicja

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tez odpowiedziałam, że nie jest potrzebne nowe forum i nie będę brała w nim udziłu. to nie była złośliwość ani działanie przeciw Braciszkowi i jego idei. Po prostu znalazłam już forum które lubię i które mi wystarcza w zupełności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie "działanie przeciw Braciszkowi".. Rameczko?? O_O
      Ja tu jestem bezstronnym Blogerem i nawet nie głosuję w Ankiecie, a jedynie udostępniam Bloga do dyskusji którą nie ja zainicjowałem.

      Pozdrówka. .;))
      Dominik

      Usuń
  12. Dobrze ramka pisze - polac jej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znowu nowe forum, sie nie rozerwe koorza twarz :)
      currara

      Usuń
    2. nie śmiałbym pisać inaczej Monte...bo wiesz, że uwielbiam to nasze forum.

      Usuń
  13. Braciszku- wolałam wytłumaczyć, że głosowanie przeciwko kolejnemu "nowemu" forum nie musi być sprawką przydupasów Laury. Ty wiesz, że ja jedna z ostatnich do miana naczelnego "używacza" wazeliny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale też głosowanie przeciwko kolejnemu "nowemu" forumnie jest w żadnym sensie głosowaniem przeciwko Bratu! Ja nie jestem jakiś zmieniający codziennie koszulkę i poglądy And, a moje stanowisko jest niezmienne w tej kwestii (i innych), od wielu miesięcy.
    A że zawsze słynęłaś z uporczywej odmowy używania wazeliny Rameczko (w szczególności bagiennej) - to wszyscy wiedzą..;)
    Dominik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dominiku- moje tłumaczenia wynikały jedynie z tego, że pojawiły się komentarze twierdzące, że to przydupasy Laury zagłosowały. wiesz, że na mnie "przydupas laurowy" działa jak płachta na byka. Rozumiem to, że ankieta dotyczy nowego foruma a nie bloga, jednak skojarzenia się nasuwają i to nie mnie ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Jakie przydupasy? Ja tez zaglosowalam za NIE, bo juz tych for dosc, poza tym kazdy juz gdzies zakotwiczyl, teraz co ma porzucac towarzystwo na rzecz innych? To troche nie fair.
      currara

      P>S Za przydupasa Gieni sie nie uwazamm i kazdy kto mnie nim nazwie ma z lioscia :P :D

      Usuń
    3. Anonimowy Internauta17 czerwca 2013 22:22

      Ludzie spokojnie!:) Normalnie pożartować już nie można bo zaraz wszyscy na serio biorą. To był taki żart a każdy niech głosuje jak uważa bo ma do tego pełne prawo.

      Usuń
  15. A nowe forum to niech ma nazwę " Słoneczne Motylki Lecą ku Umajonej Łączce " Takie milusie i takie przytulaśne i będzie milutko i same miłe motylki z brzuszkami będą tam pisać...hahahahaha Nie mogłem się powstrzymać, przepraszam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. słoneczne motylki leca ku umajonej łączce a w podtytule- a tam czeka pani z siatką szpileczką i tablica do przybijania okazów

      Usuń
    2. W niej jest mało finezji, ona motylki kilofem przybija...

      Usuń
    3. Matko i corko az mnie zemdlilo :D
      toksyczna baba :D czyli currara :d

      Usuń
    4. Z Gieni motylek co konie dusi :)

      Usuń
    5. Jupi- jak mało finezji, toż ona kwintesencją kobiecości i delikatu jest z ta koroną na łebie i norbim jako strażą przyboczną. Swoją droga takie proste stworzenie jak norbi u boku podnosi kwalifikacje gieni
      ( w zakresie tej no finezji)

      Usuń
    6. Montecristo zalozyl forum, na ktorym moga sie zebrac wszyscy, nie wiem czemu nie chca? Tez kiedys zalozylam forum banitow elfowych ale (juz nie pamietam kto) wskazal mi wlasnie forum montecristo i tam tez sie zarejestrowalam, ludki fajne, tematow roznosc, a kto chce miec swoj jaki problem go zalozyc. Nie widze sensu wciaz zakladac nowe fora, po co? Kogo nie ma na montecristo niech tam wbija i jakos sie wszyscy do koopki zbiora.

      Jamen

      currara :)

      Usuń
    7. O jaka Ty kochana jestes Currara ,dzieks :)
      Jak Raztamon napisał jest demotywujące - może ,dla niego -tak .Problem polega na tym ,że tworząc nowe fora każdy tak naprawde chce takiej Laury,takiego wymyslania,tworzenia tematów z pupy wzietych oraz poniżania innych ,nie wiem na czym to polega ,nie rozumiem tego . Sama tam wchodziłam 3 razy ,dla niej -nie !!-dla ludzi .
      Teraz mi to wisi ,nie zalezy ,wchodzę tutaj bo Go lubię -Brata -i mnie rozsmiesza ,a tez pamietam ,jak musiał mnie tam trzymać ,żeby Laura mnie nie wyrzuciła .A nie cierpi mnie ta kobieta niemiłosiernie-dlaczego ?-nie wnikam .

      Pomimo tego ja tez zapraszam ,pomimo ,ze nie siedze 24 godzin na dobe jak Laura .
      Pozdrawiam
      Dorcik

      Usuń
    8. Tysz mnie dawno nie bylo, nadrobie w weekendzik :)

      toksyczna baba :))))

      Usuń
  16. Przez przypadek weszlam kilka dni temu na Wasz blog i komentarze z jakiegos blogu Laury i nie wiedziałam, czy jestem w domu wariatów, czy wszyscy tu sa po większym głębszym, albo czytam jakieś zwierzenia Witkacego w narkotykowym widzie. Zdawałoby się, piszą tu ludzie z dużą inteligencją, a poziom wypowiedzi jest skandaliczny, wulgarny. Doszłam do wniosku, że śa tu sami frustraci, którzy chca dokopac komuś, zdeptać i poniżyć. Czy tylko do tego może słuzyc blog? Czy nie szkoda czasu marnować na takie bzdury? Żyjemy w ciekawym świecie, a ile moglibyście zmienić, naprawić, bo zapewne większość tu internautów, to ludzie młodzi i potencjał w Was ogromny.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz jak ten Blog wciaga? od kilku dni czytasz i czytac bedziesz, co tam WItkacy. A tak juz na uszko, nie szkoda Ci czasu na czytanie frustratow, czy raczej Cie to kreci?

      pozdrawiam
      to ja toksyczna baba :D

      Usuń
    2. Przyznam, ze czytałam, bo pierwszy raz coś takiego na oczy widziałam. Nie myślałam, że jesteśmy tacy "sympatyczni" dla bliźnich. Dlatego tez wtrąciłam swoje 5 groszy. Stwórzcie nowe forum i dobre zasady, czego bardzo Wam zyczę.Pozdrawiam
      Ps. a dlaczego toksyczna?

      Usuń
    3. To jest Blog stworzony ku przestrodze, dla kazdego kogo bardzo zla kobieta chce sicagnac na swoje zle forum, bazuje przede wszystkim na ludzich po jakis przezytych taumach, specjalizuje sie w rozsylaniu spamu na forach psychologicznych, psychiatrycznych, na forach ludzi starszych (seniorach). Manipuluje tymi ludzmi, traktuje je jak ludzkie szmaty, a przede wszystkim psychicznie od siebie uzaleznia, poczytaj rowniez forum poswiecone tej kobiecie, nie pamietam linku ale nazywa sie Kim jest Laura.

      Ja toksyczna, bo tez zla kobieta jestem. :D

      pozdrawiam.

      Usuń
    4. Właśnie przeczytałam na tym forum, ktore mi poleciłaś ostrzeżenie Gonza i włos mi się zjeżył. Nie chcę żyć w wirtualnym świecie, wolę ten mój dotychczasowy i realny. I nie dyskredytuj sie tak, w każdynm człowieku jest jakies dobro. Pozdrawiam

      Usuń
    5. Wirtualny swiat jest dla ludzi, jak wszystko, gorzej jak zakorzenia sie w nim wlasnie taka "postac" jak Laura, zerujaca na ludziach spragnionych uwagi, bliskosci chocby wirtualnej drugiej osoby. Na cale szczescie godziny tej gadziny w necie sa juz policzone, nikt juz nie chce rejestrowac sie na jej forum i to wlasnie dzieki Blogowi Brata i forum Gonza, nie ujmujac innym jak marycha i jej fanpage na fb, poswiecony zlemu internetowi i forum Laury.


      P.S Zapewniam Cie, ze w kazdym tu obecnym userze jest wiele pokladow dobra. (wylaczajac mnie) :)))

      Pozdrawiam i nie boj sie nas. :))) Nie taki diabel straszny. :) Mozesz tu i na forach np montecristo spotkac bardzo mile osoby do wymiany zdan. :)



      Sorry Bracie za ten offtop :P :D
      toksyczna baba :D

      Usuń
  17. Może dajcie namiary na istniejące fora, ale takie których nazwa nie ma nic wspólnego z elfami czy forum Gieni.
    Zobaczę, może można by zamiast zakładać nowe wejść na jedno z nich.

    Encepur

    OdpowiedzUsuń
  18. Nazwa Montecristo wskazuje na forum na przykład poetyckie.Oglądałem to forum i nie mam zastrzeżeń, tylko nazwa nieco myląca jak na forum na wszystkie tematy.

    Encepur

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a rozmowy w krainie elfów mylacą nazwą nie są? pozdrawiam

      Usuń
    2. :):):)
      Tiaa...Monte i poezja ,tiaaa..
      Fajnie Encepur ..
      Monte same wiersze pisze :):)
      D.

      Usuń
  19. Jest gryf, montecristo, gniazdo, lagata i cholera wie ile jeszcze. Po co więcej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no właśnie po co więcej ????

      Jest tyle for ,że człowiek nie może się połapac -co,gdzie ,z kim ,jak i dlaczego ???
      Braciszek to ''mądra bestyjka '' jest -bez urazy Dominiku -i wie ,że nie warto tworzyc cos ,co jest powielaniem następnych :)
      Dokopać Laurze ,po co , i tak pomału mam nadzieje umrze''toto'' ,mam nadzieje ,że Pan Łukasz pójdzie po rozum do głowy
      I się podpisuje ,bo And pisze ,że Dominik tu sam ze soba pisze
      Dorcik

      Usuń
    2. Witaj Dori..;))
      Pamiętam, jak Larwie figę pokazałem kiedy chciała Ciebie zbanować, (jakoś tak z rok temu to było) - straszny miała na Ciebie smaczek - co i nie dziwota, bo .. apetyczna jesteś :)).
      A And .. że piszę sam ze sobą ?? O_O hehe.. A chciałby pewnie żebym Bloga pisał na spółkę z nim ? .. hehe
      And to nawet nie wie że Blog to nie jest forum na jakich to zwykł brylować i oszukiwać ludzi i ciągle liczy.. UŻYTKOWNIKÓW na Blogu.. hehe.
      Już demencja i się nie nauczy że Bloga pisze Bloger. SAM ZE SOBĄ!!!
      A czytają to CZYTELNICY - u mnie tak do tysiąca wejść na dobę - czasem więcej!
      Buziaki Dori..
      Dominik.

      Usuń
    3. Z tym gryfem to chyba żartujesz i z Hybrydą jako adminem.To dopiero koszmarmusi być.

      Usuń
  20. Kraina Elfów zamknięta nadal! Nikt nie pisze w wątku najpiękniejszy post na forum, nikt nie chwali poczynań swojej paniusi, gada.Wniosek, źle się tam dzieje, jakiś marazm ich dopadł i tylko koty latają po katach, a sprzątać nie ma kogo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kraina elfów poszła w odstawkę bo gad założył już nowe bagnisko. Tam jej przydupasy słodzą!

      Usuń
  21. Larwa ma to co chciała. zamknięte forum na którym nie tylko ona usycha z nudów. I nie ma nawet kogo pożreć, bo sie ofiary wazeliną zasłoniły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy Internauta18 czerwca 2013 16:18

      Spokojnie i one zostaną pożarte wszak z wazeliną lepiej jej będzie łyknąć :D

      Usuń
  22. ciekawe czy wiedza na bagnie, ze w lipcu zastana zamkniete drzwi :D moze trzeba ich uswiadomic?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedzą. Dlatego gienia założyła nowe bagno dla wybranych. Ciekawe kiedy pójdzie na łowy i będzie spamować po forach i blogach.

      Usuń
  23. Byłam właśnie na forum Gonza i przeczytałam co też tam wypisuje biedna uciśniona Hybcia :)
    Nie chce, ale musi bo inaczej się udusi, więc napisała iż miała nadzieję że się myli, ale Brat zatwierdza ją w przekonaniu, że jest chory psychicznie. To zatwierdzenie pewnie wzięła z wielu lat praktyki psychiatrycznej jaką prowadziła...jak sobie tak poczytałam tą domorosłą panią psycholog to teraz ja "zatwierdziłam" się w przekonaniu, że Hybcia wie tylko to co sama chce wiedzieć i czyta i wyciąga wnioski tylko takie jakie są jej wygodne, ale to nie pierwszy raz Hybcia pokazuje, że nie rozumie tego co przeczytała, tak więc Hybciu, zanim wydasz opinię o kimkolwiek, upewnij się czy dobrze zrozumiałaś treść tego co przeczytałaś i komuś coś wypominasz bo potem "zatwierdzasz" się w przekonaniu, mylnym i przy nim trwasz, pisząc głupoty.

    Viki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Vikuś Hybryda to już była i psychologiem, policjantką i jeszcze parę innych zawodów. Wiesz jak to mówią: jak jest od wszystkiego to jest do niczego.

      Usuń
    2. Anonimowy Internauta18 czerwca 2013 17:48

      Hybryda po wielu latach praktyki psychiatrycznej powinna wiedzieć że tak naprawdę nikt nie jest zdrowy psychicznie nawet psychiatrzy. Zresztą nie określiła po której stronie barykady była:) Czy tej co psychiatrzy czy tej po której stał Cezar i Napoleon bo jakby nie patrzeć strona w tym przypadku ma jednak znaczenie:)

      Usuń
    3. Z tego co Hybcia pisała to była po stronie dohtorów w co wątpię bo teraz widać, że przeszła na drugą stronę barykady i teraz jest z Cezarami, Napoleonami, Czarnulkami, Subtelnymi....co rusz nowa odsłona osobowości

      Viki

      Usuń
    4. Anonimowy Internauta18 czerwca 2013 18:22

      A wiesz co jest w tym najśmieszniejsze? To ze im bardziej wymienia swoje profesje tym bardziej wiadomo że takowych nie posiada. Ba śmiem nawet wątpić że nie posiada żadnych a to jest tylko sposób na dowartościowanie swojej osoby:) Z mojego otoczenia znam kilku takich więc znam dobrze takie zagrywki:)

      Usuń
  24. Bo ona jet tak zwyczajnie bez podtekstów popierdolona...Bracie przepraszam za wyrażenie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jupi, Arabie, anielska cierpliwość Ciebie opuściła?
      I tak długo i dużo niej (tej cierpliwości oczywiście) w sobie miałeś, podziwiałam Ciebie za to. :):):):):):):):)

      wq....

      Usuń
    2. Anonimowy Internauta18 czerwca 2013 18:26

      A poprawność polityczna to gdzie? Co? :):):):) Mówi się z problemami emocjonalnymi:) Normalnie za uszy wytargać i do kąta:)

      Usuń
  25. Hybryda ma w sobie coś takiego że potrafi człowieka doprowadzić do ostateczności i musi posłużyć się wulgaryzmem...
    Większą część tego posta sam usunąłem bo wydawał mi się zbyt wulgarny jednak...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej byłoby żeby to coś (Hybryda) zniknęła z sieci. Niech zabierze , że sobą wszystkie swoje wcielenia i gada Laure oczywiście.

      Usuń
    2. To prawda Jupi :)
      Mówi sie na takich ludzi :wampiry energetyczne .
      Zazwyczaj nie zdają sobie sprawy, że osłabiają innych. Spotkanie z wampirem powoduje, że czujemy się rozdrażnieni, słabi, smutni. Dłuższy kontakt może skończyć siętym czym się kńczy będąc z Nią
      I to jest prawda .
      Jest w niej cos takiego złego ,że nawet pisząc z nią człowiek czuję się ,zły .
      ,ja ją zawsze unikałam ,dziwne ,ale nawet z drugiej strony monitora człowiek miał wrazenie dokopac każdemu czytając ją .

      Więc szacunek ,że masz jeszcze siłę z nią ''gadać ''Jupi . :):)

      Usuń
    3. Niestety Anonimowy z 19.00 nie ma szans ,Hybryda jak i Larwa żyją TYLKO TYM -INTERNETEM ,KNOWANIAMI .
      Hybryda to taki typ ludzia ,że nikt ją nie zaprasza do domu ,a ona i tak włazi z buciorami z pewnoscią siebie ,że Ona jednak NIEPROSZONA jest zaproszona i najwazniejsza .

      Usuń
    4. Mam nadzieję, że i ją ktoś wykurzy z sieci.

      P.S
      Kiedy pali jej się grunt pod nogami ,a ban coraz bliżej obrażona odchodzi i żąda usunięcia jej wszystkich postów i konta. I takim to sposobem jak to ona pisze: na żadnym forum bana nie dostałam tylko na elfach.

      Usuń
  26. Do końca ankiety jeszcze 1 dzień, wygrywa opcja za utworzeniem forum, choć wynik nie jest przesadzony.
    Wymyśliłem ze skoro sporo osób i tak jest za utworzeniem nowego forum, to tak czy owak nie można się poddać i trzeba zrobić to forum, najwyżej pomysł nie wypali..W tej chwili jest 15:12, wiec na początek 15 osób to zupełnie nieźle..
    Zebrałem się wiec i parę godzin temu zrobiłem nowe forum. Stworzyłem regulamin, w którym m.innymi dopuszczam ostre polemiki ale watek zostanie przeniesiony do działu "pole bitwy". Porobiłem z grubsza działy, założyłem kilka tematów..
    Chciałem żeby Brat był adminem, nie wiem czy się zgodzi.Adminem może być również ktoś inny, ale Was raczej nie znam wiec to za poleceniem Brata powierzę komuś to stanowisko..
    Przyznaje ze się trochę pospieszyłem, ze ankieta jeszcze nie skończona ale nawet dla kilku osób warto chyba to forum stworzyć. Zatem zapraszam, proszę o rady, sugestie, na bieżąco będę je uaktualniał na forum (rady w specjalnym wątku w dziale sprawy forum - u góry forum..). Zaproście do nas ludzi od Gieni..Bracie wybacz mój pospiech.

    Oto link:

    http://www.polskieforumniezaleznych.pun.pl/forums.php

    Encepur

    OdpowiedzUsuń
  27. Teraz to uważajcie bo Hybryda zmieniła nicka na imayra i pod tą postacią włazi na fora.
    Laura zmienia fora, a Hybryda nicka. Obie są już znane w sieci od tej złej strony,hehe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak się ktoś obcy zaloguje pod nickiem Hybryda, to co będzie? Pampersy pełne i jazda po nim?

      Usuń
    2. I wcale tego nie ukrywała, żadna sensacja.

      Usuń
  28. Encepur czemu nie piszesz pod nickiem jaki miałeś na bagnie?
    Jakbym ja miała zamiar utworzyć nowe forum to bym tak zrobiła .
    Sprawa byłaby od początku jasna i każdy wiedziałby z kim ma do czynienia .

    rosa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak przyjdzie ktoś nowy, też ma najpierw pisać, kto on, skąd on? Zaczynacie już jak Gienia, jednak w Was to pozostało. Podejżliwość, później będą domysły, a na koniec wmawianie komuś, że jest kimś kim nie jest.

      Usuń
    2. A jak ktos nie chce byc na nicku elfowym to nie moze wejsc na forum na nowym? Ma sie w drzwiach przedstawiac? Net ma to do siebie, ze nikt nie ma obowiazku na kazdym forum bywac pod tym samym nickiem. Chcecie mu ta wolnosc odebrac, bo macie elfowy syndrom? To po cholere robicie forum dla wszyskich? Zrobcie jedynie dla siebie i to zamkniete, bo nie wiadomo kto moze na nie wejsc. :)

      Usuń
    3. Wydaje mi się, że gdyby Encepur, napisał kim był na elfach, wtedy więcej osób poszłoby na nowe forum. Zawsze to lepiej wiedzieć z kim ma się do czynienia, takie jest moje zdanie

      Usuń
    4. Spoko! Pytanie jest jak najbardziej na miejscu !
      Ludzi się nie da pchać, ale można ich pociągnąć za sobą!
      Jeżeli ktoś chce pociągnąć za sobą ludzi, to nie w masce raczej i nie ktoś nikomu nieznany.
      KAŻDE znane mi forum które funkcjonuje - zakładane było przez KOGOŚ kto miał już pewien kapitał zaufania.
      W sieci jest pełno martwych forów i jeżeli chcesz (nomen / omen) też Anonimowy z 20:04 tam pisać to nikt Ci nie broni.
      Ja wolę rekomendowane Forum, bo widziałem setki Userów, jak kończyli swój pobyt na forum gdzie trafili w ciemno (zwabieni przez Gienię!).
      Dominik.

      Usuń
    5. Poczta pantoflowa tez duzo robi, Bracie. :))))

      currara

      Usuń
    6. Wiem..;) Ale nie myl usera który przychodzi się zarejestrować na Forum (bo o nim będzie świadczyło to co napisze i prędko wyrobi sobie opinię - jeśli będzie pisał!), z Administratorem Założycielem Forum, na którego nawet prawo nakłada OBOWIĄZEK działania jawnego jeżeli przetwarza dane osobowe.
      Dominik.

      Usuń
    7. I o to chodzi Bracie, ze kazdemu nalezy dac kredyt zaufania, poza tym user po rozejrzeniu sie po forum sam bedzie widzial, czy chce byc na nim czy nie. :)))

      currara

      Usuń
    8. Pewnie mamy inne kryteria, a są dwie szkoły:

      1. Mniej ważne z kim pijesz, ważniejsze gdzie pijesz.
      2. Mniej ważne gdzie pijesz, ważniejsze z kim pijesz.
      Ja jestem zwolennikiem tej DRUGIEJ

      A co do Forum Encepura to jestem pod wrażeniem profesjonalizmu wykonania wstępnego i wrażeń estetycznych. I na razie .. tyle! ;)

      Dominik.

      Usuń
    9. Moje kryterium jest bardzo proste. Wchodze na forum, rozgladam sie i widze czy bede miala tu o czym i z kim popisac, powyglupiac sie czy nie. Bo jak widze jazdy na dzien dobry, czy jak u Gienie wymogi, to biere dzide i se ide. No fuc_kt Gienia mnie wywalila. :)))))

      Usuń
  29. Juz od samego poczatku zaczynacie sie zachowywac conajmniej dziwacznie, z tym wymogiem o loginie. Nie chce myslec co moze byc dalej. :))))

    currara

    OdpowiedzUsuń
  30. A może trochę kredytu zaufania trzeba dać założycielowi nowego forum.
    Widzę, że się postarał i naprawdę może się to udać, a więc rejestrujcie się
    a na forum wyjaśniajcie i dyskutujcie, bo wszystko można spokojnie dograć.

    rey

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chce byc zlym prorokiem, oby to nie byl slomiany zapal. Co widac po innych juz pozakladanych forach. porejestrowali sie i cisza. Kazdy siedzi gdzies, gdzie sie juz zakotwiczyl.

      currara

      Usuń
  31. Anonimowy18 czerwca 2013 20:11

    przeciez juz to pisal. :)))

    currara

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widocznie nie doczytałam, więc może mnie oświecisz?

      Usuń
    2. Poszukaj sobie, ja mam lenia :)

      toksyczna baba :D

      Usuń
  32. No dobra, zawleke na nowe forum swoj tylek i mam nadzieje, ze nie bedzie to anstepne forum, gdzie bedzie tylko moj nick wisial, bo nie bedzie z kim sie powyglupiac, wymienic posty.

    toksyczna baba.

    OdpowiedzUsuń
  33. I prosba do Braciszka czy moglby w lasce swojej link do forum jakos podpiac na sama gore swojego bloga, bo niektorym nie ebdzie sie chcialo szukac linku do niego.

    Wiem, wiem, podla jestem :p :D

    toksyczna

    OdpowiedzUsuń
  34. Forum montecristo nie ma nic wspolnego w zalozeniu z pisaniem , z wierszy pamietam tylko " wlazl kotek na plotek i ogonkiem stluk jajeczko " :)
    Chodzilo o marke cygar ! a przy dymiacym aromatycznym cygarze mozna opowiadac o pirackich przygodach popijajac rum.
    Ps. Klikajac w moja ikonke jest odnosnik do forum . takie info.

    OdpowiedzUsuń
  35. Kazdy kto przyjdzie na nowe forum może zapytać o mój nick na elfach, np. na PW.. To żadna tajemnica. Dotąd nikt nie pytał. Ewentualnego bana się nie obawiam.

    Jeszcze raz link do forum..

    http://www.polskieforumniezaleznych.pun.pl/forums.php

    Encepur

    OdpowiedzUsuń
  36. Montecristo, je jestem z tych niepalących. Jak to zrobiłeś z tym
    odnośnikiem w nazwie?

    Encepur

    OdpowiedzUsuń
  37. monte tak bez pierdół , a to drugie forum podobne do imladis jestem zaskoczona,zarejestruje się tam !
    Nutka

    OdpowiedzUsuń
  38. kto to jest anna ,już mi złą robi reklamę ,cholera to forum Grzegorza chyba ?
    Nutka

    OdpowiedzUsuń
  39. nie zarejestruje się tam
    towarzystwo mi nie odpowiada
    Nutka

    OdpowiedzUsuń

Komu przeszkadza PRAWDA GŁOSZONA NA NASZYM BLOGU?
Już nie tylko Niemce nazywającej siebie LAURĄ a ostatnio ASIĄ, ale też pokoleniu jej naśladowców - również posługujących się KŁAMSTWEM I MANIPULACJĄ - coraz częściej w innych miejscach sieci!
Dokumentujemy i będziemy dokumentować ich DRAŃSTWA, a w szczególności - wykorzystywanie do niecnych celów ludzi z problemami psychicznymi i poszukujących bliskich dusz w sieci.
Dziękuję wszystkim wiernym Czytelnikom Naszego Bloga za wizyty i merytoryczne komentarze.
Wspólnymi siłami ograniczymy ten plugawy proceder!
Nie ma jednak na Naszym Blogu miejsca na komentarze zawierające:
- TEKSTY NIECENZURALNE,
- TEKSTY ZNIEWAŻAJĄCE INNYCH KOMENTATORÓW,
- OCZYWISTE KŁAMSTWA.
Takie komentarze lecą od razu w kosmos!
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Czytelników Bloga i nie zawsze się z nimi identyfikuję!

Pozdrawiam Czytelników i Komentatorów.
Wasz Brat Dominik.